تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/16 - 02:06
کد خبر: 215274

آغاز ثبت نام استارتاپ ها در الکامپ 95

آغاز ثبت نام استارتاپ ها در الکامپ 95

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی "الکامپ" در ماه آینده (آذر 95) برگزار خواهد شد. استقبال شرکت ها، برند و کمپانی های داخلی و خارجی از این دوره ی الکامپ کم نظیر است. افزون بر آن، استارتاپ های کشوری اینبار با حال و هوای دیگری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

خبرنامه دانشجویان ایران: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی "الکامپ"  در ماه آینده (آذر 95) برگزار خواهد شد. استقبال شرکت ها، برند و کمپانی های داخلی و خارجی از این دوره ی الکامپ کم نظیر است. افزون بر آن، استارتاپ های کشوری اینبار با حال و هوای دیگری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سال گذشته با حمایت سازمان برای نخستین بار در کشور بیش از 80 کسب و کار نوپا در سالن 18 نمایشگاه الکامپ بیست و یکم حضور یافتند و طرح ها و ایده های فناورانه خود را در معرض نمایش گذاشتند. سال جاری نیز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، سازمان زمینه حضور ۱۵۰ کسب‌وکار نوپا در یک سالن مجزا را فراهم کرده است تا این گروه در کنار دیگر فعالان این حوزه مانند شتابندهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در الکامپ سال جاری حضور یابند. سازمان در این دوره از نمایشگاه الکامپ، از کسب و کارهای نوپای دارای طرح های نوآورانه که کمتر از سه سال از تاریخ فعالیت آنها گذشته باشد حمایت میکند. کسب و کارهای نوپا پس از تایید کمیته ارزیابی سازمان و با پرداخت تنها با پرداخت یک میلیون ریال امکان حضور در نمایشگاه الکامپ 2016 را کسب خواهند کرد و سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه های حضور و تجهیز سالن استارتاپها را برعهده خواهدگرفت.

همچنین سازمان نظام صنفی رایانه ای، 10 استارتاپ برتر حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را جهت حضور در نمایشگاه سبیت 2017 اعزام خواهد کرد.  علاقه مندان جهت ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ طبق دستورالعمل اقدام کنند: در ابتدا موسس یا موسسان استارتاپ، با ورود به این آدرس ملزم به تکمیل پروفایل خود در سه بخش مشخصات فردی، حرفه ای و اطلاعات استارتاپ هستند.  سپس از طریق نام کاربردی و رمز عبور می توانند فرم مربوط به درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. ارزیابی متقاضیان صرفا از طریق بررسی پروفایل موسسان و استارت‌آپ انجام می‌شود، لذا در تکمیل دقیق اطلاعات کوشا باشید. بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ۲۵ آذرماه ۹۵ به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه درخواست خود را ارایه دهند. کسب‌وکارهای نوپای علاقه مند به حضور در بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ می‌توانند از طریق این صفحه نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top