تاریخ انتشار: شنبه 1395/11/30 - 10:05
کد خبر: 227232

نماینده مردم تبریز در مجلس:

عضویت فرزند وزیر راه و خانواده وی در برخی شرکت‌ها

پنجم آذر در پی تصادف قطار سمنان ـ مشهد با قطار تبریز ـ مشهد در ایستگاه هفت خوان سمنان 49 مسافر زائر امام رضا(ع) در آتش سوختند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر راه در بندهای مختلف است از جمله موضوع قطار و عضویت خانواده وی در برخی شرکت‌ها است، گفت: برخی نمایندگان ابهاماتی درباره فرزند وی دارند که در بندهای استیضاح عنوان کرده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی اظهار کرد: موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در 13 بند جمع‌بندی شده،البته تعداد افراد متقاضی استیضاح نیز زیاد بوده و هر کدام پرسش‌هایی مرتبط با بندها را در روز استیضاح بیان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در بندهای مختلف بوده که یکی از بندها موضوع قطار و بند دیگر مرتبط با عضویت فرزند وزیر راه و شهرسازی و خانواده وی در برخی شرکت‌هاست، افزود: برخی از نمایندگان ابهاماتی در خصوص فرزند وزیر راه و شهرسازی دارند که موضوع را در بندهای استیضاح عنوان کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی عمل به وظیفه قانونی نمایندگان است که مردم ما را انتخاب کرده‌اند و ما به دنبال روشن‌سازی برخی از ابهامات بوده تا بتوانیم احقاق حقوق مردم را انجام دهیم.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در روز استیضاح باید جوابگوی 13 بند ابهامات باشد و طبیعی است که اگر توضیحات وزیر بر مبنای مستند و قانع‌کننده باشد نمایندگان نیز قانع خواهند شد.

سعیدی با اشاره به اینکه برخی تلاش می‌کنند استیضاح را سیاسی جلوه دهند، تصریح کرد: این استیضاح سیاسی نبوده و یک استیضاح فنی است و نمایندگان در حوزه تخصصی، کاری و اجرایی ابهاماتی دارند و موضوعات سیاسی اصلاً مطرح نیست.

وی بیان داشت: پیش‌بینی از استیضاح روز یکشنبه وزیر راه و شهرسازی دو بعد دارد که بعد اول بسته به قانع کردن و استناد وزیر از پرسش‌های مطرح شده است و بعد دیگر عدم قانع شدن از پاسخ‌های وزیر راه که برای هر کدام تصمیم جداگانه خواهیم گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش‌بینی می‌شود روز استیضاح با حضور حداکثری نمایندگان برپا خواهد شد و در نهایت رای نمایندگان نتیجه نهایی از صحبت‌های وزیر را خواهد داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان باختن تعدادی از مردم آذربایجان در فاجعه قطار تبریز و سمنان در ایستگاه هفت خوان سمنان، گفت: این حادثه مردم تبریز را متاثر کرد و مردم خواستار پاسخگویی وزیر در این زمینه هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد: استیضاح وزیر فقط به خاطر این تصادف نیست بلکه وزیر کارنامه قابل قبولی ندارد و باید نسبت به عملکرد ضعیفش پاسخگو باشد.

گزارش فارس حاکی است، پنجم آذر در پی تصادف قطار سمنان ـ مشهد با قطار تبریز ـ مشهد در ایستگاه هفت خوان سمنان 49 مسافر زائر امام رضا(ع) در آتش سوختند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top