تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/10/12 - 03:21
کد خبر: 221460

تعیین حساسیت صفحه نمایش تلفن همراه با روشی ساده

صفحه لمسی شما همزمان می تواند از 5 تا 10 لمس همزمان پشتیبانی کند، برای اطلاع از میزان حساسیت اسمارت فون خود گزارش را تا انتها مطالعه کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در برخی اوقات تاچ اسکرین گوشی های هوشمند گاهی به مرور کاهش یافته و باعث نارضایتی کاربران می شود. در این خبر روش های کالیبراسیون را برای شما آموزش می دهیم تا ازین پس نیاز نباشد برای رفع این مشکل فشار انگشتان را برای لمس صفحه افزایش دهید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ شما قرار است تا تاچ گوشی خود را کالیبره کنید. با این کار شما سلامت گوشی را اندازه گیری و تعیین صحت می کنید. کاری که باعث می شود تا به نوعی ریکاوی در گوشی شما صورت بگیرد.

مراحل کار:
به قسمت تنظیمات گوشی بروید، Developer Mode را از طریق منوی تنظیمات فعال کرده تا حالت مخصوص توسعه دهندگان در گوشی بکار بیافتد. دوباره به تنظیمات مراجعه کنید گزینه About Phone را انتخاب سپس عبارت Build Number را هفت مرتبه لمس کنید. اکنون Developer Mode برای همیشه در گوشی شما فعال خواهد شد.

قدم بعدی Settings / Deveoper options  / Pointer location /Show touches خواهد بود. اکنون بافعال کردن تیک چک باکس در دو گزینه آخر خواهید دید که مقادیر رمزی و دایره های خاکستری کوچکی در زیر انگشتان بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد. با این حالت شما می توانید قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی دو انگشتی را بکار بیندازید. قابلیتی که قادر به تشخیص چند لمس در صفحه خواهد بود. بطور مثال بالاترین حد ممکن برای این لمس 10 است به این معنی که گوشی شما از 10 لمس همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

با این صفحه می توان ویژگی های گفته شده را آزمایش کرد. پیش فرض گوشی شما P:0.1 در نظر گرفته شده و به این معنی است که صفحه چند لمس همزمان را در لحظه برای شما تشخیص می دهد. هر 10 انگشت خود ر اروی صفحه فشار دهید تا از این مورد آگاه شوید. گوشی شما 10/10 را نشان خواهد داد.

حالا ببینیم کدام نقاط از صفحه نمایش گوشی شما کارایی مطلوب دارد، انگشت خود را در قسمتی از صفحه نمایش که بنظرتان ضعیف است بکشید تا عددی را مشاهده کنید این حالت میزان فشاری را که صفحه نمایش حس می کند  را نشان می دهد. یک صفحه لمسی خوب با کمترین فشار عدد 0.05 را به شما نشان خواهد داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top