تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/06/22 - 12:06
کد خبر: 209820

عضو مجلس خبرگان: اصرار بر دستاوردهای برجام، «فریب مردم» محسوب می‌شود

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در صورت اجرای برجام اقتصادی عناصر اصلی دفاع از نیروهای مقاومت تحریم می‌شوند، گفت: با عملیاتی شدن FATF جمهوری اسلامی تبدیل به ابزار استکبار در داخل کشور می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در صورت اجرای برجام اقتصادی عناصر اصلی دفاع از نیروهای مقاومت تحریم می‌شوند، گفت: با عملیاتی شدن FATF جمهوری اسلامی تبدیل به ابزار استکبار در داخل کشور می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در جلسه هفتگی قرآن کار شیطان را پیوسته خیانت دانست و اظهار کرد: کار شیطان وعده دادن و عمل نکردن است که نمونه کوچکی از این خیانت در کشور ما هم تجربه شده است.

وی تلاش انجام شده برای جلب اعتماد شیطان در برجام را یک نمونه از خلف وعده شیطان طبق وحی الهی آمده در قرآن اعلام و تصریح کرد:‌ چه قدر وعده دادند که اگر اتفاق بیفتد همه تحریم‌ها یک شبه برداشته می‌شود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رئیس جمهور طی یک سخنرانی اعلام کرد که همه تحریم‌ها برداشته می‌شود، تصریح کرد: دولت با کمال تعجب به امریکا و وعده‌های آن‌ها اعتماد کرد در حالیکه مقام معظم رهبری از همان اول به نتیجه بخش نبودن این مذاکرات هشدار داده بودند.

*عدم تحقق تعهدات شیطان را وعده الهی است
دولابی عدم تحقق تعهدات شیطان را از وعده‌های آیات الهی برشمرد و ادامه داد: مسائل پیش آمده برای برجام اثبات وعده الهی بود.

وی با تاکید بر عدم تحقق وعده امریکای شیطان صفت در برجام هسته‌ای افزود: در حال حاضر و با برداشته نشدن تحریم‌ها، امریکایی‌ها به ریش حامیان برجام در داخل می‌خندند.

*استدلال به نفع دشمن حماقت محسوب می‌شود
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نکته حماقت آمیز ماجرای پیش آمده در برجام را تبدیل برخی‌ها به وکیل مدافع شیطان اعلام و تاکید کرد: استدلال به نفع شیطان آن هم بر خلاف واقعیت‌ها حماقت محسوب می‌شود.

دولابی با اشاره به مطالب مطرح شده مبنی بر اینکه مذاکرات برجام برای رفع تحریم‌ها نبوده است، ادامه داد: با این حساب باید سؤال شود که مردم ایران طی یکسال بازیچه بودند.

وی با بیان اینکه نزدیک یکسال تمام امور کشور صرف مذاکره با شیطان شده است، ابراز کرد: از روز اول گفتند که این مذاکرات برای رفع تحریم بوده ولی الان می‌گویند که برای آن نبوده است.

*اگر امریکا توان جنگ با ایران را داشت مدت‌ها پیش اینکار را می‌کرد
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری دیگر مسئله مطرح شده در مورد برجام را برداشته شدن سایه جنگ از کشور اعلام کرد و گفت: واقعیت این است که اگر امریکا قدرت جنگیدن با ما را داشت، مدت‌ها پیش این کار را انجام می‌داد.

دولابی شکست رژیم صهیونیستی را در جنگ 33 روزه دلیل صحبت‌های خود برای عدم توانایی امریکا برای جنگ با ایران اعلام کرد و گفت: آن‌ها در این جنگ از عهده یک جنگ چریکی بر نیامدند.

*اصرار بر دستاوردهای برجام فریب مردم محسوب می‌شود
وی اصرار بر دستاوردهای برجام را فریب دانست و ادامه داد:‌ مسئله این است که مذاکره کنندگان قصد ابراز به اشتباه خود را ندارند در حالیکه سرمایه کشور به مدت یکسال صرف این امر شده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری اشتباه بدتر از برجام را ادامه مسیر برای امضای معاهده اقتصادی اعلام کرد که همه فعالیت‌ها و اطلاعات مالی سیستم بانکی کشور را تحت سلطه اطلاعاتی امریکا قرار می‌دهد.

دولابی امضای برجام اقتصادی را خبری بد برای کشور دانست و افزود: بر اساس این معاهده اشخاص حقیقی و حقوقی واقع در لیست تحریم امریکا توسط سیستم بانکی داخل کشور هم تحریم می‌شوند که این به معنای خدمت سیستم مالی کشور به استکبار جهانی است.

وی قطع نقل و انتقال مالی به نفع جبهه مقاومت را از اهداف امضای برجام اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این معاهده به معنای کمک خودمان به از بین بردن انقلاب است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر عیان بودن خیانت امریکا در برجام هسته‌ای ادامه داد: امضای معاهده برجام اقتصادی رسوایی به شمار می‌رود که اشکال شرعی دارد، چرا که موجبات تسلط کفار را بر اطلاعات مالی کشور مهیا می‌کند.

*تسلط اطلاعاتی امریکا در سیستم مالی کشور در صورت اجرای برجام اقتصادی
دولابی تسلط استکبار بر اطلاعات مالی کشور و تحریم نیروهای خودی را قرار گرفتن در جبهه ظلم برشمرد و ادامه داد: همکار شدن با ظالم در صورت کمک به تحقق اهداف آن از وعده‌های الهی است.

وی با بیان اینکه در صورت اجرای برجام اقتصادی عناصر اصلی دفاع از نیروهای مقاومت تحریم می‌شوند، ابراز کرد: با عملیاتی شدن FATF جمهوری اسلامی تبدیل به ابزار استکبار در داخل کشور می‌شود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به مقایسه انجام شده بین برجام اقتصادی با کاپیتولاسیون اشاره و تاکید کرد: این برجام بدتر از کاپیتولاسیون است چرا که در آن امتیازی به امریکا داده شده بود که آن‌ها در داخل ایران محاکمه نمی‌شدند، ولی در برجام اقتصادی خود دولت ما ابزار دست امریکا برای اعمال تحریم بر ضد نیروهای مقاومت خواهد شد.

دولابی عیان بودن نتایج برجام قبلی را یادآور شد و اضافه کرد: امضای تعهد جدیدی در حوزه اقتصادی ذلتی بر روی ذلت قبلی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر غیر قابل تحقق بودن هدف بهبود اقتصادی پیش‌بینی شده برای امضای تعهد جدید افزود: مطمئن باشید شیطان در این مورد هم به ریش شما می‌خند و می‌گوید شما به وعده حق خداوند گوش ندادید و من وعده دادم و خلف وعده کردم.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری خیانت در عهد و پیمان را از شاخصه‌های شیطان برشمرد و ادامه داد: این وعده در قرآن بارها مورد تاکید قرار گرفته و از تعالیم وحی است.

دولابی به سالگرد شهدای فاجعه منا و همچنین شهدای مکه اشاره و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت.

وی شهدای فاجعه منا در سال گذشته و شهدای سال 66 را قربانیان خیانت آل سعود دانست و اضافه کرد: آل سعود و عواملش بازیچه دست استعمار هستند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری به تجربه شخصی خود از فاجعه منا در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: رژیم آل سعود رفتار غیر انسانی با قربانیان و مصدومان این حادثه داشت به طوری که بر اساس مشاهدات، پیکرهای نیمه جان را به کانتینرها منتقل و با چکمه بر روی آن‌ها راه می‌رفتند.

دولابی خطاب به آل سعود خلف وعده و دور انداخته شدن بعد از پایان تاریخ مصرف را عاقبت آن‌ها اعلام کرد و ادامه داد: این تجربه تاریخی است که برای خیلی‌ها در این عصر تکرار شده است، کما اینکه صدام حسین، قذافی، طالبان هم، چنین سرنوشتی داشتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
طلای جهانی پس رفت
صداوسیما ادعای هک را رد کرد
واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top