تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/03/09 - 21:45
کد خبر: 236865

برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقه مناظرات دانشجویی در زنجان

در ادامه تیم های هم دانشگاهی اسرا و اندیشه با گزاره مفاسد اقتصادی در ایران ناشی از فرصت طلبی های فردی مسئولین است، به رقابت پرداختند که اسرا در جایگاه موافق و اندیشه نیز در جایگاه مخالف حضور داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان زنجان برگزار شد و تیم‌های اندیشه و شهید چمران فینالیست شدند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از دانشجو، مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان زنجان، با برگزاری دو مناظره حساس پیگیری شد.

در این مرحله سه تیم اسرا، شهید چمران و اندیشه از دانشگاه زنجان و تیم دیازپام از دانشگاه علوم پزشکی زنجان داشتند که دیازپام با شهید چمران و اسرا با اندیشه به رقابت پرداختند.

در مناظره نخست که مابین شهید چمران و دیازپام با گزاره جهانی شدن سبب تضعیف هویت های قومی می شود، برگزار شد، شهید چمران در جایگاه موافق و دیازپام در جایگاه مخالف قرار گرفتند و مناظره به صورت کاملا نزدیک و حساس پیش رفت.

در پایان این مسابقه تیم شهید چمران موفق شد با امتیاز ۵۳۹ بر ۵۲۱ از سد حریف خود عبور کرده و جواز حضور در فینال این رقابت ها را بدست آورد.

در ادامه تیم های هم دانشگاهی اسرا و اندیشه با گزاره مفاسد اقتصادی در ایران ناشی از فرصت طلبی های فردی مسئولین است، به رقابت پرداختند که اسرا در جایگاه موافق و اندیشه نیز در جایگاه مخالف حضور داشت.

در این مسابقه، تیم اندیشه موفق شد با امتیاز ۵۷۰ بر ۵۱۹ بر رقیب خود غلبه کرده و دومین فینالیست این مسابقات نیز مشخص شود.

مسابقات فینال و رده بندی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و شهید چمران با اندیشه در فینال و اسرا با دیازپام، در رده بندی به رقابت می پردازند.

گفتنی است، دو تیم شهید چمران و اندیشه، در مرحله استانی سال گذشته نیز فینالیست پنجمین دوره مسابقات بودند که شهید چمران موفق شد با دو امتیاز اختلاف، رقیب خود را شکست داده و قهرمان شود.

همچنین این دو تیم در مرحله گذشته موفق به صعود به مرحله کشوری این مسابقات شدند و در مرحله کشوری، تیم اندیشه موفق شد به مقام نایب قهرمانی برسد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top