تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/02 - 10:17
کد خبر: 220331

از سوی انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت؛

واکنش دانشجویان به سخنرانی نافی منشأ آسمانی قرآن +عکس

امسال با توطئه ی برخی مغرضان و جهالت مسئولان بی مسئولیت در آستانه این میلاد مکرم شخصی معلوم الحال تریبون های یک طرفه استان هرمزگان را در اختیار می گیرد و با صحبت های بی اساس و منطق های پوسیده که برای جامعه آکادمیک کشور رنگ باخته است ریشه ی قرآن و اسلام را که همانا "منشاء آسمانی" آن است مورد هجوم قرار می دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ما دانشجویان مسلمان اعلام می داریم که با طرح بحث ونقد بر ساختارعظیم فکری اسلام در دانشگاه مخالف نیستیم اما تبیین و رشد فکری در بستر کرسی های آزاد اندیشی و بحث های علمی اتفاق می افتد نه با تریبون های یک طرفه و هتاکانه آن هم با دعوت از افرادی که سابقه فرار از مناظره را دارند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل این بیانیه به این شرح است:

إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ
رهبر معظم انقلاب: «آزاداندیشى یعنى آزادانه فکر کردن، آزادانه تصمیم گرفتن، ترجمه‌اى، تقلیدى و بر اثر تلقین دنبال بلندگوهاى تبلیغاتى غرب حرکت نکردن

با سلام  و درود به پیشگاه پیامبر عظیم الشان اسلام که انوار هدایت و روزنه سعادت را بر جان تشنه ی انسانیت اعطا نمود و خداوند با ارسال او، بر انسان ها منت نهاد تا رحمت خویش را بر بشریت بگستراند و آنها را از تاریکی افکار و گمراهی در اعمال نجات بخشد. میلاد سراسر نور کشتی نجات عالمیان، همواره بهانه ای بوده تا انسان ها و به خصوص ملت شریف ایران دگربار جان خود را از شهد شیرین اسلام و قرآن مست و مسرور نمایند اما امسال با توطئه ی برخی مغرضان و جهالت مسئولان بی مسئولیت در آستانه این میلاد مکرم شخصی معلوم الحال تریبون های یک طرفه استان هرمزگان را در اختیار می گیرد و با صحبت های بی اساس و منطق های پوسیده که برای جامعه آکادمیک کشور رنگ باخته است ریشه ی قرآن و اسلام را که همانا "منشاء آسمانی" آن است مورد هجوم قرار می دهد. مسئولان دانشگاه جامع هرمزگان که در اعطای جایگاه سخنوری به معاندان اسلام و انقلاب کارنامه ای تیره و طولانی دارند گویا از ارادت دانشجویان مسلمان چه شیعه و چه سنی با تمامی سلیقه ها و نگرش ها و حتی اندک دانشجویان غیرمسلمان به ساحت مقدس قرآن و جلوه ی نورانی آن بی اطلاع هستند!

ما دانشجویان مسلمان اعلام می داریم که با طرح بحث و نقد بر ساختارعظیم فکری اسلام در دانشگاه مخالف نیستیم اما تبیین و رشد فکری در بستر کرسی های آزاد اندیشی و بحث های علمی اتفاق می افتد نه با تریبون های یک طرفه و هتاکانه آن هم با دعوت از افرادی که سابقه فرار از مناظره را دارند. عاملان و دست اندرکاران اینگونه برنامه ها وهمچنین مسئولین دانشگاه هرمزگان بدانند که با این قبیل اقدامات نه تنها از نور هدایت  قرآن و وابستگی ریشه دار فکری و منطقی دانشجویان استان هرمزگان به آموزه های اسلام و قرآن کریم کاسته نخواهد شد بلکه قوه روشنگری در دانشگاه های این استان ساری و جاری و پویاتر از گذشته به تبیین حق از با طل جامه عمل خواهد پوشاند.

والسلام علی من تبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

رونوشت:
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان
ریاست دانشگاه جامع هرمزگان
دفتر وزیر محترم علوم دکتر محمد فرهادی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top