"محمدعلی وکیلی" نماینده تهران در مجلس با کسب ۱۱۹ رأی به عنوان عضو هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.
خبرنامه دانشجویان ایران: "محمدعلی وکیلی" نماینده تهران در مجلس با کسب ۱۱۹ رأی به عنوان عضو هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان «محمدعلی وکیلی» نماینده تهران را به عنوان عضو هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب کردند.
وکیلی از مجموع 198 آرای مأخوذه 119 رأی کسب کرد.
محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس نیز برای عضویت در این هیأت کاندیدا شده بود که از راهیابی به آن بازماند.