تاریخ انتشار: جمعه 1395/11/15 - 17:51
کد خبر: 225480

وضعیت کارکنان قراردادی وزارت علوم مشخص می‌شود

به گفته دبیر گردهمایی معاونان اداری مالی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، در دولت یازدهم فرصت هم‌نظری و هم‌افزایی در دانشگاه‌ها فراهم شده است و این مهم را باید از طریق شوراهای مناطق نهادینه و ساختاری عملی برای آن تهیه کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر گردهمایی مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور گفت: با توجه به سیاستگذاری وزارت علوم یکی از برنامه‌ها ارائه راهکار و پیشنهاد درباره نحوه و چگونگی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی است تا با تصویب طرح جامع بتوانیم در آینده‌ای نزدیک کارکنان قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، نبی‌الله سپهری در هفتمین گردهمایی مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی همدان، اظهار کرد: این گردهمایی به منظور بهره‌مندی از خردجمعی و نقطه‌نظرات و پیشنهادات مدیران مالی دانشگاه‌های منطقه 4 کشور برگزار شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی مشارکت‌جویی و بهره‌مندی از مشارکت مدیران اداری مالی دانشگاه‌ها در سیاستگذاری‌های وزارت علوم است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید و بنابر اسناد بالادستی وظایفی برعهده معاونت اداری مالی قرار داده شده است، اظهار کرد: با توجه به سیاستگذاری وزارت علوم یکی از برنامه‌های ما در گردهمایی ارائه راهکار و پیشنهاد درباره نحوه و چگونگی تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی است تا با تصویب طرح جامع بتوانیم در آینده‌ای نزدیک کارکنان قراردادی را تبدیل وضعیت کنیم

مدیر اداری و مالی دانشگاه صنعتی همدان نیز در این گردهمایی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها الگوهای اصلی تمدن‌ها هستند که رفتارها را ترویج می‌دهند، گفت: تلاش برای ترویج روح استقلال و بهره‌مندی از دانش باید در دستور کار قرار گیرد و این اهداف را منابع مالی دانشگاه‌ها دنبال کرده و برگزاری 6 گردهمایی نیز در این راستا بوده است.

قاسمی تصریح کرد: شوراهای ۱۰گانه مناطق در سطح کشور فعال شده است تا وزارت علوم بتواند با استفاده از نظرات اساتید و مدیران دانشگاه‌ها سیاستها و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی به مزین شدن امسال با نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: باید دانشگاه‌ها به ویژه حوزه‌های اداری و مالی و مدیریت منابع توانمندی‌های خود را توسعه و تقویت کنند تا هم دولت از این منبع دانشی برخوردار شود و هم توصیه و نظراتی که ارائه می‌شود، در تمامی دانشگاه‌ها به اجرا درآید.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، در این نشست درباره فعالیتها، جلوگیری از دوباره‌کاری، صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی طرح‌ها در کنار تنوع، افزایش وسعت فعالیتها و نحوه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی مطالبی بیان شد و در پایان این نشست رأی‌گیری برای انتخاب دبیر مدیران اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 4 کشور انجام شد و نبی‌الله سپهری برای یکسال دیگر در سمت خود ابقا شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۲۳۱ پروانه تخصصی برای مشاوران بنگاه‌ املاک و خودرو در استان بوشهر
راه‌اندازی نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در منطقه کاشان ضرورت داشت
در گفت‌و‌گوی دانشجویان دانشگاه سراسری یاسوج با رئیس دستگاه قضا چه گذشت؟
۳۴۰ محله حاشیه نشین در کشور شناسایی شد
نام و تصویر وزیر سابق که به ۳سال حبس محکوم شد +جزئیات
ورق بورس برگشت/ افزایش ۴ هزار و ۲۷۳ واحدی شاخص کل
کارت آزمون استخدامی رشته شغل دبیری و هنرآموز منتشر شد
مطالبات یک دانشجوی یاسوجی از اژه‌ای +فیلم
دادستانی شیراز نظرش درباره قتل شهردار را پس گرفت
تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران
پاسخ به شایعه/ تکذیب ادعای قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در اصفهان
جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در CAS برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی‌ها +فیلم
واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل +عکس
ثبت نکردن موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت تخلف است
مهدی تاج پذیرفته اشتباهات داوری عمدی است!
انتقاد رئیس پلیس راهور به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی
نماهنگ "جان جواد"/ گروه سرود صدر عشق شهریار
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ژنو +فیلم
درخواست زلنسکی از آمریکا در دیدار با بلینکن
اعلام زمان پرتاب نخستین انسان ایرانی به فضا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top