تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/11/12 - 15:40
کد خبر: 225121

سلفی‌بازی جان یک بچه دلفین را گرفت

گرفتن سلفی به یک پدیده عمومی تبدیل شده اما بعضی می‌خواهند به هر قیمتی که شده سلفی‌های خاص بگیرند و با آپلود آن‌ها روی شبکه‌های اجتماعی لایک‌های بیشتری به‌دست بیاورند. اما گاهی این سلفی‌ها به قیمت از بین رفتن خود سلفی بگیرها یا حتی حیوانات می‌شود دست مانند اتفاقی که به‌تازگی برای یک دلفین کوچک رخ داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: گرفتن سلفی به یک پدیده عمومی تبدیل شده اما بعضی می‌خواهند به هر قیمتی که شده سلفی‌های خاص بگیرند و با آپلود آن‌ها روی شبکه‌های اجتماعی لایک‌های بیشتری به‌دست بیاورند. اما گاهی این سلفی‌ها به قیمت از بین رفتن خود سلفی بگیرها یا حتی حیوانات می‌شود دست مانند اتفاقی که به‌تازگی برای یک دلفین کوچک رخ داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سئوال "چرا؟" خیلی از اوقات با "به‌خاطر این‌که انسان‌ها فوق‌العاده خودخواه؛ بی‌فکر و احمق هستند." پاسخ داده می‌شود. این پاسخ به اتفاقی که اخیرا در منطقه ساحلی "سن برناردو" در آرژانتین رخ داد؛ مربوط می‌شود. گروهی توریست یک بچه دلفین را به بهانه این‌که با آن سلفی بگیرند؛ از آب بیرون می‌کشند.

طبق خبری که توسط "لا کاپیتال" متعلق به آرژانتین منتشر شده؛‌ خیلی بیشتر از یکی دو نفر در این قضیه دخیل بوده‌اند. آن‌ها یک بچه دلفین را از آب بیرون کشیدند و دورش را احاطه کردند. به گفته یکی از خانم‌ها به‌نام کلاودیا که در این گروه حضور داشت آن‌ها بعد از گرفتن عکس‌های خود و تمام شدن لذت و تفریح؛ دلفین را به‌حال خود رها کردند تا بمیرد.

وی اضافه می‌کند که می‌توانستند این دلفین را دوباره به آب برگردانند؛ یعنی همان‌جایی که به آن تعلق دارد. ولی آن‌ها ترجیح دادند تا حیوان بیچاره را لمس کنند و سلفی بیاندازند.

ویدیویی که در توییتر منتشر شده به‌خوبی نشان می‌دهد که یک گروه توریست خوش‌گذران دور دلفین را احاطه کرده بودند و هیچ‌کدام کوچک‌ترین اهمیتی به ادامه حیات آن نمی‌دهند.

این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. فوریه سال گذشته میلادی نیز در یک منطقه ساحلی دیگر در کشور آرژانتین به‌نام "سانتا ترسیتا"؛ مردی که قصد سلفی گرفتن داشت یک دلفین کمیاب و نادر به‌نام "فرانسیسکانا" را به‌طور مشابه از آب بیرون می‌کشد.

به‌نظر می‌رسد که عطش انسان برای گرفتن سلفی با حیوانات تمامی ندارد و به خطرات احتمالی که برای خودشان یا حیوانات ممکن است رخ دهد کوچک‌ترین اهمیتی نمی‌دهند. در سال 2015؛ پدیده سلفی گرفتن با خرس‌ها باعث شد تا پارک کلرادو تعطیل شود.

منبع: سی‌نت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمریکا و غرب ابایی از زیر پا گذاشتن حقوق بین‌الملل ندارند
دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی نباشند
آتش سوزی در کارخانه تولید الیاف و نمد در دولت‌آباد
۴مصدوم در سانحه تصادف محور جوانرود به روانسر
تعیین تکلیف ۵۰ هزار پروانه تاسیس
غرق شدگی ۲ نفر در آبشار شلماش سردشت/ یک نفر فوت شد
سدهای تامین کننده آب این شهر نفس تازه کردند
باد شدید در راه است؛ هشدار به تهرانی ها
آخرین جزئیات امدادرسانی در خراسان رضوی
وعده های رئیسی در سفر استانی مازندران چقدر عملی شدند؟
متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غربِ تهران
اسرائیل، پادشاه لخت بود!
نقض قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و تغییر قانون هدفمندی یارانه ها، در اصلاح نهایی جداول بودجه۱۴۰۳
ابهامات غرب بهانه‌ای برای سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور است/ هر اقدامی که مانع فعالیت هسته‌ای شود خلاف قانون اقدام راهبردی است
سرلشکر موسوی: «وعده صادق» آزادی فلسطین را تسریع خواهد کرد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top