تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/23 - 12:08
کد خبر: 235069

توان روحانی سیاه‌نمایی گذشته است

وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفت: این چهار سال نشان داده است که توان آقای روحانی در حد سیاهنمایی خادمان گذشته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: وزیر ورزش و جوانان دولت دهم گفت: این چهار سال نشان داده است که توان آقای روحانی در حد سیاهنمایی خادمان گذشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان که در جمع تعدادی از ورزشکاران جوانان سخن می گفت، اظهار داشت: رویه و روحیه تخریب خدمات گذشته را که برنامه اصلی آقای روحانی بوده، از سر ناتوانی برای کار بهتر از گذشته است؛ شما فرزندان این ملت منصفانه قضاوت کنید که آیا دولت آقای روحانی با صرف منابع بیش از منابع نفتی ۸ سال دولت نهم و دهم، می تواند بگوید کدام مشکل جوانان را حل کرده است؟

وی با اشاره به فرصت پاسخگویی در مناظره ها برای رئیس جمهور فعلی افزود: صدا و سیما بهترین فرصت را در اختیار آقای روحانی قرار داده است تا خودش را تبلیغ کند، اما چون‌ کارنامه قابل قبولی در رفع مشکلات مردم در رفتار اجرایی دولت مشاهده نمی شود، رئیس جمهور سریال سیاهنمایی رفتار گذشتگان را ادامه می دهد.

وزیر ورزش و جوانان دولت دهم، بی اعتنایی به استعداد، نیاز و آینده جوانان و بی تحرکی در افزایش سرانه ورزشی برای نسل پویا و شجاع کشور را از اشکالات مهم دوره یازدهم ریاست جمهوری خواند و خطاب به مسئولین فعلی دولت گفت: کار کردن برای جوانان و امید در آنان، به صدور تعداد زیادی کاغذ به عنوان مجوز سازمان های مردم نهاد نیست.
عباسی اظهار داشت: آقای روحانی حال که موقع رای گرفتن است، طوری اسامی بانوان قهرمان را با اسم کوچک بر زبان می آورد که انگار او در قهرمان شدن آنان در المپیک موثر بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top