تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/07/13 - 09:03
کد خبر: 211811

آمادگی آسایشگاه کهریزک برای جمع آوری نذورات در محرم

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به نیاز ماهانه 500 راس گوسفند در این آسایشگاه به منظور تامین غذای سالمندان و معلولین خاطرنشان کرد: بیش از 500 راس گوسفند به صورت میانگین در طول ماه به کهریزک کمک می شود و در بسیاری از مواقع نیاز آسایشگاه از طریق نذورات مردمی تامین می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر عامل آسایشگاه خیره کهریزک گفت: در ایام محرم آمادگی دریافت نذورات مردمی را داریم و درخواست ما از مردم این است که کمک های خود را در اختیار خیریه ها قرار دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدرضا صوفی نژاد در گفت وگو با میزان گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک براساس فعالیت 45 ساله خود در جنوبی ترین نقطه تهران همواره خدماتی را به معلولان و سالمندان ارائه کرده است.

وی افزود: به منظور تامین مواد غذایی، بهداشتی و پوشاک معلولین و سالمندان نیازمند کمک های مردمی و دریافت نذورات آنها هستیم.

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به نیاز ماهانه 500 راس گوسفند در این آسایشگاه به منظور تامین غذای سالمندان و معلولین خاطرنشان کرد: بیش از 500 راس گوسفند به صورت میانگین در طول ماه به کهریزک کمک می شود و در بسیاری از مواقع نیاز آسایشگاه از طریق نذورات مردمی تامین می شود.

صوفی نژاد از آمادگی کهریزک به منظور جمع آوری نذورات مردم در ایام محرم وصفر خبر داد و اظهار کرد: در ایام ماه محرم وصفر میزان نذورات مردمی نسبت به سایر ماه ها افزایش چشمگیری داشته و در خواست ما از شهروندان این است که در صورت امکان نذورات خود را در اختیار آسایشگاه قرار دهند.

وی ادامه داد: بخشی از نذورات شهروندان در آسایشگاه خیریه کهریزک دپو شده و ما بقی آنها به سایر آسایشگاه های سراسر کشور ارسال می شود.

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک از پیش بینی 40 دفتر برای  دریافت کمک های مردمی در سطح شهر خبر داد و اذعان کرد: در سطح شهر تهران بیش از 40 دفتر جذب کمک های مردمی در حال فعالیت بوده و خیرین می توانند با مراجعه به این مراکز نذورات خود را به صورت نقدی و یا غیر نقدی اهدا کنند.

صوفی نژاد با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در دهه نخست محرم تصریح کرد: در دهه اول محرم هر شب مراسم عزاداری با حضور معلولین و سالمندان در آسایشگاه برگزار شده ضمن اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بسیاری از دسته ها عزاداری تهران راهی کهریزک می شوند.

وی در رابطه با آخرین آمار سالمندان و معلولین حاضر در آسایشگاه کهریزک بیان کرد: در حال حاضر 1750 نفر در سه گروه معلول جسمی حرکتی، بیماران مبتلا به ام اس و سالمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک نگهداری شده و به آنها خدمات ارائه می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top