تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/11/11 - 11:55
کد خبر: 224958

واکنش بازیگر معروف به تصمیم «ترامپ»

نواب‌صفوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از این اقدام متضرر می‌شوند نه ما، اظهار داشت: چون ما تنها کشوری هستیم که در مقابل تروریسم ایستادگی کرده‌ایم و ایران بود که علیه تروریسم و غده چرکین داعش در خارج از مرزهای ایران مبارزه کرد و اینکه انگ تروریسم را به ما می‌زنند خیلی واژه مضحکی است. اگر قرار است ورود مسلمانان به آمریکا منع شود، اتباع کشورهایی مثل عربستان بیشتر باید مدنظر قرار می‌گرفتند.

خبرنامه دانشجویان ایران: حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون تصمیم ترامپ را مغرضانه و توهین به ملت ایران خواند و درباره واکنش به این اقدام گفت: اگر ایران فقط سه روز تنگه هرمز را ببندد، تمام معادلات اقتصادی دنیا را به هم می‌ریزد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، واکنش حسام نواب صفوی درباره فرمان ترامپ در عدم صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران، این تصمیم را بسیار مغرضانه و توهین به ملت ایران خواند و گفت:‌ آنقدر این تصمیم ترامپ عجولانه بود که دستگاه قضایی آمریکا وارد عمل شد و قاضی فدرال آمریکا دستور داد کسانی که در فرودگاه‌ها هستند را فعلا راه‌ بدهند.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود این قانون یک ماهه باشد و حالا سه ماهه شده، خاطرنشان کرد: حتی جلوی افرادی که دارای گرین کارت نیز بودند گرفته شده و این اقدامی بسیار عجولانه بود و باید قدری در مورد آن فکر می‌شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: خیلی از دوستانی که من می‌شناسم در فرودگاه‌ها مانده‌اند.

نواب‌صفوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از این اقدام متضرر می‌شوند نه ما، اظهار داشت: چون ما تنها کشوری هستیم که در مقابل تروریسم ایستادگی کرده‌ایم و ایران بود که علیه تروریسم و غده چرکین داعش در خارج از مرزهای ایران مبارزه کرد و اینکه انگ تروریسم را به ما می‌زنند خیلی واژه مضحکی است. اگر قرار است ورود مسلمانان به آمریکا منع شود، اتباع کشورهایی مثل عربستان بیشتر باید مدنظر قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اینکه عربستان در این لیست قرار نگرفته، هم یک بازی سیاسی است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ایران هیچوقت در هیچ جا به کشوری حمله نکرده و این تصمیمی عجیب و غریب و عجولانه بود.

وی افزود: اینکه یک ایرانی را تروریست خطاب کنند، چیزی است که ایرانی‌ها از آن نمی‌گذرند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ترامپ در یک جمع خانوادگی تصمیم می‌گیرد، عنوان کرد: داماد آقای ترامپ یهودی است و به نظر می‌رسد، آقای ترامپ از دامادش مشاوره می‌گیرد.

به باور وی در سال 2017 صحبت کردن راجع به نژادپرستی امری عجیب به نظر می‌رسد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که آیا واکنش ایران در قبال این اقدام آمریکا کافی است؟ اظهار داشت: نه، ما اصلا هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم.

نواب‌صفوی نقطه قدرت ایران را در خلیج فارس خواند و افزود: اگر ایران فقط سه روز تنگه هرمز را ببندد، تمام معادلات اقتصادی دنیا را به هم می‌ریزد.

وی اظهار داشت: وقتی رئیس جمهور یک کشور در سه روز آنقدر تصمیماتش عجولانه باشد که دستگاه قضایی آن کشور دخالت کند، نشانگر عجولانه و بسیار نابخردانه بودن این تصمیمات است.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: در سیستم ریاست جمهوری آمریکا سابقه خیلی کمی بوده که چنین اقداماتی صورت گیرد، فقط یک بار در دوران بیل کلینتون اتفاق افتاد.

وی همچنین درخواست ترامپ از رئیس جمهور مکزیک در خصوص اینکه خودتان دیوار بین آمریکا و مکزیک را با پول خودتان بسازید، مضحک خواند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ali
1395/11/12 - 20:27

زنده باشی دلاور خون نواب صفوی و آرش کمانگیر در رگهایت هست درود بر تو که با غیرت ایرانی میخواهی ایران سرافراز باشد از گفته عجولانه برخی سفیهان ناراحت نشو دلاوران ایران زمین همچون شیران ساکت و هوشیار آماده جانفشانی و عاشق شهادت و منتظر هستند
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top