تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/08/19 - 01:07
کد خبر: 215605

انتقاد بسیج‌دانشجویی بنت‌الهدی صدر در مورد نطق نماینده مردم رشت

بسیج دانشجویی بنت‌الهدی صدر با صدور بیانیه‌ای در مورد نطق اخیر نماینده مردم رشت اعلام کرد: ملت ولایی خون‌های به ناحق ریخته شده به دست دجالان استکبار را فراموش نخواهند کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای در مورد نطق اخیر نماینده مردم رشت اعلام کرد: ملت ولایی خون‌های به ناحق ریخته شده به دست دجالان استکبار را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی پردیس بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای در مورد نطق اخیر نماینده مردم رشت اعلام کرد: ملت ولایی خون‌های به ناحق ریخته شده به دست دجالان استکبار را فراموش نخواهند کرد. 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفت سال از کودتای مخملی دستان پشت پرده آمریکا برای فلج کردن مهره کلیدی قدرت در منطقه می گذرد. موقعیتی که با مشارکت نزدیک به 80 درصدی مردم میتوانست فرصتی برای خیز مجدد نظام باشد  اما صد افسوس باوجود خیانت های برخی نانجیبان که از ابتدا نیز پایبندیشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هاله ابهام بود به تهدیدی برای نظام بدل شد. فتنه ایی که کشور را به تشویش کشاند و اشک از دیدگان آن رهبر فرزانه جاری ساخت.

اما از سویی حقیقت برخی خواص بی بصیرت و منافقان پنهان شده در لباس ولایتمداری  را برای ملت روشن نمود و درس عبرتی شد برای آنان که طمع دشمن را برانگیختند و دشمن را جری تر کردند. انقلاب رنگی که شکست آن برای اولین بار در ایران معادلات قدرت را در عرصه بین الملل برهم زد و بیماری عمیقی که جز با عنصر ولایت درمان پذیر نبود و نظام را در برابر بسیاری از تهدید ها واکسینه کرد.

اما اکنون بعد از چند سال و پس از رسوا شدن دست اندرکاران و فتنه گران ناسپاس، در کمال تعجب اظهارات و اقداماتی از گوشه و کنار به چشم میخورد که چشم پوشی از آن ها اجحاف در حق  نظام اسلامی است.سخنانی که انتشار آن ها در برخی رسانه های معاند سخنان آن پیر انقلاب را که فرمودند:"اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید اشتباه کرده اید". را در ذهن تداعی می کند.

آقای مهندس جعفرزاده جانباز پرتلاش و نماینده مردم  ولایتمدار رشت در مجلس شورای اسلامی، در سالهای اخیر پیرامون مسئله فتنه بیانات تند و آتشینی در محکومیت و خیانت های فتنه گران در قبال نظام عرضه داشتید، حال چه علتی برای تغییر 180 درجه ای در مواضعتان وجود دارد که اکنون می گویید:«داستان فتنه تا کی می خواهد ادامه داشته باشد»؟

جناب آقای جعفرزاده مگر سخن صریح رهبری که  فرمودند:سکوت در برابر فتنه حکم حمایت از آن را دارد را از خاطر بره اید؟ و اینکه فتنه خط قرمز نظام است؟ زنگ بیدار باشی که یک بار به صدا در آمد تا سنگ محک ملت باشد و آنها را به خود آورد تهدید کننده منافع چه کسانی است که سعی در فراموشی آن دارید؟

نائب ریسی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس،چطور خود را ولایی می نامید وقتی علنا مواضعی متضاد با ولی فقیه زمان را بیان می کنید و احسنت احسنت چند نماینده را و افسوس مردم انقلابی را خریدار می شوید‌؟

ملت ولایی خون های به ناحق ریخته شده به دست دجالان استکبار را فراموش نخواهند کرد. 

حافظه این ملت تلخی شنیدن« أین عمار» از لسان نائب منتقم حضرت ثارالله علیه السلام را هنوز در گوش جانش احساس میکند و انگشت دریغ بر دندان می ساید.

حرمت شکنی های عاشورا از یادها نخواهد رفت آن گناه بزرگ فتنه گران قابل فراموشی نیست و اگر شما 8دی را از خاطر برده اید از تداعی نام آن هنوز هم لرزه بر هیمنه استکبار می افتد هیهات که بغض فروخورده ی این ملت ولایی دوباره سرباز کند که مسلما برای خواصی که چند سالی است با آنها به مماشات برخورد شده اوضاع مساعدی ایجاد  نخواهد شد.

جنبش دانشجویی انقلابی تر از هر زمان دیگری دل و جان به منویات رهبر فرزانه آماده سربازی از کیان این نظام ولایتمدار است.

آقای جعفرزاده نطقی که اخیرا در صحن علنی مجلس بیان فرمودید موجب تشویش و نگرانی بسیاری از دانشجویان و متعهدان به نظام و انقلاب شده است در همین راستا و پیرو ابهامات ایجاد شده ما دانشجویان بسیجی رسما خواستار  حضور جنابعالی در جمع دانشجویان برای پاسخگویی و رفع  شبهات ایجاد شده هستیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته‌

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top