تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/05/12 - 14:49
کد خبر: 206164

آیت‌الله مجتهد شبستری: مسئولین دیگر از نتایج مثبت «برجام» حرفی نزنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب درباره برجام گفت: مسئولین دیگر از نتایج مثبت برجام حرفی نزنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب درباره برجام گفت: مسئولین دیگر از نتایج مثبت برجام حرفی نزنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عهدشکنی امریکا و عمل نکردن این کشور به وعده‌هایش در برجام، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از  گذشته نیز می‌فرمودند که امریکا عهدشکنی کرده و اعتمادی به آنها نیست اما با سخنان دیروز معظم‌له تقریباً این مسئله برای همه ملموس و عینی شد.

وی با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده میدان داده شد و تفاهم‌نامه برجام انجام گرفت، خاطرنشان کرد: آنها به تجربه رسیدند که بدعهدی امریکا واقعیت دارد و اتمام حجت تقریباً کامل و عملی از طرف مقام معظم رهبری در این باره صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه بعد از بیانات مقام معظم رهبری دولت دیگر نباید نتایج مثبت برجام را  مطرح کند و بگویند برجام نتایج مثبتی داشته است، تصریح کرد: با  بیانات رهبر معظم انقلاب عهدشکنی امریکا عملاً ثابت شد و مسئولین طوری حرف نزنند که خدای ناکرده منافاتی با بیانات معظم‌له داشته باشد.

آیت‌الله مجتهد شبستری درباره محور دیگر بیانات مقام معظم رهبری درباره «مسئله اشرافی‌گری» متذکر شد: مسئله حقوقهای نجومی و فیشهایی که منتشر شد و مبالغ کلانی که مدیران از بیت‌المال برداشت کردند، مصداق بارزی از اشرافی‌گری بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: موارد تجمل مانند خانه‌های مسئولین در مناطق بالای شهر با مساحت زیاد مصداق اشرافی‌گری است. همانطور که مقام معظم رهبری ساده‌زیست هستند، امیدواریم تذکرات و رفتار و سیره عملی ایشان درسی باشد برای مسئولین رده بالا که از تجملات و تشریفات خودداری کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top