تاریخ انتشار: جمعه 1396/06/24 - 23:03
کد خبر: 245530

استقلال خوزستان ۶ تایی شد

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان با نتیجه ۶ بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:45 تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

ذوب‌آهن در این دیدار با ترکیب اولیه، رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، اسماعیل شریفات، سید محمد ستاری و حمید بوحمدان بازیکنان ذوب آهن در این دیدار هستند. وارد میدان شد.

استقلال خوزستان نیز با ترکیب وحید شیخ ویسی، رضا مرادی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور مارینی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی و سابا تاوادزه پای به زمین مسابقه گذاشت.

این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان قلعه‌نویی جام حذفی را با شکست مقابل فجر شهید سپاسی شیراز از دست داده‌اند و تمام تمرکز خود را بر روی رقابت‌های لیگ برتر معطوف کرده‌اند.

شاگردان ویسی در استقلال خوزستان نیز با هدف کسب امتیاز به اصفهان سفر کرده و بازی با برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

 در دقیقه سوم این دیدار تیم ذوب‌آهن درون محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت خطرناک شد که پاس عرضی مرتضی تبریزی را سید محمدرضا حسینی به بالای دروازه فرستاد.

در دقیقه 11 سانتر وحید محمدزاده، مدافع ذوب‌آهن از میانه‌های میدان به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان به سید محمدرضا حسینی رساند که این ضربه با اشتباه مدافع استقلال خوزستان به مرتضی تبریزی واگذار شد تا تبریزی گل نخست خود و ذوب‌آهن را در این دیدار به ثمر رساند.

 در دقیقه 25 احسان پهلوان توپ را از سمت چپ محوطه جریمه استقلال خوزستان بر روی دروازه این تیم سانتر کرد که اسماعیل شریفات این ضربه را به بالای دروازه شیخ ویسی فرستاد.

در دقیقه 29 اسماعیل شریفات با شوت بسیار محکم از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال خوزستان را هدف قرار داد که وحید شیخ ویسی این ضربه را به کرنر فرستاد.

در ادامه و روی همین ضربه کرنر، سید محمد رضا حسینی توپ را با ضربه سر به دورن دروازه آبی‌های اهواز فرستاد تا گل دوم ذوب‌آهن به ثمر رسد.

در دقیقه 37 علی حمام قصد دفع توپ درون محوطه جریمه ذوب‌آهن را داشت که ضربه این بازیکن لبنانی به صورت خطرناک تا آستانه وارد شدن به درون دروزاه ذوب‌آهن پیش رفت اما رشید مظاهری این ضربه را به کرنر فرستاد تا یک گل به خوی جلوگیری کند.

در دقیقه دوم وقت‌های اضافه نیمه نخست این دیدار استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه محکم مهاجم استقلال خوزستان را رشید مظاهری به بیرون محوطه جریمه دفع کرد تا این نیمه با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسد.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که استقلال خوزستان نیاز مبرم به گل داشت و برای زدن گل حملات همه جانبه خود را آغاز کرد.

اما در دقیقه 47 محمد ستاری بر یک روی حرکت تکنیکی مدافع استقلال خوزستان را از پیش برداشت و با پاس در عرض مرتضی تبریزی را صاحب یک موقعیت خطرناک کرد و این مهماجم گل دوم خود و گل سوم ذوب‌آهن را در این دیدار به ثمر رساند.

در دقیقه 57 این دیدار توپ دورن محوطه جریمه استقلال خوزستان به مرتضی تبریزی رسید که ضربه نسبتا آرام مهاجم ذوب‌آهن را وحید شسخ ویسی دفع کرد.

در دقیقه 63 ضربه محکم ربیع عطایا از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

در دقیقه 65 پاس در عمق مهدی مهدی‌پور به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن با به ثمر رساندن گل چهارم ذوب‌آهن در این دیدار هتریک کرد.  

در دقیقه 68 ربیع عطایا، هافبک تیم ذوب‌آهن با پاسی در عمق و زیبا توپ را به سید محمدرضا حسینی رساند و این مهاجم با به ثمر رساندن گل پنجم ذوب‌آهن گل دوم خود را در این دیدار به ثمر رساند تا شرایط استقلال خوزستان وخیم‌تر شود.

در دقیقه 77 بار دیگر مرتضی تبریزی درون محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب یک موقعیت تک به تک شد که این بار توپ را بالای دروازه شیخ ویسی فرستاد.

در دقیقه 80 ضربه طالب ریکانی، هافبک تیم استقلال خوزستان با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه دوم وقت‌های اضافی این دیدار مرتضی تبریزی سانتر مهدی مهدی‌پور را روانه دروازه کرد و این ضربه را شیخ ویسی به کرنر فرستاد.

در دقیقه سوم وقت‌های اضافی این دیدار مرتضی تبریزی روی حرکت انفرادی گل ششم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

این دیدار با نتیجه 6 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا پر گل‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ هفدهم در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر رقم بخورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top