تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/05/13 - 08:50
کد خبر: 206196

کندی چارمز بعد از خروج از ایران چه گفت

وی ادامه داد: او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: کندی چارمز بازیگر غربی که اخیرا سفرش به ایران حاشیه ساز شده بود پس از رفتن از ایران توضیحاتی داده است:

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از جام جم آنلاین، او در اینستاگرامش نوشته بود:« هی بچه‌ها من چند روزی برای تعطیلات در ایران بودم. البته من این موضوع را فقط با افراد فامیل و دوستان نزدیکم در میان گذاشتم. از آنجایی که استفاده از برخی شبکه‌های اجتماعی و توییتر در ایران ممنوع است، من برای ارتباط مقداری مشکل داشتم اما بالاخره برگشتم. من واقعا عاشق تهران و مردم بسیار مهربانش شدم. دست و دلبازی و مهربانی این مردم شگفت‌انگیز در این سفر مرا واقعا تحت تاثیر قرار داد. رفتار بزرگمنشانه برخی مردم که در عین نداری هر آنچه را که دارند برای پذیرایی از میهمان در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم می‌کنند باعث می‌شود تا دیدی تازه در زندگی خود پیدا کنی. این سفر بدون کمک دوستان عزیز من برای ویزا و همه چیزهای دیگر هرگز ممکن نمی‌شد.»

همچنین کندی در مصاحبه ای توضیح داد: « سفر من واقعا کوتاه بود . من مطمئن نیستم که واکنش‌ها به این سفر کاملا تمام شده باشد. »

او افزود که دوستان زیادی در داخل ایران دارد و ممچنین تعداد زیادی از دوستان او به ایران سفر کرده‌اند. او با این‌که چند روز را با یک تور مسافرتی در ایران گذرانده اما در این مدت با چندین جراح پلاستیک گفتگو داشته است.

به گفته کندی چارمز: «برای مدل ها خیلی معمول است که برای جراحی پلاستیک و مخصوصا جراحی صورت و بینی که ایران از این نظر بهترین در دنیاست به ایران سفر کنند. »

این در حالی است که یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: طبق آن‌چه که ما بررسی کرده‌ایم این خانم با اسم واقعی‌اش «کندی چارمز» به ایران سفر نکرده است بلکه وی از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است.

وی ادامه داد: او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top