تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/11/06 - 13:12
کد خبر: 224408

معرفی دیتاسنترهای برتر دنیا برای خرید سرور مجازی و خدمات هاستینگ

معرفی دیتاسنترهای برتر دنیا برای خرید سرور مجازی و خدمات هاستینگ

سرور مجازی پارس آنلاین با توجه به پشتبانی مناسب و کیفیت شبکه این دیتاسنتر به عنوان پلن مناسبی برای کاربران پیشنهاد می گردد. سرور اختصاصی پارس آنلاین نیز به عنوان سرویسی با کیفیت می تواند میزبان سایت های پر بازدید و حساس باشد

خبرنامه دانشجویان ایران: با توجه به حرفه ای تر شدن بازار تجارت و نیاز مشاغل به فضای مجازی، یافتن یک هاستینگ معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با یک سرچ ساده در اینترنت برای یافتن یک سرویس دهنده مناسب برای خرید سرور مجازی، سرور اختصاصی و هاست توانستیم با شرکت مبین هاست برای جمع آوری اطلاعات مفید برای ارائه به کاربران اقدام کنیم.

در این گزارش به ترتیب در مورد دیتاسنترهای مطرح ایرانی و خارج و امکانات مراکز داده کشور تحقیق کردیم که در این بین بخش فنی شرکت مبین هاست اطلاعات مفیدی را در اختیار ما قرار داد. همانگونه که می دانید هاست و دامنه به عنوان پایه ای ترین خدمات میزبانی سایت مورد استفاده قرار می گیرند. اما سرویس دهنده اولیه و یا سرویس زیرساختی این خدمات به چه صورت می باشد. در ابتدا قصد داریم به معرفی دیتاسنتر های برتر جهان و ایران بپردازیم.

دیتاسنتر هتزنر آلمان
Website: hetzner.de

شرکت هتزنر آلمان یکی از قدیمی ترین دیتاسنتر های جهان است . شاید بتوان هتزنر را شناخته شده ترین دیتاسنتر خارجی در بین کاربران ایرانی دانست. این سرویس دهنده آلمانی با همکاری قوی با سرویس دهندگان ایران از جمله مبین هاست، امکان ارائه سرور مجازی آلمان با کیفیت بالا را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. سرور اختصاصی آلمان از جمله سرویس های پر فروش مبین هاست بوده که از دیتاسنتر هتزنر ارائه می گردد. قیمت سرور اختصاصی هتزنر بسیار مناسب بوده و تعرفه آن به عنوان یکی از دلایل انتخاب وب مستر های ایرانی می باشد. پشتبانی مناسب هتزنر و همچنین سرعت در تحویل سرور از جمله نقاط قدرت این دیتاسنتر می باشد. در بین سرویس دهندگان هاست در ایران، سرور اختصاصی هتزنر آلمان مناسبترین گزینه برای خرید هاست و راه اندازی هاستینگ مطرح می باشد. در کل این مرکز داده سایت های ایرانی متعددی را میزبانی می کند.

دیتاسنتر او وی اچ
Website: ovh.com

دیتاسنتر او وی اچ به عنوان بزرگترین و حرفه ای ترین دیتاسنتر دنیا با میزبانی بیشترین سرور اختصاصی در دنیا توانسته است با شبکه ای پایدار بزرگترین دیتاسنتر دنیا لقب گیرد. ملیت اصلی این دیتاسنتر فرانسوی بوده اما دیتاسنتری بزرگ نیز در آمریکای شمالی و کانادا نیز دارد. شاید بتوان گفت سرور اختصاصی فرانسه پر فروش ترین سرویس حوزه هاستینگ می باشد. مرکز داده او وی اچ همچنین سرویس دهنده ای بزرگ و مطمئن برای ارائه سرور مجازی فرانسه نیز می باشد. این دیتاسنتر با ارائه سرور اختصاصی کانادا و همچنین سرور مجازی کانادا توانسته است سهم بزرگی در بازار وی پی اس و سرور مجازی در دنیا را به خود  اختصاصی دهد.

او وی اچ در بین کاربران ایرانی نیز محبوبیت بالایی دارد و جزو پر فروش ترین محصولات سرور مجازی و سرور اختصاصی تقسیم بندی می گردد. دیتاسنتر او وی اچ با ارائه یک آنتی دیداس قدرتمند توانسته است برای مهار اتک و حملات سایبری نیز راهکار خوبی ارائه دهد. همچنین با ارائه سرور اختصاصی برای گیم سرور های مطرح دنیا خود را به عنوان قوی ترین شبکه دنیا معرفی کرده است. از دیگر مزایای این مرکز داده امکان ارائه ای پی از چندین لوکیشن می باشد. به نحوی که شما بر روی سرور خود امکان ارائه سرور مجازی  از چندین موقعیت مثل فرانسه، آلمان، انگلیس، سرور مجازی اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، سرور مجازی ایرلند، هلند و چندین موقعیت دیگر را همزمان بر روی یک سرور اختصاصی می دهد. همچنین بر روی سرور اختصاصی کانادا امکان ارائه ای پی از آمریکا نیز به صورت همزمان فراهم است. در کل او وی اچ را باید بهترین دیتاسنتر دنیا دانست.

دیتاسنتر رد استیشن انگلیس
Website: redstation.com

دیتاسنتر رد استیشن با قرار گرفتن در کشور انگلستان به عنوان محبوبترین و پر طرفدار ترین موقعیت برای خرید سرور مجازی انگلیس نزد کاربران ایرانی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار سرور اختصاصی را در مارکت ایران به خود اختصاصی دهد. مبین هاست به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران فعالیت می کند و به صورت رجیستر شده در این مرکز داده خدمات حرفه ای سرور اختصاصی انگلیس ارائه می کند. از جمله مهمترین ویژگی های این دیتاسنتر  ارائه شبکه ای با پهنای باند بالاست به نحوی که می توان رد استیشن را بهترین انتخاب برای خرید سرور دانلود دانست. از دیگر مزایای خرید سرور مجازی انگلیس باید به پایداری و آپتایم بالای این مرکز داده اشاره کرد. رد استیشن با رابطه خوبی که با مبین هاست به عنوان نماینده خود در ایران دارد  توانسته است تعداد بالایی سرور اختصاصی انگلیس به کاربران ایرانی ارائه دهد. این دیتاسنتر انگلیسی قویترین پشتیبانی را در بین مراکز داده دنیا باید دانست و از نقاط قوت این شرکت می باشد.

دیتاسنتر ایکسل هاست آمریکا
Website : xlhost.com

برای خرید سرور مجازی آمریکا با توجه به محدودیت هایی که دیتاسنتر های آمریکایی دارند و مشکلاتی که پس از تحریم برای کاربران ایرانی به وجود آمده، دیتاسنتر ایکسل هاست و همچنین داسنتک به عنوان مناسبترین مراکز داده در آمریکا برای خرید سرور اختصاصی آمریکا پیشنهاد می گردد.

دیتاسنتر لیزوب هلند
دیتاسنتر لیزوب به عنوان یک شرکت مطرح در دنیا برای خرید سرور مجازی هلند پیشنهاد  می گردد. کیفیت و پشتیبانی مناسب برای خرید سرور اختصاصی هلند  از جمله مزایای خرید از این دیتاسنتر هلندی می باشد

دیتاسنتر زیرساخت
Website : tic.ir

دیتاسنتر زیرساخت به عنوان بزرگترین و مناسبترین دیتاسنتر ایران میزبان بزرگی برای کولوکیشن سرور اختصاصی ایران می باشد. شرکت مبین هاست با همکاری شرکت رسپینا در مرکز داده زیرساخت ارائه سرویس می کند. سرور مجازی ایران از مرکز داده زیرساخت مناسبترین گزینه برای خرید وی پی اس ایران می باشد. قیمت ترافیک در این دیتاسنتر و همچنین ارائه بالاترین پهنای باند  از جمله دلایل اصلی انتخاب این مرکز داده و محبوبیت آن می باشد. سایت های بزرگ دولتی و سازمانی در این مرکز داده با همکاری مبین هاست میزبانی می گردند. به جد می توان گفت مناسبترین گزینه برای تهیه سرور اختصاصی ایران زیرساخت می باشد. سرور مجازی زیرساخت و همچنین سرور اختصاصی زیرساخت از جمله خدمات با کیفیت مبین هاست در این مرکز می باشد

دیتاسنتر پارس آنلاین
Website : parsonline.com

دیتاسنتر پارس آنلاین به عنوان یک دیتاسنتر با کیفیت خصوصی در ایران مطرح است و با توجه به نظر شرکت مبین هاست بهترین دیتاسنتر کشور می باشد. مبین هاست با داشتن فضای خصوصی در این مرکز داده نسبت به ارائه سرور مجازی ایران در مرکز داده پارس آنلاین مطرح است. سرور مجازی پارس آنلاین با توجه به پشتبانی مناسب و کیفیت شبکه این دیتاسنتر به عنوان پلن مناسبی برای کاربران پیشنهاد می گردد. سرور اختصاصی پارس آنلاین نیز به عنوان سرویسی با کیفیت می تواند میزبان سایت های پر بازدید و حساس باشد. پارس آنلاین با داشتن دو مرکز داده یا دیتاسنتر  به ترتیب در تهران مرکز آپادانا و در پردیس توانسته است از جمله بزرگترین دیتاسنتر های کشور لقب گیرد.

دیتاسنتر تبیان
Website : tebyanidc.com

دیتاسنتر تبیان به عنوان یکی دیگر از مراکز داده حرفه ای ایرانی با بهره مندی از تنها شبکه آنتی دیداس در ایران توانسته است سرور اختصاصی تبیان را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. مرکز داده تبیان با بهره مندی از شبکه فیزیک نظری در ایران توانسته است نسبت به ارائه سرور مجازی تبیان اقدام کند. از جمله سرویس های پر طرفداری که مبین هاست از این مرکز داده ارائه می دهد، سرور مجازی کاهش پینگ می باشد. این سرویس با استفاده از روت فیزیک نظری مناسب کاربرانی است که به دنبال پایین آوردن پینگ تایم خود هستند.  دیتاسنتر تبیان به عنوان گرانترین مرکز داده کشور مناسب سرور مجازی سازمانی و ارائه مراکز حساس دولتی می باشد . اغلب سایت های حساس کشور در این مرکز داده میزبانی می گردند.

این بود گزارشی دقیق از کیفیت و خدمات مهمترین دیتاسنتر های دنیا که برای خرید سرویس های حرفه ای پیشنهاد می گردند . با بررسی دقیق این مراکز می توانید  در جهت داشتن کیفیت بهتر برای خرید سرور مجازی ارزان اقدام نمایید

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top