تاریخ انتشار: 01 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2034

هاشمی پاسخ گوی مظلومیت رهبری باشد

وی با بیان ویژگی‌های آیت‌الله خامنه‌ای در رهبری 20 ساله نظام و همچنین سوابق هاشمی رفسنجانی، افزود: جامعه اسلامی ما خاطرات مجاهدت‌ها و همبستگی‌های این دو یار امام را فراموش نمی‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران:نماینده مشهد در مجلس خبرگان در نطق پیش از دستور اجلاس خبرگان خطاب به هاشمی رفسنجانی با اشاره به آتش فتنه‌ای که از خیمه اطرافیان هاشمی به پا شده گفت: قضاوت جامعه دینی و قضاوت تاریخ این است که رهبری مظلوم است و شما باید پاسخگوی این مظلومیت مقام معظم رهبری باشید.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده مشهد در مجلس خبرگان رهبری، روز دوشنبه به عنوان سومین ناطق پیش از دستور اولین روز اجلاس خبرگان، با ارائه تحلیلی درباره حوادث زمان حکومت امام علی(ع) و مکرهای معاویه برای فریب مردم، گفت: شاید سکوت برخی از بزرگان اسلام در اشاعه تفکرات غلط بین مردم بی تاثیر نباشد.

وی با بیان ویژگی‌های آیت‌الله خامنه‌ای در رهبری 20 ساله نظام و همچنین سوابق هاشمی رفسنجانی، افزود: جامعه اسلامی ما خاطرات مجاهدت‌ها و همبستگی‌های این دو یار امام را فراموش نمی‌کند.

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه نطق خود با اشاره به سابقه هاشمی رفسنجانی در جریان مبارزات انقلاب و پس از انقلاب و همچنین حضور وی در جمع اولین بیعت کنندگان با رهبر انقلاب در سال 1368، سکوت وی در قبال هتاکی‌های بی‌سابقه اخیر علیه رهبری انقلاب را رفتاری متناقض با پیشگامی بیست سال پیش او در بیعت با رهبر انقلاب دانسته و خطاب به وی گفت: "چرا پس از بیست سال، در برابر این هتاکی‌های بی‌سابقه‌ و آتش فتنه‌ای که از خیمه برخی اطرافیان شما به پا شده است، ساکت نشسته‌اید؟ "

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به این تناقض رفتار هاشمی رفسنجانی، با سوابق گذشته وی ادامه داد: " درباره این تناقض رفتار شما آینده و تاریخ حکم خواهد کرد کما اینکه اکنون نیز مردم درباره این تناقض در رفتار قضاوت کرده‌ و به نتیجه رسیده‌اند.

وی در ادامه نیز از هاشمی رفسنجانی خواسته است تا دیر نشده به اصلاح این تناقضات رفتاری بپردازد و در همین اجلاس خبرگان، پارادوکس موجود را حل کند.

آیت‌الله علم‌الهدی حقانیت مقام معظم رهبری از گذشته تا کنون را مساله‌ای شفاف دانست و خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: قضاوت جامعه دینی و قضاوت تاریخ این است که رهبری مظلوم است و شما باید پاسخگوی این مظلومیت مقام معظم رهبری باشید چون شما هم رئیس مجلس خبرگان و هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت هستید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
کاریکاتور| «هیچ‌انگاری» میراث بن‌گوریون در رابطه با اسرائیل و نهادهای جهانی
ادامه سیل و آبگرفتگی در مشهد +عکس
استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
ابراز هم‌بستگی کوبا با ایران در حادثه سقوط بالگرد رئیسی
شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران
نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن +عکس
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی
دومین قهرمانی متوالی پاراتکواندو در آسیا
صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است
تذکر دادستانی تهران به برخی از افراد در پی نشر اکاذیب
محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top