تاریخ انتشار: جمعه 1395/04/18 - 11:26
کد خبر: 204104

زمان ثبت‌نام «پرداخت جریمه غیبت» تمدید شد

جانشین سازمان وظیفه عمومی در ادامه افزود: بر اساس آمار به دست آمده، تاکنون بیش از 31 هزار نفر برای پرداخت جریمه نقدی غیبت خدمت سربازی ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا 15 مرداد ماه، بیش از 100 هزار مشمول این طرح، درخواست خود را برای پرداخت جریمه قانونی، ثبت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر تمدید یک‌ماهه زمان ثبت متقاضیان پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی از ثبت‌نام بیش از ۳۱هزار نفر در این طرح خبر داده و هشدار داد که زمان مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از تسنیم، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام متقاضیان پرداخت جریمه غیبت سربازی، در تشریح این خبر اظهار داشت: به‌دنبال استقبال مشمولان این طرح برای ثبت نام و ارائه فرصت مجدد برای کسانی که هنوز موفق به ثبت نام در طرح پرداخت جریمه نقدی غیبت خدمت سربازی نشده‌اند، زمان ثبت نام در این طرح یک ماه تمدید شد و متقاضیان بهره‌مندی از این طرح می‌توانند تا 15 مرداد ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک، درخواست خود برای پرداخت جریمه نقدی غیبت را ثبت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی در ادامه افزود: بر اساس آمار به دست آمده، تاکنون بیش از 31 هزار نفر برای پرداخت جریمه نقدی غیبت خدمت سربازی ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا 15 مرداد ماه، بیش از 100 هزار مشمول این طرح، درخواست خود را برای پرداخت جریمه قانونی، ثبت کنند.

وی با هشدار به کسانی که خواستار پرداخت جریمه نقدی در این طرح بوده ولی هنوز ثبت نام نکرده‌اند، گفت: این تمدید زمان ثبت نام، آخرین فرصت برای مرحله اول ثبت نام طرح پرداخت جریمه غیبت است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد؛ لذا مشمولان غایبی که خواستار پرداخت این جریمه هستند، تنها تا 15 مرداد ماه فرصت دارند تا درخواست خود را ثبت کنند.

کریمی ادامه داد: لازم به ذکر است در صورتی که تا 15 مرداد ماه، تعداد کسانی که درخواست خود برای پرداخت جریمه غیبت سربازی را ثبت کنند به‌میزان انتظار ما برای امسال برسد، مرحله دومی برای ثبت درخواست متقاضیان، وجود نخواهد داشت.

جانشین سازمان وظیفه عمومی در پایان با اعلام خبر آغاز ارسال پیامک این سازمان به کسانی که درخواست خود را ثبت کرده‌اند، گفت: سازمان وظیفه عمومی پس از بررسی مدارک مشمولان متقاضی این طرح در سال جاری، روند ارسال پیامک به کسانی که شرایط پرداخت جریمه را داشته‌اند، آغاز کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top