خبرنامه دانشجویان ایران:به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازایرنا، در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه، یکی از خبرنگاران که نایب رییس اول فراکسیون شده است، به خنده گفت: آقای رسایی می گوید که رای منو پس بده.
رسایی از منتقدان عملکرد رییس و هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان در سال نخست فعالیت آن است.
«روح الله حسینیان»نماینده تهران نیز وقتی با سوال خبرنگاران درباره انتخابات فراکسیون اصولگرایان مواجه شد، به خنده گفت: اینکه ما شکست خوردیم علامت این است که تقلب شده است!



