تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/01/28 - 11:36
کد خبر: 232788

شریعتمداری: «افتتاح رسمی»، اسم مستعار «افتتاح دوباره» است

شریعتمداری بابیان اینکه «افتتاح رسمی» یک واژه من‌درآوردی و یک اسم مستعار است که برای «افتتاح دوباره» اختراع کرده‌اند. افزود: سخن این است که اگر این پروژه‌ها قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداری رسیده است، افتتاح رسمی آنچه مفهومی دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که این روزها دولت در آستانه انتخابات از افتتاح آن‌ها خبر می‌دهد، قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداری هم رسیده است و افتتاح دوباره آن غیر از تبلیغات توخالی انتخاباتی هیچ توجیه دیگری ندارد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که این روزها دولت در آستانه انتخابات از افتتاح آن‌ها خبر می‌دهد، قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداری هم رسیده است و افتتاح دوباره آن غیر از تبلیغات توخالی انتخاباتی هیچ توجیه دیگری ندارد.

مدیرمسئول کیهان گفت: دولت که می‌داند این حرکت ناپسند از نگاه آگاهان پنهان نمی‌ماند دست به اقدام دیگر هم زده است و با افزودن پسوند «رسمی» به کلمه «افتتاح» تلاش کرده که افتتاح دوباره پروژه‌ها را یک اقدام جدید معرفی کند و از این طریق کار و تلاش دیگران را که ربطی به دولت کنونی ندارد و یا فقط چند درصد جزئی آن در دولت کنونی بوده است را به نام دولت یازدهم فاکتور کند.

شریعتمداری بابیان اینکه «افتتاح رسمی» یک واژه من‌درآوردی و یک اسم مستعار است که برای «افتتاح دوباره» اختراع کرده‌اند. افزود: سخن این است که اگر این پروژه‌ها قبلاً افتتاح‌شده و به بهره‌برداری رسیده است، افتتاح رسمی آنچه مفهومی دارد.

وی ادامه داد: البته ممکن است بگویند بهره‌برداری از این پروژه‌ها قبلاً به‌صورت آزمایشی بوده است و اکنون به‌طور رسمی افتتاح‌شده‌اند که در پاسخ به این مطلب هم باید گفت، دوره آزمایش و تست یک پروژه، بخشی از پروژه است و هیچ پروژه‌ای قبل از آزمایش افتتاح نمی‌شود و حال‌آنکه برخی از پروژه‌های مورداشاره قبلاً افتتاح‌شده‌اند یعنی دوره آزمایشی را طی کرده‌اند وگرنه دلیلی نداشت که افتتاح‌شده و بهره‌برداری از آن‌ها نیز شروع‌شده باشد.

مدیرمسئول کیهان همچنین به افتتاح چند فاز از تأسیسات عسلویه اشاره کرد و گفت: مراجعه به سابقه این فازها در رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی از آن‌ها پیش‌ازاین افتتاح‌شده بودند و یا نزدیک به 90 درصد ساخت و تأسیس آن‌ها قبلاً از سوی سپاه و در دوره دولت سابق انجام‌شده بود.

شریعتمداری در ادامه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دقیق و خالی از خدشه وظیفه رسانه‌هاست مخصوصاً اگر رسانه‌ای مانند صداوسیما خود را ملزم به پوشش خبری دولت مستقر می‌داند باید به مسئولیت خطیر خود در قبال ملت نیز عمل کند و سابقه انجام پروژه‌هایی که برای بار دوم افتتاح می‌شوند و یا درصد اندک سهمی را که دولت در ساخت و راه‌اندازی برخی دیگر از پروژه‌ها دارد به‌گونه‌ای شفاف برای ملت بیان کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top