تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/05/18 - 16:48
کد خبر: 242945

با این رژیم آنلاین به جنگ چربی خون بروید

امروزه با توجه به رشد زندگی شهری، کاهش فعالیت بدنی و محبوبیت غذاهای فست فودی، یکی از علل سکته قلبی، چربی خون بالا است که بر ضرورت رژیم غذایی کاهش چربی خون تاکید می‌ورزد. علت بروز چربی خون بالا، ایجاد رسوب و پلاک در دیواره‌های عروقی است که به گرفتگی عروق و سکته قلبی می‌انجامد

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه با توجه به رشد زندگی شهری، کاهش فعالیت بدنی و محبوبیت غذاهای فست فودی، یکی از علل سکته قلبی، چربی خون بالا است که بر ضرورت رژیم غذایی کاهش چربی خون تاکید می‌ورزد. علت بروز چربی خون بالا،  ایجاد رسوب و پلاک در دیواره‌های عروقی است که به گرفتگی عروق و سکته قلبی می‌انجامد

چربی خون شامل دو دسته‌بندی تریگلسریدها و کلسترول می‌شود. کلسترول‌ها شامل کلسترول‌های وزن مولکولی بالا (HDL) به عنوان چرببی خوب و وزن مولکولی پایین (LDL) به عنوان چربی بد هستند. مهمترین علل بروز چربی خون بالا سرمنشاء اکتسابی و وراثتی دارند. در صورتیکه عامل وراثت در چربی خون تاثیر داشته باشد، عادات غذایی و فعالیت بدنی از اثربخشی کمی برخوردار است و از اینرو افراد مستعد چربی خون بالا باید تحت نظر متخصصین رژیم غذایی کاهش چربی خون باشند.

شما می بایست با اتخاذ رژیم غذایی کاهش چربی خون همراه با فعالیت بدنی متناسب با سطح قند خون ابتلا به چربی خون بالا را کاهش دهید. توصیه میشود در کنار رژیم غذایی کاهش چربی خون از رژیم غذایی دیابت پیروی کنید تا از زندگی سالم برخوردار باشید. زیرا چربی خون بالا می‌تواند بر روی قند خون تاثیر بگذارد و در صورت عدم اجرای رژیم غذایی کاهش چربی خون و بی توجهی به رهنمودها و اصول رژیم غذایی دیابت بیمار می‌تواند مستعد اختلالات قند خون نیز شود.

از دیگر علل بروز چربی خون بالا عوامل اکتسابی مانند الگوهای تغذیه نامناسب و فعالیت بدنی کم می‌باشد. افرادی که خواستار رژیم افزایش وزن هستند ممکن است فعالیت بدنی خود را کاهش دهند و در صورتی که تحت نظر متخصص رژیم چاقی نباشند، می‌توانند مستعد ابتلا به چربی خون بالا باشند. از اینرو توصیه میشود افراد لاغری که می خواهند با استفاده از رژیم افزایش وزن به وزن ایده‌آل خود دست یابند باید مراقب باشند که با نظارت متخصص رژیم چاقی برنامه غذایی روزانه خود را جهت کاهش چربی بد (LDL) تنظیم کنند و از مشاوره متخصصین رژیم غذایی کاهش چربی خون استفاده کنند.

از اینرو سعی داشته باشید الگوی غذایی سالم خود را با توجه به رژیم غذایی دیابت و منطبق با رژیم غذایی کاهش چربی خون برای ممانعت از بروز چاقی در نظر بگیرید و با توجه به رژیم غذایی کاهش چربی خون و انجام فعالیت بدنی به ویژه از نوع استقامتی و هوازی (حداقل 30 دقیقه در روز) از بروز چربی خون بالا جلوگیری نمایید. بعلاوه ورزش های استفامتی – هوازی  بستر لازم برای تحقق رژیم غذایی دیابت را برای به حداقل رسانیدن اختلالات قند خون (به عنوان عامل اثرگذار بر تعادل چربی خون) مهیا می‌سازد.

از دیگر عوامل نشاندهنده چربی خون بالا، تعریق زیاد، خستگی زیاد، میل به خوابیدن زیاد، سرگیجه و گزگز پاهاست. شما می توانید با انجام تست خون و بررسی میزان چربی خون و مراجعه به متخصصین رژیم غذایی کاهش چربی خون سعی کنید اقدامات درمانی لازم را انجام دهید.

زنان در دوران شیردهی به دلیل شیردادن با از دست دادن ویتامین‌ها و مواد غذایی مورد نیاز بدن مواجه می‌شوند که سبب کاهش وزن و لاغری غیر استاندارد می‌شود و عامل بروز بیماری‌های استخوانی و ریزش مو می‌گردد. از اینرو احساس ضعف درونی آنها را به سمت مصرف بی رویه مواد قندی و کربوهیدرات سوق می‌دهد. بنابراین، تغذیه دوران شیردهی باید متناسب با اصول رژیم غذایی دیابت باشد و با توجه به گروه‌های غذایی مناسب در رژیم غذایی کاهش چربی خون تحت نظارت متخصص تغذیه دوران شیردهی انجام شود. بعلاوه درصورتی که زنان بخواهند در دوران شیردهی برای مقابله با لاغری، وزن خود را برای رسیدن به تناسب اندام مناسب افزایش دهند باید تغذیه دوران شیردهی را با اخذ رژیم افزایش وزن منطبق با تعادل سطح چربی و قند خون هماهنگ نگه دارند.

سایت وزن من یکی از برترین وب سایت‌های سبک زندگی سالم و ارائه رژیم غذایی به صورت آنلاین برای افراد می باشد که با نظارت جمعی از کارشناسان و پزشکان متخصص، با تجربه و دارای مدارک علمی عالی رتبه به ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه سبک زندگی سالم از جمله رژیم غذایی کاهش چربی خون در فضای آنلاین است می پردازد. سایت وزن من با اتکاء به دانش و تجربه پزشکان متخصص  برنامه‌ها و رژیم غذایی تضمین شده و تخصصی در زمینه ی رژیم افزایش وزنرژیم کاهش چربی خون - رژیم چاقیرژیم لاغری تغذیه دوران شیردهیرژیم لاغری برنامه غذایی دوران نوجوانی و برنامه غذایی ورزشکاران به صورت آنلاین می‌پردازد.

برنامه رژیم غذایی کاهش چربی خون با توجه به تحلیل وضعیت سلامت و عادات غذایی – رفتاری افراد و مبتنی بر انجام مشاوره‌های تخصصی در این زمینه به صورت شخصی‌سازی شده به صورت آنلاین در اختیار مخاطبین سایت وزن من قرار می‌گیرد.

شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی «وزن من» از امکان دریافت برنامه رژیم غذایی کاهش چربی خون به صورت آنلاین و اخذ مشاوره تخصصی آنلاین متخصصین ما در ارتباط با رژیم غذایی کاهش چربی خون برخوردار شوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top