تاریخ انتشار: 20 خرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 238

اعتراف یکی از عوامل سایت های مستهجن

یکی از گردانندگان سایت‌های مستهجن که از سوی تیم رصد سایبری سپاه شناسایی و بازداشت شده است در بخشی از اعترافات خود گفت: سیاوش به مدیران سایت می‌گفت؛ شایعه سازی کنید و ما هم طبق این دستور اقدام به شایعه پراکنی می‌کردیم که مساله به زیر آب رفتن آرامگاه کوروش نیز یکی از این شایعات بود.

خبرنامه دانشجویان ایران:یکی از متهمین شبکه مضلین گفت: به ما می‌گفتند، شایعه سازی کنید و ما هم طبق این دستور اقدام به شایعه پراکنی می‌کردیم که مساله به زیر آب رفتن آرامگاه کوروش نیز یکی از این شایعات بود.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، یکی از گردانندگان سایت‌های مستهجن که از سوی تیم رصد سایبری سپاه شناسایی و بازداشت شده است در بخشی از اعترافات خود گفت: سیاوش به مدیران سایت می‌گفت؛ شایعه سازی کنید و ما هم طبق این دستور اقدام به شایعه پراکنی می‌کردیم که مساله به زیر آب رفتن آرامگاه کوروش نیز یکی از این شایعات بود.

این متهم با تاکید براینکه موضوع زیر آب رفتن آرامگاه کوروش یک شایعه بود گفت: سیاوش به ما و مدیران سایت می‌گفت که بروید و تاپیک بزنید و در این مورد جوسازی کنید و من هم در مورد آرامگاه کوروش تاپیک زدم و گفتم که می‌خواهد به زیر آب برود.

گفتنی است، متهم«سعید.م»با نام مستعار«سیاوش حسین ‌خانی»، مدیر شبکه بزرگترین سایت‌های مستهجن، ضد دین و ضد امنیت فارسی زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی www.avizoon.com و حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com می‌باشد.

سایت‌های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌ زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصه ناتوی فرهنگی نموده است.

سیاوش حسین‌ خانی اقدام به طراحی و اجرای سناریوی جذب و گزینش مدیر برای اداره این سایت نموده و از این طریق تعداد 20 مدیر اصلی با شرایط خاص را برای این سایت انتخاب و اقدام به مدیریت و توسعه محتوایی سایت‌های خود نموده است.

نامبرده همچنین اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ نموده و طرح جنگ با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران را در سایت‌های خود به اجرا درآورده است.
لازم به ذکر است که سرشبکه اصلی این شبکه "سیاوش حسین خانی " دارای ارتباطاتی با برخی سازمان‌های خارجی داشته است که این موضوع در حال پیگیری می‌باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top