تاریخ انتشار: شنبه 1395/03/22 - 12:50
کد خبر: 201873

حجت‌الاسلام رفیعی: مراجع تقلید از تذکری که درباره اوضاع «گیلان» دادم تشکر کردند

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از موضع‌گیری‌ها در برابر سخنان اخیرش درباره برخی ناهنجاری‌ها در استان‌های شمالی گفت: این تذکر به خاطر درخواست برخی مردم متدین گیلان از من بود و تقاضای من هم از مردم این بود که برای این قضیه فکری کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی از موضع‌گیری‌ها در برابر سخنان اخیرش درباره برخی ناهنجاری‌ها در استان‌های شمالی گفت: این تذکر به خاطر درخواست برخی مردم متدین گیلان از من بود و تقاضای من هم از مردم این بود که برای این قضیه فکری کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مرکز خبر حوزه،‌ حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی درباره صحبت‌های اخیر خود درباره وضع حجاب گفت: بنده درباره برخی ناهنجاری‌ها در بعضی از استان‌های شمالی مطالبی عرض کردم که ظاهرا موجب ناراحتی برخی‌ها در این استان‌ها شده است.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی ادامه داد: قصد بنده توهین نبوده، بلکه مراد من برخی مسافران است که در ایام تعطیلات به این استان‌ها می‌روند و شئون اسلامی و دینی را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: این تذکر به خاطر درخواست برخی مردم متدین گیلان از من بود و تقاضای من هم از مردم این بود که برای این قضیه فکری کنند تا در حد تبلیغات و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر فکری به حال موضوع شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: هنگامی که افرادی مانند ما که مبلغ دین هستیم نه چهره سیاسی، تذکری می‌دهیم باید به جای بزرگ کردن موضوع به فکر درمان باشیم.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب بارها فرمود نگران اوضاع فرهنگی کشور هستم و در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس گفتند از ولنگاری فرهنگی نگران هستند ولی از جایی اسم نبردند و من یک مثال زدم. تقاضای من این است که به جای بزرگ کردن مسئله یا بعضی از مسائلی که نشان از بی مهری دارد، بیاییم و بگوئیم چگونه می‌شود حجاب در جامعه گسترش یابد و ناهنجاری‌ها کم شود.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی افزود: برخی مراجع از من به خاطر این تذکری که دادم تشکر کردند؛ تذکری که صرفا به خاطر تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر بیان شد.

وی در ادامه گفت: اگر به صحبت‌های کامل من توجه می‌شد، بنده این را هم گفته بودم که به مناسبت رحلت امام (ره) برای سخنرانی رفته بودم و چند مورد را خودم تذکر دادم و آن افراد بدحجاب حجابشان را درست کردند.

رفیعی با بیان اینکه گیلان دیار مرحوم آیت‌الله میرزا حبیب الله رشتی و آیت‌الله بهجت و انقلابیونی همانند میرزای جنگلی است تاکید کرد: نیت من از بیان این تذکر «نصحیت» و بیان یک درد اجتماعی بوده و به معنای نادیده گرفتن خوبی‌ها نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تبلیغ شهرداری تهران برای خرید خارجی/ دلیل تبلیغات نسنجیده چیست؟
ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
رای دور دوم از دور اول مهم تر است؟
افزایش رای نظرسنجی توییتر
آموزش تکمیل فرم DS-۲۶۰ برای برندگان لاتاری
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران
مزایا و راهنمای خرید باربیکیو ذغالی +نکات مهم خرید
پشت پرده حمایت رسانه‌ای از جنایات صهیونیست‌ها
تقویت روابط تجاری ایران و کره جنوبی
گاردین: هدف نتانیاهو اساسا غیرواقعی است
آستین: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
برنامه‌های مختلف رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
ون‌های مسافربر نمایشگاه کتاب نونوار شدند
اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی اعلام شد
ستاره والیبال ایران همه را سورپرایز کرد!
وزیر ارتباطات: گوشی ایرانی باید توانایی رقابت با نمونه خارجی را داشته باشد
رونمایی از ۴ عنوان کتاب جدید ارتش
اسامی ۲۲ حوزه‌ برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top