تاریخ انتشار: جمعه 1395/09/26 - 15:09
کد خبر: 219693

واکنش مسئول بسیج دانشگاه مازندران به فرافکنی‌های یک تشکل اصلاح‌طلب

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: بسیج هیچ نقشی در برگزاری مناظره 30 آذر دانشگاه نداشته و مخالفت خود را با حضور برخی دگراندیشان سکولار در دانشگاه اعلام می‌دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: بسیج هیچ نقشی در برگزاری مناظره 30 آذر دانشگاه نداشته و مخالفت خود را با حضور برخی دگراندیشان سکولار در دانشگاه اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از نگاه آزاد، ابوالفضل رحیمی با اشاره به برگزاری مناظره سیاسی در دانشگاه مازندران گفت: علی‌رغم فرافکنی‌هایی که برخی افراد در سطح استان و همچنین تشکل اصلاح‌طلب دانشگاه مبنی بر دعوت حسین الله اکرم به عنوان نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران برای مناظره با اکبر اعلمی از اصلاح طلبان دگراندیش انجام می‌دهند، اعلام می‌کنم، برگزاری این برنامه تماما بدون اطلاع بسیج دانشجویی بوده و این تشکل هیچ نقشی در برگزاری آن ندارد.

وی با بیان اینکه البته ما همواره از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تضارب آرا در دانشگاه دفاع کردیم، افزود: البته برنامه‌هایی که برگزار می‌شود و رویکرد قطعی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران نیز تا به امروز همینگونه بوده، باید مبنی بر تبیین و روشنگری باشد، اما به نظر می‌رسد اخیرا برنامه‌هایی در دانشگاه مازندران در دست اجراست که نتنها رویکرد تبیینی ندارد، بلکه با رفتارهای ساختارشکنانه نیز همراه هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در ادامه با هشدار نسبت به حضور حامیان فتنه و افراد معلوم الحالی که سابقه زیر سوال بردن نهادهای حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توهین به امام معصوم را دارند و از رد صلاحیت شدگان هستند، در دانشگاه مازندران ادامه داد: حضور چنین افرادی با سوابق فتنه گری و مواضعی که داشته‌اند تنها بر هم زننده نظم دانشگاه و جو علمی حاکم بر آن است.

رحیمی با بیان اینکه برخی از تشکل‌ها تنها به دنبال متشنج کردن فضای دانشگاه و استفاده سیاسی به نفع جریان متبوع خود هستند، تصریح کرد: تشکلی که به دنبال برگزاری این مراسم است، در همه برنامه‌هایی که تاکنون داشته ساختار شکنی‌های متعددی را انجام داده است، از همایشی که با دعوت از آقای زیبا کلام گرفته شد و به شورای نگهبان و دستگاه های حاکمیتی حمله شد و سرآخر تبدیل به میتینگ انتخاباتی گشت و دانشگاه به باشگاه احزاب تبدیل شد تا برنامه‌ای که به اسم برجام گرفته شد و در آن آزادی زندانی‌های سیاسی خواسته شد و حمله به ارکان نظام صورت گرفت آن هم با حرف‌هایی بی‌پشتوانه و بدون ارائه سند و مدرک.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب عدم استفاده از اساتید غیر ارزشی و حامی فتنه در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بسیج هیچ نقشی در برگزاری مناظره 30 آذر دانشگاه نداشته و مخالفت خود را با حضور برخی دگراندیشان سکولار در دانشگاه اعلام می‌دارد و تاکید دارد، مسئولیت تمامی حرف‌هایی که در این مراسم زده خواهد شد بر عهده مسئولینی است که به این گونه برنامه‌های ساختار شکن مجوز می‌دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشت کیلو شیشه در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد
متفاوت ترین قاب از مراسم تشییع و تابوت ابراهیم رئیسی
اولین تصویر از آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی
پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود
مقامات کدام کشورها در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت می‌کنند؟
وداع با پیکر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت در مصلی تهران برگزار شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
مراسم وداع با شهیدان خدمت در پایتخت آغاز شد
پرونده مجلس یازدهم بسته شد
انتشار دستخط رهبر انقلاب در تجلیل از رئیس‌جمهور شهید رئیسی
روایت رئیس‌دفتر «رئیس‌جمهور شهید» از جزئیات سانحه سقوط بالگرد
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
تقدیر رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم
امیر حیدری در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم: همه ما فرزندان شما هستیم
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده کادر پرواز شهادت
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد نیروی هوایی ارتش/ امیر هادیان: شهید رئیسی تا پای جان خادم مردم بود
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: مجلس خبرگان رهبری دارای استقلال و عظمت است
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top