تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/03/17 - 16:08
کد خبر: 201583

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی اصفهان؛

در برگزاری کنسرت قطعا تخلف صورت گرفته است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تخلفات جشن اخیر دانشگاه صنعتی باید پیگیری شود؛ چرا که قطعا تخلف صورت گرفته و دانشگاه نیز پیگیر این مسئله است.

خبرنامه دانشجویان ایران: درخصوص برگزاری اردوهای مختلط و کنسرت در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: قوانین و مقررات اردوهای علمی ابهام دارد و گویا و صریح نیست، خصوصا اردوهای علمی که دانشکده ها برپا می کنند؛ متاسفانه قوانین زیر پا گذاشته و تخلفات صورت می گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، وی افزود: موسیقی که فضا را به یک فضای هیجانی برای دانشجویان تبدیل کند و دانشجویان هیجان هایشان به شدت قلیان پیدا کند، موسیقی فاخر نیست. متن و محتوا و فضاهایی که خارج از فضای دانشگاه باشد مناسب نیست؛ چرا که محتوا، نت های موسیقی، خوانندگان و فضای عمومی مهم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی تصریح کرد: برگزاری کنسرت در دانشگاه ها تخلف است و به دلیل عدم نظارت متاسفانه این تخلف ها صورت می گیرد، ما قوانین و مقررات زیادی داریم؛ اما بحث تخلف و عدم نظارت و جدی نگرفتن قوانین باعث می شود که این کنسرت ها برگزار شود.

امینی ادامه داد: ممکن است با نام علمی اردوهای مختلفی برگزار شود و متاسفانه بعضی وقت ها اردوهای علمی به دلیل عدم نظارت و دقت در قوانین مشکل ساز می شود و مرتب نیز با شورای فرهنگی دانشگاه و رئیس دانشگاه این مسئله مطرح می شود.

وی تصریح کرد: یک قوه نظارت قوی لازم است که قبل، حین و بعد از اردو موارد و مسائل اردو را بررسی کند تا شاهد دوباره این اردوها نباشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی افزود: اردوهای علمی جزو آموزش های دانشگاه است و تنها موردی که باید رعایت شود این است که بر روی قوانین و مقررات برگزاری این اردوهای نظارت باشد تا اردوها مختلط نباشد و اعضای هیات علمی همراه این دانشجویان، توجیه باشند.

امینی ادامه داد: دانشگاه برنامه ای به نام کنسرت بنا ندارد؛ جشنی برگزار شد و یکی از برنامه هایش موسیقی بود و دانشگاه قبل از این که آئین نامه موسیقی ابلاغ شود مجوز برگزاری این جشن را تصویب کرده بود و بعد آئین نامه به دانشگاه ابلاغ شد.

وی افزود: برگزاری چند برنامه و جشن همراه با موسیقی عنوان شده و دانشگاه بعد از پیگیری مخالفت کرد و یکی از برنامه ها جشن اخیر دانشگاه صنعتی بود که باید تخلفات این مراسم پیگیری شود؛ چرا که قطعا تخلفی صورت گرفته و دانشگاه هم پیگیر این مسئله است تا بعد از این چنین برنامه ها و مراسمی تکرار و برگزار نشود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خاطرنشان کرد: بخش نامه ها و آئین نامه های موسیقی و کنسرت به دانشگاه ها کمتر از یک ماه است که ابلاغ شده و ما براساس آن باید اقدام کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نصب تابلوی "شهدای خدمت" بر سر در کوچه‌ها +عکس
تسلیت جمعی از مقامات و سفرای فعلی و پیشین وزارت امور خارجه برای شهادت شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان
«مادورو» در گفت‌وگو با مخبر: آیت‌الله رئیسی نماد یک انقلابی تمام‌عیار در عصر فعلی بود
خاطره شنیده نشده فرمانده کل ارتش از آیت‌الله رئیسی
رضایی: شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان با اقدامات بزرگ دیپلماسی از فاجعه جلوگیری کردند
اعلام یک دقیقه سکوت در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در پی شهادت آیت الله رئیسی
گفتگوی تلفنی وزیرخارجه عربستان با جانشین شهید امیرعبداللهیان
زمان‌بندی برگزاری تشییع شهید جمهور و همراهانشان / تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد میزبان شهدای خدمت
کدامیک از ۴ اتوبان تهران به نام آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود؟
تسلیت شیطنت‌آمیز آمریکا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان
زمان‌بندی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد
اعلام عزای عمومی در ترکیه
چهارشنبه در سراسر کشور تعطیل شد
صدور مجوز حرفه‌ای AFC برای ۸ باشگاه/ استقلال و پرسپولیس جریمه می‌شوند
ویژگی‌های یک کارت ویزیت حرفه‌ای چیست؟
نکات مهم در چاپ پلات
افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود
برنامه سطوح مهاجرتی کانادا برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۶
مهره پرچی چیست؟ کاربرد‌های مهره پرچی در صنعت
نامگذاری یک خیابان به نام شهید ابراهیم رئیسی در تهران
زمان تشییع و مکان تدفین پیکر شهید آیت الله رئیسی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top