تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/01 - 09:16
کد خبر: 248517

امیر علی‌اوسط

اگر غفلت کنیم با غارت مواجه می‌شویم

اگر غفلت کنیم با غارت مواجه می‌شویم

ما یکبار در برجام و مذاکرات نگاه به غرب، برون نگری را تجربه نموده ایم و حال علاوه بر نخبگان و مسئولان کشور، عموم جامعه هم بر عدم اطمینان به آمریکا و پیمان شکنی و عهدشکنی دولتمردان آمریکایی اذعان دارند در این مقطع تنها علاج کشور محقق نمودن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

خبرنامه دانشجویان ایران: امیر علی اوسط// بعد از پایان جنگ صفین و غائله حکمیت، فریب و نیرنگ عمروعاص باعث شد که کارزار به سود معاویۀ ابن ابی سفیان پایان یابد. در آن زمان معاویه به ایجاد فتنه و شر و فساد در شهرها و ولایت های تحت حکومت امیرالمؤمنین(ع) روی آورد. و عده ای جانی ظالم، خونخوار و بی رحم را اجیر کرده تا به صورت ناگهانی و شبانه به شهرها حمله نموده که به قتل و غارت و کشتن زنان و مردان، پیر و جوان و کودکان بپردازند. در کتب تاریخی از این حملات وحشیانه و شبیخون ها به غارات تعبیر شده است. که هدف آن تضعیف دولت و اخلال در وحدت جامعه و امت اسلامی بوده است.

حال که برجام به فرجام رسیده و دولت نیرنگ و فریب در آمریکا تغییر یافته است و در جامعه آمریکایی، رئیس دولت و رئیس جمهوری، احمق و ابله و دیوانه، بر سر کار آمده و بر صندلی کاخ شیطان تکیه زده است که کارگزار صهیونیزم جهانی است و در سخنرانی انتخاباتی خود بر تشکیل این گروه تروریستی توسط دولت دموکرات اوباما اعتراف کرده است و اجیرشدگان وحشی و ظالم داعش همان بی رحمان و خونخواران و قاتلان زمان معاویه هستند که به غارات معروف بودند، حال وظیفه جامعه اسلامی و نخبگان کشور در این برهه از زمان چیست؟

دولت نیرنگ و فریب یعنی دولت دموکرات اوباما توانسته است با حکمیت مذاکره منافع را به سوی صهیونیزم جهانی سوق دهد و حال دولت نیرنگ جای خود را به دولت ابله و احمق داده است. دولتی مانند حکومت معاویه بوزینه پرست و سگ باز در آمریکا سرکار آمده است البته که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر نخبگان دشمن را نتوان که بیچاره شمرد. شاید القاب احمق، ساده لوح، ابله و ... برای رئیس جمهوری آمریکا صادق باشد ولی نباید باعث شود که از کید و حیله و مکر دشمن غافل شویم و به تعبیر ایشان ریشه ناامنی های منطقه ما فقط آمریکاست و مراقب باشیم غفلت نکنیم که در صورت غفلت با غارت روبرو خواهیم شد. این نکته بر کسی پوشسیده نیست که خصیصه نظام امریکا، دشمنی با ملتها و از جمله ملت مسلمان و انقلابی است و نمی توان دولت ترامپ را مقصر دانست و بد و دیگر دولتهای امریکا را خوب و منطقی، از این رو همه باید آماده و هوشیارانه حرکات دشمن را رصد نموده و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی تلاش و کوشش کنیم.

ما یکبار در برجام و مذاکرات نگاه به غرب، برون نگری را تجربه نموده ایم و حال علاوه بر نخبگان و مسئولان کشور، عموم جامعه هم بر عدم اطمینان به آمریکا و پیمان شکنی و عهدشکنی دولتمردان آمریکایی اذعان دارند در این مقطع تنها علاج کشور محقق نمودن شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است. با اقدامات لازم و بهنگام و عمل به توصیه های دلسوزان نظام، بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصاد کشور بدون اتکاء به قدرت های بزرگ و اقتصاد بدون نفت باشیم. انشاءا...

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top