تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/07/16 - 20:46
کد خبر: 247367

تحقق لبخند زیبا با ایمپلنت و لمینت دندان

اهم خدمات درمانی در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران سامان عبارتست از: ارتودنسی، جراحی فک و صورت، پروتز دندان، درمان ریشه دندان، پریودنتیکس، ترمیم دندان، دندانپزشکی کودکان، لمینت دندان و ایمپلنت

خبرنامه دانشجویان ایران: کلینیک دندانپزشکی شرق تهران سامان با همکاری برترین متخصصین متعهد، با تجربه و تحصیل کرده در زمینه‌های مختلف دندان‌پزشکی و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و دانش نوین بهترین سطح خدمات را با ارائه خدمات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی دندان پزشکی مبتنی بر شیوه‌های درمانی بین‌المللی و منطبق با استانداردهای معتبر روز دنیا برای مراجعین خود به ارمغان می‌آورد.

پرداخت اقساط

کلینیک دندانپزشکی شرق تهران سامان به منظور آسودگی خاطر بیماران و تسهیل پرداخت هزینه‌های سنگین خدمات دندان پزشکی طرح تقسیط هزینه‌های درمان را اجرا نموده است به طوریکه مراجعین می‌توانند بدون دغدغه فرم تقاضای تقسیط را تکمیل نمایند و از مزایای طرح پرداخت اقساط به ویژه برای خدماتی مانند ایمپلنت و لمینت دندان بهره‌مند شوند.

پرونده الکترونیک بیمار

گردآوری و نگهداشت سوابق پزشکی و درمانی در درمان های دندان پزشکی مراجعین در دندانپزشکی شرق تهران سامان بسیار حائز اهمیت است زیرا آگاهی از سوابق بیماری دهان و دندان افراد در تسریع درمان و انتخاب بهترین شیوه درمانی متناسب با وضعیت سلامت مراجعین بسیار حائز اهمیت بوده و با اثربخشی نتایج و کیفیت خدمات به صورت تضمین شده ارتباط مستقیم دارد. در همین راستا، دندانپزشکی شرق تهران سامان با راه اندازی و اجرای سامانه‌های نوین ثبت و نگهداری اطلاعات و سوابق پزشکی دندان پزشکی هر بیمار در محیط با امنیت بسیار بالا، علاوه بر تسهیل روند درمان، ارائه خدمات با کیفیت را برای ارتقاء سطح رضایتمندی مراجعین خود تضمین می‌کند.

کارت ضمانت درمان

در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران سامان به دلیل بهره گیری از دانش و به روز و تجربه بی نظیر اساتید دانشگاهی و برجسته دندانپزشکی، کلیه خدمات درمانی دندان پزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق تهران سامان به صورت کاملا تضمین شده انجام می‌شود و کارت ضمانت درمان ارائه می‌گردد تا در صورت ایجاد هر گونه ایراد یا مشکل در درمان، مجدد خدمات درمانی بدون پرداخت هزینه برای فرد انجام شود.

کادر درمانی دندانپزشکی شرق تهران سامان هر روز، از ساعت 9 الی 24 و در ایام تعطیل از ساعت 17 الی 22 به پذیرش و درمان مراجعین می‌پردازد. علاوه بر این مراجعین در شیفت صبح از 15 درصد تخفیف درمانی نیز برخوردار خواهند بود.

اهم خدمات درمانی در کلینیک دندانپزشکی شرق تهران سامان عبارتست از: ارتودنسی، جراحی فک و صورت، پروتز دندان، درمان ریشه دندان، پریودنتیکس، ترمیم دندان، دندانپزشکی کودکان، لمینت دندان و ایمپلنت

لمینت دندان در واقع لایه بسیار نازک سرامیکی یا کامپوزیتی برای روکش کردن سطح جلویی دندان‌ها می‌باشد که تنها در 2 جلسه، با مقاومت بسیار بالا، بدون نیاز به بی حسی و عدم رنگ پذیری انجام می‌شود. ایمپلنت راه کار درمانی بلند مدت برای دندان‌های از دست رفته می‌باشد.

شما بدون نیاز به مراجعه حضوری به دندانپزشکی شرق تهران سامان می‌توانید با مراجعه به وب سایت این کلینیک، از طریق رزرو آنلاین جلسه ویزیت و مشاوره خود را رزرو نمایید و با خیال آسوده سلامت دهان و دندان‌های خود را به کادر درمانی دندانپزشکی شرق تهران سامان با بهترین فناوری‌ها و ابزارهای روز دنیا و هزینه مقرون به صرفه در بالاترین سطح کیفیت خدمات و مطابق با متدهای درمانی مطرح بین المللی زیر نظر اساتید و پزشکان بسیار با تجربه بسپارید و لبخند زیبای خود را خلق نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top