تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/04/27 - 10:33
کد خبر: 241180

شباهت‌های سینمای ایران با پراید از قول امین زندگانی

بازیگر فیلم ملک سلیمان گفت: پرفروش ترین ماشین مورد خرید در ایران را در نظر بگیرید. آیا این خودرو استانداردهای لازمه را دارد؟ آیا میزان مرگ و میر بالای سالانه به علت بد بودن آن نیست؟

خبرنامه دانشجویان ایران: بازیگر فیلم ملک سلیمان گفت: پرفروش ترین ماشین مورد خرید در ایران را در نظر بگیرید. آیا این خودرو استانداردهای لازمه را دارد؟ آیا میزان مرگ و میر بالای سالانه به علت بد بودن آن نیست؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، امین زندگانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها پخش سریال "پرستاران" را در تلویزیون دارد، درخصوص سایر فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: در حال حاضر بازی در نمایش  "بنگاه تئاترال" را در تماشاخانه سنگلج پشت سر می‌گذارم. در این نمایش با عزیزانی همچون ایرج راد، میرنادر مظلومی و محمود بصیری و سعید امیر سلیمانی همبازی هستم.

وی درباره فعالیت‌های خود در تلویزیون و سینما افزود: اواخر خرداد ماه امسال بازی در سریال پرستاران را تمام کردم که در حال پخش است و در مورد سینما هم هنوز کاری را برای بازی انتخاب نکرده‌ام. ابتدای سال دو فیلمنامه در مورد دفاع مقدس و فیلمنامه کودک پیشنهاد شد اما تصمیم گرفتم که در آنها بازی نکنم.

بازیگر فیلم "ملک سلیمان" درباره کم‌کاری خود در سینما تصریح کرد: صادقانه بگویم کلاً خیلی پیشنهاد کار سینمایی ندارم. به همین علت زیاد فعال نیستم. بالاخره من بازیگری با تجربه‌ای تعریف شده هستم و باید نقش به من پیشنهاد شود زیرا من نمی‌توانم به دنبال نقش بروم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته درصد تولیدات سینما نسبت به سالهای قبل پایین آمده است و کارهایی که پیشنهاد می‌شوند هم در درجه اول از لحاظ فیلمنامه خوب نیستند یا اگر کار خوبی بوده به من پیشنهاد نشده است. برای من شخصیت پردازی و عمق نقش مهم است و این دو سال نقشی وسوسه انگیز و دندان‌گیر به من ارائه نشده است.

بازیگر فیلم شهرآشوب با اشاره به فروش میلیاردی برخی فیلم‌ها تاکید کرد: پرفروش ترین ماشین مورد خرید در ایران را در نظر بگیرید. آیا این خودرو استانداردهای لازمه را دارد؟ آیا میزان مرگ و میر بالای سالانه به علت بد بودن آن نیست؟ اما همچنان تولید شده و همچنان خریداری می‌شود. سینما هم همین است و بدون شک فروش بالا نشان دهنده کیفیت و موفقیت واقعی یک اثر نیست.

زندگانی سینما را سرگرمی مردم خواند و خاطرنشان کرد: مردم برای داشتن سرگرمی به سینما روی می آورند و البته درست است زیرا یکی از جنبه‌های اصلی سینما سرگرمی است، ولی سینما کمدی این روزها متاسفانه خوراک خوبی برای مردم تهیه ندیده است. فرهنگ مردم خوراک مغذی می خواهد و آثار کمدی حال حاضر نمی‌توانند این خوراک را تامین کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top