تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 2196

سایت مهدی هاشمی رفسنجانی:«خبرنامه دانشجویان ایران»یک سایت محفلی است

هم‌اکنون به بهانه حضور یکی از مسئولان وزارت علوم برای افتتاح دانشکده رایانه و کتابخانه مرکزی دانشگاه شریف، تجمعی محدود در این دانشگاه از جنس تجمع روز گذشته در دانشگاه تهران شکل گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران:سایت مهدی هاشمی رفسنجانی در واکنش به افشای پشت پرده تجمع سبزها در دانشگاه شریف در«خبرنامه دانشجویان ایران»نوشت:
در پی تجمع روز گذشته شماری از دانشجویان در دانشگاه تهران، خبرها حاکی است، امروز هم شماری از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تجمع کرده و شعار سردادند، به گونه ای که صدای دانشجویان از داخل دانشگاه در خیابان آزادی شنیده می شود.

خبرگزاری«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس،هم با تایید خبر تجمع نوشت: گروه‌های قانون‌گریز که از نظر قوانین هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان غیرقانونی محسوب می‌شوند، برنامه‌ریزی اغتشاشات دانشگاه شریف را بر عهده گرفته‌اند که احتمالا منظور آن، انجمن اسلامی دانشگاه شریف است.

هم‌اکنون به بهانه حضور یکی از مسئولان وزارت علوم برای افتتاح دانشکده رایانه و کتابخانه مرکزی دانشگاه شریف، تجمعی محدود در این دانشگاه از جنس تجمع روز گذشته در دانشگاه تهران شکل گرفته است. انجمن اسلامی دانشگاه شریف که دارای رابطه تشکیلاتی با طیف غیرقانونی و افراطی علامه است، وظیفه ساماندهی اغتشاشات دانشگاه شریف را به عهده گرفته است.

اعضای این انجمن از قبیل«ع.ا.م»،«م.ر» و بخصوص«ت.س»دبیر این انجمن از جمله افرادی هستند که در این موضوع دخیل بوده اند.

فارس به نقل از یک رسانه محفلی مدعی شده:انجمن اسلامی دانشگاه شریف در حالی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد که بنابر قانون بایستی منحل شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top