تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/02/20 - 10:06
کد خبر: 199196

دردسر تغییر در بانک عامل نمایشگاه کتاب

مسئولان می گویند قطعی برق مجموعه شهر آفتاب باعث این اتفاق شده است، اما ناشران حرف دیگری می زنند، اینکه تراکنش ناموفق زیاد داشته اند و گاهی ترجیح می دهند به جای استفاده از دستگاه های پوز از مشتری هایشان پول نقد بخواهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علاوه بر تغییر مکان، تغییرات دیگری هم به خود دید که از جمله آنها می‌توان به تغییر بانک عامل نمایشگاه اشاره کرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از «نسیم آنلاین»؛ بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علاوه بر تغییر مکان، تغییرات دیگری هم به خود دید.

یکی از این تغییرات، عوض شدن بانک عامل نمایشگاه کتاب است، بانک صادرات سال های گذشته به عنوان بانک عامل نمایشگاه عمل می کرد و همه بن کارت ها توسط این بانک پشتیبانی می شد، اما در نمایشگاه بیست و نهم بانک شهر به عنوان بانک عامل معرفی شد.

تغییر بانک عامل باعث شد تا بن کارت هایی که توسط بانک صادرات و قبل از نمایشگاه صادر شده است، در نمایشگاه بیست و نهم قابل استفاده نباشد.

نیکنام حسین پور، مدیر کمیته رفاهی نمایشگاه در این خصوص می گوید: امسال بانک عامل از بانک صادرات به بانک شهر تغییر داده شد. قبل از نمایشگاه با دو بانک مذاکره کردیم تا مسوولان این دو بانک با بانک مرکزی و شاپرک مذاکره کنند تا آن دسته از افرادی که بن کارت بانک صادرات در دست دارند، بتوانند از ایام نمایشگاه بهره ببرند.

وی افزود: اما متاسفانه بانک صادرات یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه،امکان استفاده از این بن کارتها را بسته است. پیش تر با نامه نگاری ای که میان معاونت فرهنگی ارشاد و این بانک انجام شد، اعلام شد که بانک مشکلی ندارد، اما الان دارندگان این بن کارت ها نمی توانند از آن استفاده کنند، در حال حاضر معاونت فرهنگی ارشاد با بانک صادرات مکاتبه کرده تا حداقل در ایام باقی مانده بتوانیم امکان استفاده از این بن کارت ها را فراهم کنیم.

مطمئنا این بن کارت ها بودجه ای از ارشاد را شامل می شود، اما بانک صادرات با مسدود کردن کارت ها، هم مخاطبان را سرگردان کرده و هم مشخصا بودجه ای که ارشاد برای بن کارت ها تخصیص داده، بلاتکلیف مانده است؛ شاید یکی از کارهای بانک عامل می توانست همین باشد که با هماهنگی بتواند بن کارت های قدیمی را در نمایشگاه فعال کند تا قابل استفاده باشد.

از طرف دیگر، بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه بعد از گذشت ٥ روز هنوز مشکلات زیادی را در سطح نمایشگاه دارد، قطع شدن دستگاه های پوز یکی از مشکلات رایج این روزهای نمایشگاه بوده که ناشران را دچار سرگردانی کرده است.

مسئولان می گویند قطعی برق مجموعه شهر آفتاب باعث این اتفاق شده است، اما ناشران حرف دیگری می زنند، اینکه تراکنش ناموفق زیاد داشته اند و گاهی ترجیح می دهند به جای استفاده از دستگاه های پوز از مشتری هایشان پول نقد بخواهند.

باید دید رضایت مندی که مسئولان بانک شهر آن را ٨٠ درصد عنوان می کنند از کجا می آید

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
بهترین زمان سفر به ترابزون و نکات دانستنی!
رئیس بخش ارتوپدی بیمارستان شفا زیر شکنجه صهیونیست‌ها به شهادت رسید
حق اعتراض داریم چون این پول ما هست که خرج جنگ علیه غزه می‌شود
تصاویری از بمباران سنگین شهر رفح
فیلم/ تلاوت قرآن کودک فلسطینی بر روی ویرانه‌های خانه‌اش در غزه
کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد
دیدار رافائل گروسی با امیرعبداللهیان
پذیرش ۵۳ درصد دانشجویان دکتری به روش استادمحور
دیدار نیچروان بارزانی با رهبر معظم انقلاب
اولین رده‌بندی فوتسال جهان
آغاز فاز مطالعاتی ساخت ماهواره مشترک دانشگاههای تهران و مسکو
تجدید میثاق مسئولان سازمان حج و زیارت با آرمان‌های امام(ره)
دانشگاه و صنعت در دولت سیزدهم به هم نزدیکتر شدند
راهکاری برای خواندن سریع نمازهای قضا
تکذیب نامه انتقادی منتسب به آیت‌الله سبحانی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top