تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/02 - 11:06
کد خبر: 220340

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: اسلام با بسیج پیشرفت کرد

آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تبریک انتصاب سردار غیب‌پرور به حکم مقام معظم رهبری گفت: اسلام با بسیج پیشرفت کرده و لشکر پیغمبر نیز همگی بسیجی بودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تبریک انتصاب سردار غیب‌پرور به حکم مقام معظم رهبری گفت: اسلام با بسیج پیشرفت کرده و لشکر پیغمبر نیز همگی بسیجی بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، لحظاتی قبل اولین دیدار سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با آیت‌الله مکارم شیرازی در قم انجام پذیرفت.

در ابتدای این دیدار، سردار غیب‌پرور ضمن تقدیر از این مرجع تقلید شیعیان؛ هدف از دیدار با مراجع را اینگونه بیان کرد: اعتقاد دارم مادامی که دستمان در دست روحانیت به ویژه مراجع معظم تقلید باشد، انحرافی در ما به وجود نخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه باید با تلمذ از محضر مراجع، اسلام ناب را از آنان فرا بگیریم، تصریح کرد: نقش مراجع در انقلاب اسلامی موثر بوده و همواره در مواقع گوناگون این نظام یاری گره ارزش های ناب بوده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین فعالیت های فرهنگی را اصلی ترین برنامه بسیج خوانده و گفت: سرمنشا بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی،بهائیت است و دشمن تلاش دارد تا امروز به جای توپ و تفنگ با ابزار فرهنگی ما را شکست دهد و لذا بدترین جنایات را به نام اسلام انجام می دهند.

وی ضمن تشکر از برادر مجاهد و پرتلاش، سردار نقدی بیان کرد: باید ظرف بسیج طوری باشد که هر کس نظام را قبول دارد، در بسیج حضور داشته باشد چرا که بسیج، حزب و گروه خاصی نبوده و بسیج حزب انقلاب اسلامی است.

در ادامه این دیدار، آیت الله مکارم شیرازی ضمن تبریک انتصاب سردار غیب پرور به حکم مقام معظم رهبری بیان کرد: اسلام با بسیج پیشرفت کرده و لشکر پیغمبر نیز همگی بسیجی بودند.

وی در همین خصوص ادامه داد: بسیجیان پیغمبر افرادی بودند که همگی سلاح و مرکب و گاه مواد غذایی را نیز شخصا برای جنگ می آوردند؛ یعنی بر خلاف لشکرهای غربی و تکفیری های مزدور که با پول های هنگفت به میدان جنگ می آیند.

این مرجع تقلید بسیج را یک جمعیت فرهنگی خوانده و تاکید کرد: برنامه های فرهنگی بسیج باید بیشتر شده و تقویت گردد.

آیت الله مکارم شیرازی، بسیج را متعلق به گروه،قشر و سن خاصی ندانسته و عنوان نمود: باید بسیج همه جا را فرابگیرد چرا که دشمن تلاش می کند با بسیج مقابله نماید، حال آنکه امروز فرهنگ بسیج به حمدالله در حال صدور به کشورهای دیگر بوده و عراق و یمن و سوریه تا بسیجی پیدا نکرد، موفق نشد و لذا غربی ها از گسترش بسیج عصبانی و ناراحتند.

وی با اشاره به آمادگی لشکر بسیج در نبرد با دشمن گفت: باید بسیج در تمام مسائل جامعه حضوری فعال داشته و از تمام منافع جامعه اعم از محیط زیست، فرهنگی،عمرانی، اجتماعی و ... پیشتیبانی نماید.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان با توجه به آسیب‌های موجود در جامعه تصریح کرد: فضاهای آلوده مجازی، امروز به منجلابی تبدیل شده که باید بنیه خودمان را در برابر این میکروب ها و انگل ها با تقویت ایمان و تقوا، بیمه نماییم و بسیجیان را در این حوزه مقاوم کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top