تاریخ انتشار: شنبه 1395/09/20 - 22:59
کد خبر: 219030

حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان مهمان‌ این کنفرانس است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر کنفرانس بین المللی دکو گفت: تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان مهمان‌ این کنفرانس است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، مظفر علیخانی دبیر کنفرانس دکو 2016 در نشست خبری نهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر و دکوراسیون و صنایع وابسته اظهار کرد: برگزاری این کنفرانس بین المللی، تجارت جهانی مبلمان ایران، زمینه و فرصت مناسب را برای نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق  اقتصاد مقاومتی دراین صنعت فراهم می‌کند.

وی افزود: در شرایط اقتصادی که کشور ها به سازمان تجارت جهانی پیوسته‌اند و تجارتهای بین المللی گشترش یافته است، برگزاری چنین کنفرانسی می تواند در راستای رشد اقتصادی ایران و توسعه صادرات غیر نفتی نقش بسزایی را ایفا کند.

دبیر کنفرانس دکو 2016 افزود: گسترش زیرساخت‌های مورد نیاز، برنامه‌ریزی تولید ملی متناسب با نیازهای صادراتی، شکل دهی بازارهای جدید، تنوع بخشی پیوندهای اقتصادی با کشورهای منطقه، ایجاد ثبات رویه و مقررات صادرات در بازارهای هدف از الزامات موثر بر توسعه صادرات و تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید در تمامی سطوح اقتصاد از جمله صنایع مبلمان تقویت شود.

علیخانی درباره توسعه صادرات صنعت گفت: تولید کننده خوب الزاماً صادر کننده خوبی نیست و برای توسعه صادرات به نهادهای حد واسط به عنوان تسهیل گران این عرصه نیاز داریم و باید آن را مورد توجه قرار دهیم. توسعه صادرات و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی و کشورهایی که امروز به عنوان اقتصادهای رو به رشد در منطقه مطرح هستند  هدف بسیار خوبی است .

علیخانی درباره جزییات برگزاری کنفرانس بین المللی دکو خاطرنشان کرد: نهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر و دکوراسیون و صنایع وابسته، 23آذرماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور تولید کنندگان، طراحان ،کارآفرینان ،پژوهشگران، دانشجویان و همچنین مهمان ویژه بین‌المللی که از چهره های به نام این حوزه در سطح جهان هستند، به همراه اصحاب رسانه برگزار می شود.

علیخانی افزود: این کنفرانس با هدف همگرایی دست‌اندرکاران صنعت مبلمان و نهادهای علمی و پژوهشی و نیز ایجاد ارتباط و جلب حمایت سازمان ها و نهادهای خصوصی، دولتی و  بین المللی برای  توسعه کمی و کیفی این صنعت و حرفه، تبادل اطلاعات، تجربیات و دانش بکار رفته در این حوزه برگزار می‌شود.

حضور طراح سابق استیو جابز در ایران

وی گفت: در جریان این کنفرانس چهار کارگاه آموزشی با موضوعات مختلفی چون توسعه صادرات، اصول، قواعد و راهکارها، آموزش شیوه استفاده از آخرین تکنولوژی نرم افزار  CAD/CAM برای تلفیق طراحی داخلی و استفاده از مبلمان در منزل، اشتراک تجربیاتی از کشف یک پارامتر جدید با ارزش در طراحی میلمان و طراحی داخلی معاصر و همچنین کارگاه آموزشی دکوراسیون کلاسیک برای زندگی امروز (مسکونی-تجاری) نیز برگزار می‌شود.

دبیر نهمین کنفرانس بین المللی دکو2016 خاطر نشان کرد: امسال برای نخستین بار دو رویداد بسیار مهم  در 24آذرماه اتفاق خواهد افتاد،که یکی از آنها بیستمین اجلاس سالانه شورای انجمن‌های مبلمان کشورهای آسیایی(کافا) با حضور 15کشور آسیایی به میزبانی ایران بوده و دیگری که  عصر همان روز نشست هم اندیشی  و نیز مذاکرات دوجانبه با حضور چهره های برجسته جهانی مبلمان و دکوراسیون است، در رویدادی سه ساعته  جهت مذاکرات اقتصادی تاجران و صنعتگران ایرانی  با تاجران برتر اروپایی و آسیایی برای نخستین بار برگزار می‌شود.

علیخانی با اشاره به افزایش سطح علمی کنفرانس دکو 2016 خاطرنشان کرد : تورستن فریتز طراح صنعتی سابق استیو جابز و از طراحان مطرح کشور آلمان،  دامین گارنیر ، از طراحان قصرهای فرانسه ، سیمونه کلونلو ، مطرح ترین تاجر ایتالیایی که به صورت تخصصی  روی آنالیر بازار مبلمان و دکوراسیون ایران فعالیت می کند، از جمله میهمان‌های ویژه در این کنفرانس هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top