تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/02/28 - 11:13
کد خبر: 199937

آصفری: دیگر کاسه صبرمان لبریز شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به مانور سعودی در خاک ترکیه با هدف سوریه گفت: فتنه های سعودی قابل پیگیری است و کاسه صبر ایران در مورد سوریه لبریز شده است ، هرگونه تهاجم زمینی علیه خاک سوریه با واکنش ایران مواجه خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مانور سعودی در خاک ترکیه با هدف سوریه گفت: فتنه های سعودی قابل پیگیری است و کاسه صبر ایران در مورد سوریه لبریز شده است، هرگونه تهاجم زمینی علیه خاک سوریه با واکنش ایران مواجه خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری ضمن تقبیح تنش آفرینی های عربستان در خاورمیانه گفت: سعودی ها به دنبال ماجراجویی خطرناکی در خاورمیانه هستند. ریاض با حمایت اطلاعاتی واشنگتن ناامنی و تروریسم را در خاورمیانه ترویج می کند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های تروریستی متعددی نظیر داعش، جیش الفتح، جبهه النصره، جبهه الحره همگی توسط ریاض تسلیح و تجهیز شده اند اما عربستان با ادعای جنگ علیه تروریسم در کنار ترکیه به عنوان دیگر حامی تروریسم تهاجم علیه سوریه را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: تهاجم به یمن و فتنه آفرینی در عراق که به موازات حمایت از گروه های تروریستی منجر به شکل گیری وضعیت ناخوشایند امنیتی در کشورهای منطقه شده است. این اقدامات همگی در راستای تامین منافع نامشروع رژیم صهیونیستی و تامین بهانه حضور آمریکا در خاورمیانه را فراهم می کند.

این نماینده مجلس نهم گفت: فتنه های سعودی قابل پیگیری است و کاسه صبر ایران در مورد سوریه لبریز شده است ، هرگونه تهاجم زمینی علیه خاک سوریه با واکنش ایران مواجه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امنیت و آرامش در خاورمیانه موضوعی است که می تواند به کنترل تروریسم در منطقه کمک کند اما سعودی ها هویت خود را تنها در صادرات تروریسم جست و جو می کنند.

گفتنی است که یگان‌هایی از نیروهای زمینی و دریایی عربستان با هدف مشارکت در رزمایش موسوم به efes 2016 وارد دو شهر آنکارا و ازمیر شده‌اند. این رزمایش با حضور 11 کشور از جمله امریکا، آلمان، عربستان و قطر طی چند روز آینده برگزار خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت «یحیی السنوار»
پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت یحیی سنوار
عربستان؛ محل مدنظر پوتین برای برگزاری نشست صلح با اوکراین
همنوایی صدراعظم آلمان با صهیونیست‌ها: رخدادها در غزه کشتار دسته جمعی نیست
مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ تمدید شد
اولین تصاویر از محل انفجار پهپاد حزب‌الله در نزدیکی منزل نتانیاهو
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top