تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/06/07 - 16:14
کد خبر: 208336

ادامه واکنش‌ها به فایل صوتی منتظری در حمایت از منافقین

ادامه واکنش‌ها به فایل صوتی منتظری در حمایت از منافقین

خبرنامه دانشجویان ایران:
"اکبر هاشمی رفسنجانی"
هاشمی‌رفسنجانی با ابراز تأسف شدید از موج جدید ایجاد شده برای حمله به امام(ره)، گفت: تقریباً در همه رسانه‌های معاند خارجی این موج ادامه دارد، تا جایی که اخیراً شهردار پاریس نمایشگاهی از بازسازی صحنه‌های اعدام آن زمان برگزار کرده است که حمایت از این گروه تروریستی در این مقطع، جای تعجب و تأمل دارد.

یکی از اهداف شوم دشمنان از طرح مسائل اخیر، خدشه وارد کردن به جایگاه مرحوم حاج احمد آقا و بیت معزز امام در جامعه است که نباید اجازه داد به اهداف خود برسند.

آیت‌الله  محمدی ری‌شهری
آیت‌الله ری‌شهری انتشار این فایل را سند روشن صحت نظر امام راحل و ادامه نفوذ منافقین در بیت منتظری دانست.

وی تاکید کرد: معلوم می‌شود که هنوز در این بیتی که با امام (ره) در اواخر عمر پربرکتشان درافتاد و امام (ره) تقاضای مرگ خودش را از خدای متعال نمود، هنوز کسانی هستند که به منافقین کمک می‌کنند.

"آیت‌الله صادق آملی لاریجانی"
رئیس دستگاه قضا در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از طرف بیت منتظری، به جنایت های گروهک منافقین و به شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان کشورمان اشاره کرد و گفت: باید رنج نامه حضرت امام(ره) در پاسخ به برخی افراد در آن دوره را به دقت خواند و با بررسی شرایط امروز و تاریخ انقلاب اجازه نداد که این تاریخ تحریف و فجایع منافقین فراموش شود و البته قطعاً با حضور مردم مومن و تکیه بر صداقت و بصیرت آنان و وجود علمای بزرگ نغمه های شیطانی در نطفه خفه خواهد شد و دستگاه قضایی نیز قاطعانه در مقابل کسانی که ضمن تلاش برای تحریف تاریخ انقلاب اسلامی در صدد ایجاد خلاءهای امنیتی و دو دستگی و پاره پاره کردن جامعه انقلابی و متدین ایران هستند، خواهد ایستاد.

مجلس خبرگان رهبری
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری در تطهیر منافقین را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: ریشه این گونه شیطنت هاو تجاهل ها در حقد و حسد نسبت به امام(ره) است هنوز هم برای عده ای درک تصمیم تاریخی و انقلابی حضرت امام در برخورد جدی و بدون مسامحه با منافقین و محاکمه عادلانه سران و برخی اعضای گروهک منافقین در سال 67 دشوار است.

"حجت الاسلام پورمحمدی"
وزیر دادگستری  در واکنش به انتشار فایل صوتی منتظری در حمایت از منافقین گفت طبق نظام حقوقی و قضایی ایران، تک تک اعضای گروهک منافقین باید جوابگوی جنایاتشان باشند.

وزیر دادگستری گفت: منافقین جنایتکار باید پاسخ جنایت‌هایشان را ببینند و هنوز ندیده‌اند. هنوز بقیه آنها باید مجازات شوند. اینها فکر می‌کنند تحرکشان در دنیا آزاد است؟ حتما ما تعقیب خواهیم کرد.

حتما اجازه نخواهیم داد آنها هرکاری می‌خواهند بکنند. اینها باید پاسخ ملت ما را بدهند و بعد مجازات بشوند.

وی با اشاره به تداوم مبارزه با دشمنان ملت و نیز شفافیت نظام حقوقی و قضایی جمهوری اسلامی ایران  گفت: مگر قرار است که از مبارزه با دشمنان ملت پا پس بکشیم؟ نظام حقوقی و قضایی ایران هم کاملا شفاف است، مبانی حقوقی اسلامی ما هم شفاف است. ما باید پاسخ بدهیم؟ آنها باید بیایند و پاسخ بدهند که چه جنایاتی در حق ملت ما کرده‌اند.

منبع: 598

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top