تاریخ انتشار: شنبه 1395/08/08 - 19:03
کد خبر: 214446

لزوم اعلام برائت آشتیانی از فتنه 88

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: اما در مورد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ارشاد مشکلات زیادی وجود دارد ایشان بسیار غیرشفاف و دوپهلو صحبت می کنند زمانی که در جمع اصلاح طلبان مجلس حاضر می شوند شعارهای اصلاح طلبی می دهند و با برخی هنجارشکنی های دوران آقای جنتی اعلام موافقت می کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات دو پهلوی صالحی امیری در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان مجلس شرط رای اعتماد به دانش آشتیانی را اعلام برائت رسمی وی از فتنه ۸۸ خواند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر،  ابوالفضل حسن بیگی در خصوص رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این سه وزیر در فراکسیون های مختلف ایثارگران، ورزشکاران و کمیسیون های تخصصی حضور یافتند و در ارزیابی اظهاراتشان در فراکسیون ها جلسات متعددی داشته ایم.

سلطانی فر برای اجرای برخی تعهدات بر زمین مانده دولت تعهد بدهد

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: در مجموع نظر نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت است تنها یکسری وظایف و تکالیف بر زمین مانده که آقای سلطانی فر باید تعهد دهند که این وظایف را انجام دهند.

انتقاد از اظهارات دو پهلو و غیر شفاف صالحی امیری

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: اما در مورد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ارشاد مشکلات زیادی وجود دارد ایشان بسیار غیرشفاف و دوپهلو صحبت می کنند زمانی که در جمع اصلاح طلبان مجلس حاضر می شوند شعارهای اصلاح طلبی می دهند و با برخی هنجارشکنی های دوران آقای جنتی اعلام موافقت می کنند.

وی اظهار داشت: اما زمانی که در جمع اعضای فراکسیون ولایت و نمایندگان اصول گرا قرار می گیرند حرف های دوآتشه می زنند که این اظهارات دو پهلو به ضرر ایشان است.

فراکسیون ولایت معتقد است دانش آشتیانی باید رسما از فتنه اعلام برائت کند

عضو فراکسیون ولایت در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۸ دو جریان انحرافی و فتنه، مانند لبه قیچی که در دست انگلیس ها بود، دست به دست هم دادند تا کشور را تجزیه کرده و انقلاب را شکست دهند.

حسن بیگی اظهار داشت: آقای دانش آشتیانی جزو موثرین در جریان فتنه بودند و باید برائت خود را از این جریان اعلام کنند. ایشان در جمع برخی دوستان گفته که من هیچ رابطه ای با جریان فتنه ندارم و نخواهم داشت.

وی اظهار داشت: برخی افراد از وزارت علوم با نمایندگان تماس می گیرند و اعلام می کنند که ایشان مواضع سیاسی شان تغییر کرده است اما فراکسیون ولایت از ایشان می خواهد به صورت رسمی و علنی برائت خود را از جریان فتنه اعلام کند.

عضو فراکسیون ولایت اظهار داشت: فراکسیون ولایت و امید در این خصوص با هم مذاکرات زیادی دارند. این دو فراکسیون در بسیاری از رای گیری ها که منافع ملی مطرح است نظرات مشترک دارند و اختلافات شان بیشتر بر لبه تیز مسائل فرهنگی است که البته در این مورد نیز نیروهای متدین فراکسیون امید با ما هم نظر هستند و برخی هنجارشکنی های آقای جنتی را قبول نداشتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
فاطمه فلاح
1395/08/08 - 21:54

با سلام و عرض ادب و احترام
اينجانب، دبير بازنشسته آموزش و پرورش در تهران، ضمن تشكر از مواضع انقلابی آقای حسن بیگی در خصوص كانديداتوري اقاي فخرالدين دانش آشتياني برای وزارت آموزش و پرورش، كه از حاميان فتنه ٨٨ و از گردانندگان و تحريك كنندگان اساتيد دانشگاهها در آن زمان بوده و الان هم از مواضع پيشين خود دفاع مي كند و گفته كه مواضع سياسيش تغييري نكرده است!! مي خواهم مطالبي را پيش از روز راي گيري به ايشان به سمع و نظر نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي برسانم كه به صورت خلاصه در زير بيان مي كنم:
در سال ١٣٧٣ كه من و همسرم (دو فرهنگي مومن و متعهد و متخصص) پس از آزمون و گزينش از سوي وزارت آموزش و پرورش جهت تدريس در مدرسه ايراني لندن به انگليس اعزام شديم، ايشان كه در آن زمان از طرف دولت ايران جهت تحصيل در مقطع دكترا بورس شده بود و همزمان به تدريس رياضي در آنجا نيز مشغول بود به بنده كه در آن زمان مسئول تربيتي آن مدرسه و ساير مدارس ايراني بريتانيا بودم صرفا به علت مواضع انقلابيم يكبار در جمع كليه معلمين مدرسه فحاشي ناموسي كرد كه بلافاصله توسط مدير مدرسه اخراج شد و سپس ايشان در آنجا هم شروع به تحريك ايرانيان مقيم لندن (معلمين، اولياي دانش آموزان و ... ) همانند اقدامات خود در فتنه ٨٨ جهت تحصن و تجمع عليه بنده و مدير مدرسه ايراني نمود كه البته با هوشياري مسئولان وقت آموزش و پرورش و سرپرست مدارس ايران در اروپا ناكام ماند!
تورهای مسافرتی آفری
زن ایرانی در همه‌ میدان‌ها با موفقیت، سربلندی و حجاب اسلامی
مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
چرا ناخواسته وزن اضافه می‌کنیم؟
نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌
دانشجویان خط مقدم اجرای سیاست‌های قانون جوانی جمعیت
بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
رونمایی از ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴
زلفی‌گل: نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با تماشاگر خانم
حجت الاسلام نبویان منتخب اول تهران در دور دوم انتخابات به چه کسانی رای می‌دهد؟
کاریکاتور| انقلاب اسلامی ایران زنجیرهای وابستگی به غرب و آمریکا را گسست
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس +عکس
اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی +عکس
دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با قالیباف +عکس
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top