تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/01/24 - 09:42
کد خبر: 232353

۷ نمایشنامه صوتی برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب

هفت عنوان کتاب گویا در قالب نمایشنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان از سوی سوره مهر الکترونیک در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفت عنوان کتاب گویا در قالب نمایشنامه برای گروه سنی کودک و نوجوان از سوی سوره مهر الکترونیک در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا هفت عنوان کتاب گویا برای گروه سنی کودک و نوجوان را برای نخستین‌بار در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه کند.

این آثار مجموعه قصه نمایش کودکان است که برای نخستین‌بار از سوی سوره مهر الکترونیک تولید و عرضه می‌شود. این مجموعه به صورت نمایشنامه صوتی طراحی شده و به مخاطبان کودک و نوجوان کمک می‌کند تا در اوقات مختلف، از کتاب بهره ببرند.

همچنین سوره مهر الکترونیک کتاب‌‌های گویای «هی یو» با صدای سعید ابوطالب و «وقتی مهتاب گم شد» را نیز برای گروه سنی بزرگسال آماده عرضه کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top