تاریخ انتشار: 13 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2345

نبوی: جنبش سبز امریکایی است

سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص نظام و مدیر مسئول روزنامه رسالت که در جلسه هفتگی اصناف و بازار در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران سخن می‌گفت، با اشاره به رفتار سی‌ساله غرب با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی غرب که مدعی حقوق بشر بود دموکراسی را به گونه‌‌ای دیگر تعریف کرد که در این تعریف، دموکراسی تا زمانی معنا دارد که منافع غرب به خطر نیفتد و اگر در کشوری منافع غرب با مشکل مواجه شود غرب آن کشور را متهم به مرگ دموکراسی می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنبش سبز با حمایت و طراحی آمریکا در ایران راه‌اندازی شد. غربی ها با اردوکشی خیابانی می‌خواستند کودتای رنگی در ایران به وجود آورند که شکست خوردند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص نظام و مدیر مسئول روزنامه رسالت که در جلسه هفتگی اصناف و بازار در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران سخن می‌گفت، با اشاره به رفتار سی‌ساله غرب با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی غرب که مدعی حقوق بشر بود دموکراسی را به گونه‌‌ای دیگر تعریف کرد که در این تعریف، دموکراسی تا زمانی معنا دارد که منافع غرب به خطر نیفتد و اگر در کشوری منافع غرب با مشکل مواجه شود غرب آن کشور را متهم به مرگ دموکراسی می‌کند.

* انقلاب رنگین در حقیقت کودتای رنگی بود
مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به آشکار شدن ماهیت جنبش سبز که پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، کشور را به آشوب کشاند تصریح کرد: ‌فریبکاری و دروغگویی جریان به اصطلاح سبز برای مردم روشن شد و همین امر باعث شد کشور از فتنه فاصله بگیرد.

سید مرتضی نبوی گفت: کسانی که تا قبل از برگزاری انتخابات خود را پایبند به قانون اساسی و در خط امام می‌دانستند با زیر پا گذاشتن شعارهای خود آتش فتنه و آشوب را روشن کردند و نشان دادند نه به قانون اساسی پایبند هستند و نه به راه امام و نه منافع ملی را در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جنبش سبز با حمایت و طراحی آمریکا در ایران راه‌اندازی شده بود، یادآور شد. در ایران غرب به پروژه شکست خورده انقلاب رنگی دست زد که در حقیقت با اردوکشی خیابانی می‌خواستند کودتای رنگی به وجود بیاورند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب کردند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گرفتند یک انقلاب رنگین که در حقیقت یک کودتای رنگی بود را با شعارها و رنگ‌های مقدس دنبال کنند.

نبوی با بیان اینکه بعد از گذشت مدتی از زمان انتخابات مشخص شد که کسانی که از رنگ مقدس سبز که نماد اهل بیت است و همینطور از شعارهای مذهبی استفاده می‌کنند، به دنبال براندازی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: حضور 85 درصدی مردم در صحنه انتخابات، در حقیقت نمایان کردن مردم‌سالاری دینی مدنظر امام خمینی به جهانیان بود.

مدیر مسئول رسالت ابراز داشت: در روز قدس سبز پوشان که خود را حامی یکی از کاندیدای شکست‌ خورده در انتخابات معرفی می‌دانند، با سر دادن برخی از شعارها قصد داشتند خود را حامی جمهوری ایرانی معرفی کنند اما در حقیقت این افراد نه تنها با انقلاب و اسلام مشکل دارند بلکه حتی ایران را نیز نمی‌خواهند.

فاوت حکومت علوی با حکومت سرمایه داری لیبرال در نوع برخورد با متخلفین
وی در ادامه سخنان خود به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری کشورمان اشاره کرد و گفت: درحالی که یک ناو نظامی آمریکا به یک هواپیمای مسافربری کشورمان شلیک کرده و موجب سقوط هواپیما می‌شود بجای اینکه سردمداران امریکا نظامیان متخلف را محاکمه کنند، آنها مورد تشویق قرار می‌دهد.

نبوی افزود: اما در حوادث بعد از انتخابات ایران برخی‌ از نظامیان که با اغتشاشگران و براندازان مقابله کرده بودند تخلفاتی نیز انجام می‌دهند که منجر به هشدار مقام معظم رهبری به آنها می‌شود و ایشان دستور برخورد با تمام افراد خاطی را صادر می‌کنند که این اتفاق تنها در یک حکومت علوی رخ می‌دهد اما اتفاق حمله به هواپیمای مسافربری در یک حکومت سرمایه‌داری لیبرال که باید این دو را با یکدیگر قیاس کرد.

* موسوی باید بداند«جمهوری اسلامی»تاکید امام راحل، مقام معظم رهبری و قانون است
وی خطاب به میر حسین موسوی گفت: جناب آقای موسوی چرا مرز خود را با کسانی که خواستار حذف اسلامیت از نظام جمهوری اسلامی هستند مشخص نمی‌کنید، اگر قانون اساسی را قبول دارید چگونه از کسانی که خلاف قانون اساسی شعار می‌دهند حمایت می‌کنید؟!

این فعال اصولگرا با بیان اینکه ملت ایران معتقدند برای برون رفت از مشکلات باید به قانون پناه آورد، تصریح کرد: آقای موسوی خود را قانونمدار معرفی می‌کند درحالی که وی مرز خود را با شعار دهندگان علیه اسلامیت شفاف نمی‌کند و باید آقای موسوی بداند که جمهوری اسلامی عین تاکید قانون اساسی، امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

نبوی ادامه داد: آقای موسوی اگر خود را حامی می‌داند پس باید در خصوص حمله ‌کنندگان به انقلاب، اسلام و ولایت فقیه سکوت نکند، عملکرد وی تاکنون نه تنها همراهی با فتنه‌انگیزان بوده است بلکه به گونه‌ای وی آنها را هدایت نیز کرده است.

* کروبی به جای اینکه بگوید«غلط کردم»ادعای جدید مطرح می‌کند
این فعال اصولگرا بخش دیگری از سخنان خود را به رفتار اخیر کروبی اختصاص داد و گفت: آقای کروبی در نامه‌ اخیر خود به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آبروی جمهوری اسلامی لطمه زد و آنرا مورد اتهام ثابت نشده قرار داده است.

وی با اشاره به ادعاهای مختلف کروبی مبنی بر تجاوز به زندانیان اغتشاشات اخیر به یکی از نمونه‌های آن اشاره کرد و گفت: آقای کروبی مدعی می‌شود که به دختری تجاوز شده و بدن این خانم با اسید سوزانده و در در نهایت در بهشت زهرا به خاک سپرده شده است که بعد از تحقیق مسئولان مربوط به این نتیجه می‌رسند که این دختر خانم زنده است و حتی یک روز هم در بازداشت نبوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ادعای دیگر کروبی مبنی بر آزار زن دیگری در زندان اشاره و یادآور شد: در ادعای دیگری، کروبی مدعی می‌شود خانم دیگری توسط نیروهای امنیتی کشته شده است و وقتی نام این خانم را جویا و در خصوص آن تحقیق می‌شود نتیجه‌ای جز اینکه در جمهوری اسلامی بنام این خانم شناسنامه‌ای صادر نشده است به دست نمی‌آید.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه آقای کروبی به جای اینکه به صراحت به اشتباه خود پی برده و بگوید که غلط کرده است ادعاهای دروغین خود را تکرار می‌کند.

* اگر موسوی خط امامی است چرا به منتظری متوسل می‌شود
نبوی با اشاره به ادعای میر حسین موسوی مبنی بر قرار گرفتن وی در خط امام راحل خطاب به وی گفت: آقای موسوی شما چگونه خود را مدعی خط امام می‌دانید در حالی که به اقای منتظری که از سوی امام مطرود شده است متوسل می‌شوید. در حالی که امام طبق آموز‌ه‌های حضرت علی (ع) با منتظری به طور جدی برخورد کرد و حتی زمانی قرار بود علیه وی نامه‌ تندی را منتشر کند که در نهایت برخی از مسئولان کشور با امام دیدار کرده و از ایشان خواستند این نامه را منتشر نکند که امام در پاسخ به آنها گفته بود شما روزی پشیمان خواهید شد.

*«جمهوی ایرانی»استراتژی ناسیونالیستی آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شعار نه غزه و نه لبنان یک شعار برنامه ریزی شده و در راستای اهداف آمریکا بود، خاطر نشان کرد: کسانی که می‌گفتند نه غزه و نه لبنان در حقیقت به اسلام نه می‌گفتند و همین طور این افراد خود را حامی جمهوری می‌دانند در حالی که این یکی از اهداف آمریکا در راستای براندازی انقلاب از طریق ناسیونالیستی است.

*عاقبت نهضت آزادی برای برخی مدعیان خط امام عبرت آمیز است
وی در ادامه سخنان خود به عملکرد نهضت آزادی و عاقبت آنها اشاره کرد و بیان داشت: در حالی که ملت ایران در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگیدند نهضت آزادی بیانیه‌های پیاپی می‌داد و از رژیم صدام حمایت می‌کرد که این بیانیه‌ها امروز آنها را به جایی رسانده است که دیگر مقبولیت در بین مردم ندارند.

*برخی مدعیان خط امام در انتخابات رفتاری کردند که بازرگان نکرده بود
نبوی با اشاره به برخی رفتارهای بازرگان و با بیان اینکه مدعیان امروز خط امام در انتخابات ریاست جمهوری رفتاری از خود به نمایش گذاشتند که بازرگان آن را نمی‌کرد، عنوان داشت: اگر آغوش نظام به روی همه باز است البته برخی‌ها به حدی در مسیر اشتباه قرار گرفته‌اند که بازگشت آنها تقریبا غیر ممکن است و اگر این افراد و جریان‌ها به اشتباه خود اذعان نکنند مردم همان کاری را با آنها خواهند کرد که حضرت علی با خوارج کرده بودند.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به مدارای نظام جمهوری اسلامی ایران با عوامل فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: با مرور خطبه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان ایشان سیره حکومتی حضرت علی علیه‌السلام را ترسیم کردند که سیاست توام با تقوی و عدالت بود و همراه با مخالفین با مدارا برخورد می‌کردند. جمهوری اسلامی ایران نیز همین سیاست را پیگیری کرد یعنی تا یک هفته پس از انتخابات مخالفین در خیابانها اموال عمومی را آتش می‌زدند و نظام از آنها می‌خواست دست از فتنه‌گری و تخریب اموال عمومی بردارند. اما با تداوم آشوب‌ها نیروی انتظامی مجبور شد عکس‌العمل نشان دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: متاسفانه برخی از روزنامه های منتسب به دولت منتظرند تا برخی اشخاص اقدامی انجام دهند تا آنها از طریق رسانه‌ای به این اشخاص حمله کنند که این بر خلاف خواسته مقام معظم رهبری است.

نبوی یاداور شد: فتنه‌گران بدانند جمهوری اسلامی ایران ابتدا با مدارا و اتمام حجت با آنها برخورد می‌کند ولی اگر فتنه‌گری‌ها ادامه یابد نظام فتنه‌گران را شناخته و معرفی می‌کند چشم فتنه را کور می‌کند.

وی افزود: تصمیمات در کشور باید توام با عقلانیت باشد، دولت هم رعایت قانون را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد و روزنامه‌ها نیز با رعایت عقلانیت، اخلاق و قانون در جهت ایجاد الفت و همدلی در جامعه تلاش نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top