تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/02/19 - 15:02
کد خبر: 234730

کشف ۱۴ هزار تلویزیون قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۴ هزار دستگاه تلویزیون چینی متعلق به یک باند در استان خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۴ هزار دستگاه تلویزیون چینی متعلق به یک باند در استان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در 10 روز گذشته قریب به 100 کیلو انواع مواد مخدر  در استان البرز کشف شد و در این راستا 5 نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 800 کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است، افزود: 4هزار نفر از افراد توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر در این راستا دستگیر شده و تحویل کمپ‌ها شده‌ اند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به انهدام باندهای متعددی که در رابطه با فروش انواع کالاهای قاچاق نقش داشتند، بیان کرد: این کالاها اغلب شامل مواد سوختی، سیگار و لوازم خانگی بوده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در یک مرحله قریب به 14 هزار دستگاه تلویزیون چینی از باندهای قاچاق کالا کشف شده است، ادامه داد: بیش از میلیاردها ریال از انواع کالای قاچاق در این مدت کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه به اقدامات خوبی که در حوزه مبارزه با سرقت انجام گرفته است اشاره کرد و تصریح کرد: در این زمینه بیش از 20 نفر که اقدام به سرقت منزل،خودرو مغازه و لوازم داخل خودرو کرده بودند دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: در این زمینه 190 فقره سرقت داخل خودرو و بیش از 20 فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو توسط این افراد صورت گرفته بود.

وی همچنین به انهدام باند 9 نفره کلاهبرداری اشاره کرد وگفت: چند نفر از هدایت کنندگان این باند در داخل یکی از زندان‌های استان بودند و از آنجا با مخاطبین خود تماس تلفنی داشتند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این کلاهبرداران با مردم تماس گرفته و وانمود می‌کردند که شما برنده برنامه تلویزیونی یا رادیویی شده‌اید و از این طریق تعداد زیادی از افراد را به پای عابربانک‌ها می‌کشاندند، افزود: این کلاهبرداران با شگردهای مختلفی که داشتند اقدام به خالی کردن حساب‌های بانکی افراد می‌کردند.

سردار کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه در این راستا بیش از 2 و نیم میلیارد ریال کلاهبرداری صورت گرفته بود، عنوان کرد:  این افراد از 14 نفر به صورت کارت به کارت اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

وی با اشاره به انهدام باند دیگری که از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، اضافه کرد: این باند بیش از 8 فقره کلاهبرداری به ارزش یکصد و 60 میلیون ریال به این شیوه انجام داده است که این افراد نیز توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات متذکر شد: باتوجه به تلاش‌های معاندین و بدخواهان کشور که همیشه به دنبال خدشه دار کردن انتخابات و کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه هستند، پلیس برای حفظ امنیت انتخابات در سطح استان برنامه ریزی‌های ویژه ای انجام داده است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی(ع) در راستای برنامه‌ریزی‌های پلیس برای انتخابات، خاطرنشان کرد: قطعا باتوجه به تعداد شعبی که برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شود نیروهای کافی برای ایجاد نظم و امنیت در این شعب حضور می یابند.

وی تاکید کرد: عزیزانی که در ستادهای انتخاباتی کاندیدای شورای شهر حضور دارند نسبت به رعایت مقررات و توجه به موضوعات انتظامی و ترافیکی با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top