تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/09/10 - 23:45
کد خبر: 217861

رضا مجیدی؛

دو استغفرالله به ازای هر کار

دو استغفرالله به ازای هر کار

در حکومت اسلامی مجازات برای افراد و مسئولین چند برابر است زیرا حرکت اشتباه یک مسئول می تواند زمینه را برای بهتر شدن یک کشور کندتر کند و شاید مسیری را که با خون و دل این شهیدان عزیز ریل گذاری شده است دارای انحراف کند...

خبرنامه دانشجویان ایران: رضا مجیدی// مسئولین ما به ازای هر کاری که انجام می دهند دوبار استغفار کنند.

استغفار اول به آن دلیل است که آیا تصمیمی که می گیرید در راستای خواست خداوند است و می تواند زمینه ای هر چند کوچک برای ظهور منجی عالم که به آن اعتقاد داریم کار ساز باشد و استغفار دوم به آن دلیل است که آیا آن تصمیمی که یک مسئول اتخاذ می کند چقدر برای مردم مفید بوده است و این دوگانگی که در جامعه در حال شکل گیری است را جامعه عمل می پوشاند دو گانگی که متاسفانه جامعه را به سمتی می برد که یک عده روز به روز پولدار تر می شوند و عده ای نیز حتی در احیای نیاز های اولیه خود یا حتی در خرید نان نیز دارای مشکل هستند.

مسئولانی که پا را از گلیم خود فراتر می گذارند بترسند از روز جزا و فضای خدمت رسانی که فرصت به آن ها داده شده است را با فضای سیاسی کاری خراب نکنند.

در حکومت اسلامی مجازات برای افراد و مسئولین چند برابر است زیرا حرکت اشتباه یک مسئول می تواند زمینه را برای بهتر شدن یک کشور کندتر کند و شاید مسیری را که با خون و دل  این شهیدان عزیز ریل گذاری شده است دارای انحراف کند ...

مسئولین با انجام یک کار خیر نیز به خود غره نشوند چون آن کاری را که انجام داده اند وظیفه شان بوده است.

مسئولان این را هم باید بدانند که در کارها نباید عجله به خرج دهند نمونه بارز از عجول بودن در کار ها که می خواهند سریع آن را به پایان برسانند برجام است که شاهد بودیم که قول داده شده بود تحریم ها برداشته شود اما متاسفانه اکنون شاهد آن هستیم که از این طریق می خواهند فشار های بیشتری را بر این ملت برپا کنند و چه خوب است که مسئولین روحیه های ضعیف بنی اسرائیلی را کنار بگذارند و جواب دشمن را با مشت های کوبنده بدهند و دوستانمان دیپلماتمان فضای دیپلماتیک را بلاد مسلمین یکی ندانند چون حکومتی که می خواهد اسلامی عمل کند فضای متفاوتی را با آن فضا تجربه می کند.

موضوع دیگر که اکنون با آن مواجه هستیم این مسئله است که مسئولین با توجه به مسئول بودن خود وظیفه مسئول بودن را بر دوش خود احساس نمی کنند این موضوع در ابعاد مختلف در دولت قابل دیدن است به طوری که بیکاری،بزهکاری،ازدواج،و... مسئله اساسی نیست اما مسائل حاشیه ای در اولویت قرار می گیرد نشود به روز برسیم ک نخبگان آدرس غلط به مردم بدهند.

و در پایان این سوال مطرح است که آیا بهتر نیست تمام کار ها را کنار گذاشته و به کار های عقب مانده و دستورات رهبری بپردازیم؟

* دانشجوی رشته جامعه شناسی دانشگاه خیام مشهد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top