تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/08/12 - 10:28
کد خبر: 214902

نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در گردهمایی انقلابیون جوان چه گفتند؟

وی گفت: امروز وقت آن است که هم با استکبار داخلی و هم با استکبار خارجی مبارزه کنیم. برای مبارزه با استکبار خارجی لازم است ابتدا با استکبار داخلی مبارزه کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی عصر امروز در گردهمایی انقلابیون جوان نسبت به تحریف خط امام(ره) هشدار داده و اعلام کردند در مقابل کسانی که خط امام(ره) را تحریف می‌کنند، ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، گردهمایی انقلابیون جوان عصر امروز با حضور دانشجویان بسیجی سراسر کشور، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  و نمایندگان اتحادیه دانشجویی انقلابی در حسینیه جماران برگزار شد.

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این همایش گفت: انقلاب دوم ما که به فرموده امام(ره) نمونه بارز استکبارستیزی است، اما عده‌ای از دانشجویان که در تسخیر لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور داشتند، امروز آنچنان مدهوش غرب شده‌اند که می‌گویند: «آمریکا، اشتباه کردیم»، اما ما می‌گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

منتظمی افزود: زمانی شده که عده‌ای استکبار را بزک می‌کنند و به مردم نشان می‌دهند اما مردم ما جنایت‌های شیطان بزرگ را هرگز فراموش نخواهند کرد.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: این روزها عده‌ای هم می‌نشینند و خاطره می‌سازند تا شعار مرگ بر آمریکا را کم‌رنگ کنند، اما ما فراموش نمی‌کنیم که امام(ره) فرمود؛ «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید».

وی گفت: امروز وقت آن است که هم با استکبار داخلی و هم با استکبار خارجی مبارزه کنیم. برای مبارزه با استکبار خارجی لازم است ابتدا با استکبار داخلی مبارزه کرد.

این فعال دانشجویی یادآور شد: امروز برخی از فتنه‌گران که زمانی خون به دل مردم کردند در پی آنند که آتش فتنه جدیدی را روشن کنند، ولی باید از روی جنازه دانشجویان انقلابی بگذرند تا بتوانند چنین اقدامی داشته باشند. ما امروز اجازه نمی‌دهیم یک عده دورهم جمع شوند و بخواهند آرمان‌های انقلاب را زیر پا بگذارند.

* جوانان انقلابی را نمی‌توان با بهانه‌های واهی از آرمان‌های انقلاب منحرف کرد
در ادامه ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این گردهمایی گفت: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر ایجاد دگرگونی‌های بنیادی، تعاملات بین‌المللی را هم دچار تغییرات اساسی کرد.

مظاهری افزود: قدرت‌هایی که خود را رهبر جهان می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند در کشورهای دیگر حمام خون به‌راه بیندازند، چگونه می‌توانند با اندیشه ناب آزادیخواه انقلاب و استقلال انقلاب کنار بیایند. آمریکای دزد چگونه می‌تواند ملت آزادیخواهی مثل ملت ایران را تحمل کند؟

این فعال دانشجویی افزود: ادعای دموکراسی چه قیمتی دارد و چند دولت منتخب مردم و قانونی باید گرفتار استکبار شوند و از بین بروند؟ چرا مصدق این‌گونه سرنگون شد؟ آیا متهم به رعایت نکردن حقوق بشر یا حقوق زنان بود یا اورانیوم غنی‌شده داشت؟

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که منتخب مردم بود، چرا از سوی آمریکا که شعار دموکراسی‌خواهی می‌دهد مورد تحریم قرار می‌گیرد. جوانان انقلابی را نمی‌توان با بهانه‌های واهی از آرمان‌های انقلاب منحرف کرد. جوان‌های انقلابی امروز دنباله‌روی شهدای دانشجو هستند و از آرمانهای امام(ره)، انقلاب و رهبری دست برنمی‌دارند.

وی گفت: دومین دشمن ایران کسانی هستند که زیاده‌خواهی خودشان از بیت‌المال روشن شده است و هنوز امید واهی خودشان از آمریکا و غرب را قطع نکرده‌اند.

* اگر خط امام(ره) درست تبیین نشود عده‌ای فرصت خاطره‌گویی پیدا می‌کنند
در ادامه آقاجری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به شکل‌گیری انقلاب 57 گفت:‌ ما باید بیاییم و برای خودمان استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا را یک بار دیگر باز کنیم.

وی افزود: در نگاه امام استکبار یک منطق است و امام(ره) می‌فرماید؛ ممکن است ما خودمان هم یک نگاه استکباری به زیردست‌مان داشته‌ باشیم.

آقاجری ادامه داد: وقتی مرگ بر آمریکا گفته می‌شود باید کاخ استبداد بلرزد، اگر این‌گونه نباشد این شعار تأثیر خود را نگذاشته است.

وی گفت: ما باید بدانیم چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم و چرا باید در مقابل استکبار بایستیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امام(ره) می‌گوید یک جهان سرمایه‌داری وجود دارد که آمریکا در راس آن وجود دارد، طبق گفته امام(ره) باید با همه مستکبران و تفکرات استکباری مبارزه کنیم.

وی درخاتمه اظهار داشت: ما اگر به درستی در خط امام(ره) قرار نگیریم، آن زمان یک عده فرصت پیدا می‌کنند تا بنشینند و در رابطه با امام(ره) خاطره بگویند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top