تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/08/13 - 16:10
کد خبر: 215048

تشکیل فراکسیون کارآفرینی مجلس

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم تهران در مجلس از تشکیل فراکسیون کار و کار آفرینی با حضور تعداد کثیری از نمایندگان مجلس دهم خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: فراکسیون کار و کار آفرینی با حضور تعداد کثیری از نمایندگان مجلس دهم با هدف پیگیری و توسعه کار آفرینی بعنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی در کشور،‌تشکیل شد.

وی با بیان اینکه با هدف پیگیری مطالبات رهبری،‌ تعداد کثیری از نمایندگان مجلس دهم فراکسیون کار و کار آفرینی را تشکیل دادند، افزود: در چند سال اخیر و با شدت یافتن تحریم‌های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف متوقف کردن برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران واژه اقتصاد مقاومتی به گفتمان حاکم بر فضای اقتصادی کشور تبدیل شده و در نظامات برنامه ریزی و عملیاتی دستگاههای مربوطه بویژه دولت یازدهم مورد عنایت و اقدام مهم قرار گرفته است  ویکی از ارکان اقتصاد مقاومتی، استفاده از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی و تکیه بر ظرفیتهای درونی کشور با تکیه و برنامه ریزی برای توسعه کارآفرینی است که از الویت ویژه‌ای برخوردار است.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین تصریح کرد: از سویی دیگر رهبر معظم انقلاب در دیدار عیدانه جمعی از مسوولان کشور با ایشان و در سال جاری تاکید کردند که وظیفه مسوولان بخشهای گوناگون کشور از جمله نمایندگان مجلس کمک به این موضوع و پیگیری این امر است.

مافی درباره اهداف شکل گیری این فراکسیون عنوان کرد: از جمله اهداف تشکیل فراکسیون پیگیری و تبیین شیوه های مختلف توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور، توجه به مقوله کارآفرینی بعنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی در امر قانون گذاری و بودجه ای، پی ریزی بستر اشتغال زایی با تکیه بر علوم دانش بنیان و اهمیت ویژه بر ظرفیت‌های مردمی و درونی کشور و از همه مهمتر نظارت بر عملکرد و گزارش گیری از وزارتخانه ها و دستگاهها توسط مجلس است.

وی در خصوص انتخابات هیات رئیسه فراکسیون کار و کارآفرینی نیز خاطرنشان کرد: در این انتخابات محمدرضا بادامچی بعنوان رئیس فراکسیون، پروانه مافی نائب رئیس اول فراکسیون،سید حسن حسینی شاهرودی نائب رئیس دوم، فریده اولادقباد منشی اول و آقای حسن لطفی منشی دوم و همچنین علی وقف چی بعنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.

نماینده مردم نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خاتمه از عموم صاحبنظران، اساتید دانشگاه و علاقمندان به امر اشتغال و توسعه کارآفرینی در کشور دعوت کرد تا دیدگاهها و برنامه های خود را برای پیگیری در این فراکسیون به دبیرخانه فراکسیون در مجلس ارائه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top