تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/02/11 - 13:01
کد خبر: 234030

تشکیل ستاد «من انقلابی ام»

ستاد «من انقلابی ام» توسط حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی و به ریاست عبدالحسین روح الامینی تشکیل شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ستاد «من انقلابی ام» توسط حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی و به ریاست عبدالحسین روح الامینی تشکیل شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ستاد انتخاباتی «من انقلابی ام» با صدور بیانیه‌ای از سوی حامیان مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، آغاز به کار کرد.

عبدالحسین روح الامینی، رییس شورای عالی و حسین دادخواه دستجردی، دبیر هیأت اجرایی و مسؤول این ستاد انتخاباتی است. در بیانیه تشکیل و آغاز به کار ستاد "من انقلابی ام"ضمن اعلام حمایت از سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری آمده است: " دولت کنونی، دولتی پیر ، خسته، کم توان و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و درد های بی امان محرومان و مستضعفان و نیز میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است برای حل مشکلات عدیده آنان گام بردارد".

این بیانیه افزوده است: سی و هشت سال از تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران را با فرازها و نشیب های بسیار پشت سر گذاشته ایم . اکنون وقت آن رسیده است که ظرفیت های عظیم حاصل از مجاهدات مؤمنانه و تلاش های فداکارانه نیروهای انقلاب در عرصه های گوناگون، به دور از انحصارات و تنگ نظری های جناحی ، گروهی و قبیله ای در خدمت مدیریت کلان کشور گیرد . از این رو و با نظر به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی ملت، باید اذعان داشت که مدیریت اجرایی کشور، نیازمند خانه تکانی، تحول و تغییر اساسی است . دولت کنونی، دولتی پیر ، خسته، کم توان و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و درد های بی امان محرومان و مستضعفان و نیز میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است برای حل مشکلات عدیده آنان گام بردارد .

در این بیانیه تاکید شده است: رخوت دولت و به دنبال آن، رکود تولید و تجارت و کسب و کار، درحالی است که کشور، تشنه جهد و جدیت و تلاش مدام ، تحرک روزافزون، حمیت انقلابی و اعتماد عملی به ظرفیت جوانان این مرز و بوم است.

در این بیانیه اشاره شده است: واقعیت آن است که معضلات عدیده امروز کشور تنها با درک جمعی ، علمی و همه سونگر تؤام با دلسوزی ، آرمانخواهی واقع نگرانه و نگاه ویژه به محرومان و مستضعفان حل می شود. همچنان که چنین درکی در پرتو مسؤولیت پذیری ، خود باوری ، عدالت خواهی و مردم دوستی و با استفاده از ظرفیت و توان همه نیرو های انقلاب به منصه ظهور و نتیجه عملی خواهد رسید.

این بیانیه تصریح کرده است: با توجه به شرایط مذکور و به ویژه نیاز اجتناب ناپذیر کشور به تحول در مدیریت کلان اجرایی و اقتصادی، ما حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی همه جانبه خود را از اهداف و برنامه های تحول آفرین ایشان برای اداره کشوراعلام کرده، با تشکیل ستادی به نام «من انقلابیم»، تمام توان خویش را در جهت توفیق این فرزند فاطمه( س) و خادم ملت به کار خواهیم گرفت. لازم به یاداوری است که ما اقای دکتر قالیباف را فردی شایسته ومدیری توانمند می دانیم و بروحدت نیروهای انقلاب پافشاری می کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top