تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/11/24 - 21:55
کد خبر: 226660

خانه‌دار شدن جوانان در دستور کار بنیاد مسکن

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسکن نخستین دغدغه جوانان است، گفت: این نهاد در سال آینده برنامه خانه دار شدن جوانان را در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، علیرضا تابش شامگاه یکشنبه در نشستی با حضور مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری ویژه شاهرود ضمن اشاره به ضرورت احصاء مشکلات جوانان در شهرستان ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی، ابراز داشت: می توان از پتانسیل خیران مسکن ساز در راستانی خانه دار کردن جوانان بهره جست.

وی افزود: خیران باید در کار خیر پیشقدم باشند و سرعت داشتن در کار خیر همواره مورد تاکید است اما این امر به معنای بر روی زمین نهادن بار مسئولیت اجتماعی، مدنی و قانونی بنیاد مسکن و نهاد های دیگر وابسته به بحث مسکن نیست لذا بنیاد طرح های خود را در سطح کشور دارد که به آنها پایبند است.

رفع مشکل مسکن جوانان اولویت است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در راستای خانه دار شدن جوانان، اقدامات خوبی در استان سمنان انجام شده است، گفت: پروژه ۲۲۴ واحدی شهرستان شاهرود، ۶۴ واحدی کوه پایه شهمیرزاد، ۵۰واحدی ایمان میامی، ۵۰ واحدی ایمان شبستان میامی، ۵۰ واحدی فجر کلاته خلیج، ۲۳واحدی وحدت شهرستان مهدیشهر، ۱۶ واحدی بهشت شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.

تابش بیان داشت: خیران حواله های بزرگ مردان وبزرگ زنانی را در دست دارند که از سوی خداوند که مورد عنایت و توجه قرار گرفته اند چرا که خداوند آنان را اسباب رفع مشکلات مسائل نیازمندان قرار داده است لذا باید گفت خانه دار کردن افراد نیازمنداز کارهای پیچیده ای است که از امور خیر بسیار مهم بشمار می آید.

وی با بیان اینکه باید  فرصت هایی رادر انجام امور خیر غنیمت شمرد، تاکید داشت: رفع مشکل مسکن به جوانان ما کمک می کند تا به آینده امیدوار باشند لذا این امر باید در اولویت باشد.

۱۵۰هزار خانه روستایی در راه است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: رفع مشکلات جوانان در راستای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و همه دستگاه های اجرایی باید به آن عنایت داشته باشند.

تابش بیان داشت: کار خیر دو طرفه است کسی که کار خیر می کند و فردی که کار او را برطرف می کنیم برکات برای او به همراه دارد و در قرآن اومده هرجا کار خیری در قرآن آمده با این مضمون آمده که در کار خیر سرعت به خرج دهید.

وی افزود: مازاد بر نیاز نباید چیزی را تولید کنیم باید فاصله ای بین تولید منزل و فروش آن باشد تا مثل مسکن مهر اتفاق نابهنجار نیفتد لذا ما معقتد هستیم که خیران باید نیاز را تشخیص دهند و در این امر انجمن خیران مسکن ساز به دنبال راه هایی هستند که منابع بانکی را تامین کننده تا بتوانیم ۱۵۰هزار واحد روستا و ۲۰۰هزار واحد در شهر در شرایط تسهیل کنیم.

اهدای لوح تقدیر به خیران مسکن ساز در زمره بخش های این نشست بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top