تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/18 - 13:15
کد خبر: 252196

همه چیز درباره نمایندگی تعمیرات بوش و دوو

نمایندگی تعمیرات بوش کجاست ؟ نمایندگی تعمیرات دوو کجاست ؟ تفاوت و قابلیتهای لوازم خانگی دوو و بوش و قیاس آنها را در زیر مشاهده نمایید ، همچنین برای تعمیر یخچال و تعمیر لباسشویی میتوانید وارد لینکهای زیر شوید .

نمایندگی تعمیرات بوش

معرف هر شرکتی محصولات تولیدی آن شرکت است. شرکت لوازم خانگی بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست به همین دلیل در این مقاله شما را با محصولات لوازم خاگی بوش آشنا خواهیم کرد.

کمپانی بزرگ بوش یک شرکت مهندسی و الکترونیک چند ملیتی در آلمان است که مقر آن در گرلینگن در نزدیکی استوتگارت آلمان قرار دارد.این شرکت در سال 1886 در اشتوتگارت توسط رابرت بوش تاسیس شد.

در حال حاضر نیز 92%این شرکت متعلق به رابرت بوش است.محصولات اصلی بوش شامل لوازم خانگی,محصولات صنعتی و قطغات خودرو میشود.

بوش شامل 440 شرکت تابعه در سراسر جهان با 39000 کارمند به طور کلی میباشد.

توجه توجه : برای شوینده های لباسشویی بوش و قرص ماشین ظرفشویی بوش حتما از نمایندگی تعمیرات بوش خرید نمایید .

 نمایندگی تعمیرات دوو

اهداف دوو الکترونیک :
مهمترین هدف دوو الکترونیک این است که رهبر بازار جهانی محصولات الکترونیکی,خاصه لوازم خانگی با تاکید بر حفظ محیط زیست,رعایت مسائل بهداشتی و مشتری مداری میباشد.

مدیران دوو الکترونیک اذعان دارند برای بهبود زندگی مشتریان خود بیشترین بهره را از تکنولوژی پیشرفته گرفته اند و همچنین محصولاتشان بیشترین میزان کیفیت و نوآوری و برتری در طراحی را دارا میباشد.

آنان معتقد اند چیزی که نام دوو الکترونیک را به شهرت میرساند تولید محصولات باکیفیت و ارائه پشتیبانی بی نظیر به منظور جلب اعتماد مشتری است.

شرکت دوو الکترونیک همه ی تمرکز خود را بر روی بر کیفیت,نوآوری و عملکرد محصولات و همچنین خدمات پس از فروش آن ها قرار داده است تا بتواندبه مهم ترین هدفش که  رهبر بازار جهانی محصولات الکترونیکی است برسد .

یخچال بوش

تعمیر یخچال

قفسه‌ بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به موادغذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازند. به علاوه، طبقات و قفسه‌ های مجهز به ریل‌ های تلسکوپی به نرمی به سمت خارج کشیده می شوند که این امر گذاشتن و برداشتن موادغذایی را بی نهایت راحت می کند. به واسطه روشنایی عالی نیز، همیشه دید واضحی از فضای داخل دستگاه خواهید داشت.بوش سالهاست که از فناوری‌ های نوین کم‌ مصرف، فضای داخلی انعطاف‌ پذیر و سیستم‌ های خلاقانه خنک‌ کننده بهره گرفته است.سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. بوش با فناوری نوین NoFrost از زحمت شما کاسته و باعث صرفه جویی در زمان می شود.اگر برای گذاشتن یک کیک به ارتفاع بیشتری نیاز دارید، طبقه‌ بندی انعطاف‌ پذیر یخچال‌ های بوش به شما امکان می‌ دهد تا فضای مورد نیاز خود را ایجاد نمایید. قفسه شیشه‌ ای را می‌ توان به عقب راند و یا کاملاً خارج کرد. ارتفاع مناسب قفسه‌ ها گذاشتن غذا درون یخچال را راحت می‌ کند، چرا که می‌ توان به راحتی آن‌ ها را بیرون آورد. حتی شیشه های مربا که در انتهای قفسه‌ ها قرار دارند، به راحتی در دسترس هستند.

ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی

با VarioPerfect تعیین سرعت شستشو در اختیار شما می باشد. در صورت ذیق وقت، کافی است که سرعت شستشو را تا 65 درصد افزایش دهید. برای صرفه جویی نیز می توانید میزان مصرف انرژی را تا 50 درصد کاهش دهید. اگر لباس های شسته شده را در درون خانه خشک می کنید باید مرتباً جریان هوای تازه به خانه راه دهید. زیرا خشک کردن لباس در فضای بسته تا 4 لیتر آب وارد هوای محیط می‌ کند که می‌ تواند موجب شکل‌ گیری کپک شود. برای جلوگیری مجبور به تهویه هوا، راه دادن هوای تازه به درون اتاق و گرم کردن مجدد خانه خواهید شد. این کار به خصوص در زمستان مشکل است و گرم کردن مجدد اتاق‌ ها موجب مصرف فراوان انرژی می‌ شود.قبل از آنکه هر محصولی با مارک بوش نامگذاری شود، سخت ترین و دقیق ترین آزمایشات را پشت سر می گذارد. هر ماشین لباسشویی 16000 کیلوگرم لباس می شوید و خشک می کند و فقط نتایج عالی مورد قبول می باشند. پس از این مراحل محصولات بوش برای مهم‌ ترین آزمایش که استفاده در خانه‌ ی شماست آماده می شوند تا همواره بالاترین استانداردهای کیفی و عملکردی را برایتان فراهم آورند.

ماشین ظرفشویی بوش

تمام ماشین های ظرفشویی بوش تحت سخت ترین آزمایشات قرار می‌ گیرند؛ تک تک ورقه‌ های فلزی، لولاها و پیچ و مهره‌ های آن تحت آزمایشات فشار، تمیزی، آب گرفتگی و گرما قرار می گیرند. ویژگی خاص تمام ماشین های ظرفشویی ما کیفیت و ماندگاری بی نظیر آنهاست.AquaStop: ضمانت مادام العمر در برابر آسیب های ناشی از آب.فناوری محافظت از شیشه: نهایت ظرافت در جابه جایی و شستشوی ظروف شیشه ای شما.قفل کودک تعبیه شده بر روی درب دستگاه: از بازشدن اتفاقی درب، حین شستشو جلوگیری می کند.EcoSilence Drive: قدرتمند، با دوام، کم صدا و کارآمد.

اجاق گاز و فر بوش:

یک اجاق صفحه ای توکار معمولا بالای کابینت نصب شده و از همین طریق نیز کنترل می شود. هر صفحه توکار به طور جداگانه المنت‌ های مخصوص خود را دارد، بنابراین می‌ توانید آن را به طور مستقل از فر نصب کنید. فر را نیز می‌ توانید در کابینت‌ جزیره‌ ای یا دیوار نصب کنید. همچنین می‌ توانید از اجاق‌ های صفحه ایی دومینو 40-30 سانتی‌ متری مانند مدل Teppan Yak برای غذاهای ژاپنی یا Work Burner برای طبخ غذاهای آسیایی استفاده کنید.ماکروویو سریع‌ ترین راه برای آشپزی یا یخ‌ زدایی، گرم کردن و حتی شیرینی پزی است. فر مایکروویوهای کمپکت بوش نیز از تمامی این امکانات برخوردار هستند. این فرها علاوه بر کاربرد معمولی گرم کردن، مایکروویو هم دارند. یعنی: حتی اگر گاهی اندکی عجله هم داشته باشید نیازی به فدا کردن کیفیت عالی آشپزی خود ندارید.

  

ارور محصولات بوش:

 

ارور یخچال بوش:

 F1 :

 خطای سنسور قسمت فریزر - مقدار اهم سنسور محیطی فریزر چک شود - خرابی سنسور محیطی تعویض آن - ودر آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 F3 :

آخرین دیفراست بیش از حد طولانی شده و با به اتمام رسیدن زمان قطع شده نه از طریق سنسور دیفراست - خرابی المنت و ترموفیوز - تعویض المنت دیفراست و ترموفیوز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 r1 :

خطای سنسور قسمت یخچال - مقدار مقاومت سنسور محیطی یخچال بررسی شود - خرابی سنسور قسمت یخچال - ودر آخر خرابی از مدار برد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 r t :

اشکال این خطا از سنسور محیطی می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود - ممکن است خرابی از برد باشد - سیم های ارتباطی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 red :

مشکل ارور از سنسور محیطی می باشد - مقدار اهم سنسور چک شود - ممکن است خرابی از برد باشد - سیم های ارتباطی بررسی شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

d1 :

پیغام خطا از سنسور دیفراست - مقدار اهم سنسور چک شود تعویض سنسور دیفراست - ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 dr :

 این خطا از خرابی کلید درب یخچال است تعویض کلید - درب یخچال را باز و بسته نمایید - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 df :

 اشکال این ارور از خرابی کلید درب فریزر است تعویض کلید - درب یخچال را باز و بسته نمایید - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 E1 :

 این ارور از قطعی سنسور یخساز می باشد - خرابی سنسور مقدار اهم سنسور یخ ساز چک شود - بررسی سیم های ارتباطی به سنسور.

 EF :

مشکل خطا از سنسور آبشمار - خرابی از شیر برقی ورودی آب - کل سیستم شیر برقی را تعویض نمایید - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 Et :

پیغام خطا از خرابی کلید یخساز - یخساز را تست نمایید - تعویض کلید یخساز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 Eu :

این خطا مربوط می شود به کلید خاموش و روشن یخساز - تست یخساز و تعویض کلید یخساز - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 ES :

اشکال ارور خرابی کلید یخ ریز - محفظه آبریز یخ ساز را تست نمایید - کلید یخ ریز تعویض شود - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 Ea :

 این ارور اشکال در موتور یخ ساز می باشد - موتور و test switch کنترل شود تعویض موتور - و در آخر خرابی از برد است - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 Eg :

مشکل خطا خرابی شیر برقی می باشد شیر برقی ورودی آب را تست نمایید - تعویض شیر برقی - دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارور ماشین لباسشویی بوش:

E01 الی E05

نشان دهنده یک شکست ماژول قدرت ( کلید قدرت مرکزی از کار افتاده )

E06

این کد نمایانگر خرابی سوئیچ در ورودی است .

E07

این کد نمایانگر خرابی فن خشک کن است .

E08

پمپ گرمکن سرعتش کم شده است .

E09

گردش گرمکن از کار افتاده است .

E10

پمپ گرمکن از کار افتاده است ( امکان دارد با رسوبات آهکی از کار افتاده باشد ) .

E11

مقاومت گرمایی یا سیم کشی مرتبط به آن معیوب است .

E12

نیاز به حضور تکنسین می باشد .

E13

آب داغ دمای ورودی بیش از حد بالا میباشد ( بیش از 75 درجه ) .

E14

عیب از سوئیچ جریان گسل سنسور است ( نیاز به حضور تکنسین ) .

E15

سنسور شناور در پایگاه فعال شده است ( علت نشتی را پیدا نمایید ) .

E16

کمبود آب ورودی ، که معمولا توسط یک شیر ورودی آب با شکست مواجه خواهد ایجاد می شود نشان می دهد ( سوپاپ ورودی ماشین ظرفشویی بوش ارزان نیست و اغلب کاملا منحصر به فرد بوش است ) .

E17

سنسور جریان : سطح آب بیش از حد بالا است .

E18

سنسور جریان : سطح آب بسیار کم است ( آب به اندازه کافی در دستگاه نمی باشد و این را می توان با شیر آب ایجاد کرد ) .

E19

نیاز به حضور تکنسین می باشد .

E20

سیم پیچ مقاومت در گردش گسل پمپ : الکترونیکی کنترل کوتاه و یا یک استراحت در یک سیم پیچ به پمپ گردش اصلی و یا موتور اصلی ماشین ظرفشویی شناسایی کرده است .
 

E21

گردش انسداد پمپ : این امر می تواند از انسداد و یا یک جریان آب ضعیف از موتور اصلی ماشین ظرفشویی ایجاد شود ( میتواند به دلیل شکست خازن باشد ) .

E22

نیاز به حضور تکنسین می باشد .

E23

مشکل از سیم پیچی پمپ تخلیه می باشد .

E24

فیلتر تخلیه مسدود است ( اقدام به تمیز کردن فیلتر تخلیه نمایید ) .

E25

پمپ تخلیه معیوب است یا پوشش پمپ تخلیه از بین رفته است .

E26

نیاز به حضور تکنسین می باشد .

E27

معمولا استفاده نمیشود ولی در غیر این صورت نیاز به حضور تکنسین می باشد .

E28

گسل سنسور کدورت (غلب به درک و یا تشخیص مسائل با سنسور کدورت آسان نیست ) .

 یخچال دوو

ویژگی یخچال و ساید بای ساید دوو:

یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو کمترین میزان صدا را دارند.این یخچال ها دارای کشوی مخصوص میوه و سبزیجات هستند به علاوه یک محفظه ی سردخانه مجزا با درب شفاف را دارا هستند.ظبقات شیشه ی ای یخچال های دوو بسیار مقاوم با قابلیت جا به جایی در کابین ها میباشند.به علاوه این محصولات مجهز به کنترل مکانیک دما هستند.

آموزش مراقبت از یخچال و ساید بای ساید دوو:

برای اینکه کمتر به نمایندگی تعمیرات دوو برای یخچال خود احتیاج پیدا کنید رعایت نکات زیر الزامی است:

1.برای این که هوا گردش کند از کنار هم چیدن و چسباندن ظروف داخل یخچال و فریزر بپرهیزید.

2.اگر فریزر و یا یخچال دومی دارید که از آن کمتر استفاده می کنید، آن را خاموش نمایید.

3.لوله های پشت یخچال و فریزر دوو را دست کم سالی دوبار گردگیری نمایید.

4.داخل یخچال دوو را هر چند وقت یکبار با محلول جوش شیرین و آب پاک کنید.

5.مواد غذایی گرم را قبل از سردشدن کامل، در یخچال و فریزر دوو قرار ندهید و از گذاشتن همزمان مقدار زیادی مواد غذایی در یخچال و فریزر خودداری نمایید.

ماشین لباسشویی دوو

ویژگی ماشین لباسشویی دوو:

در طراحی نوین بدنه (اکوبادی)لباسشویی های دوو دارای صفحه نمایش بزرگ لمسی میباشند.از مهم ترین ویژگی های لباسشویی های دوو موتور دایرکت درایو هوشمند است.از جمله برنامه های لباسشویی دوو که هنگام نصب ازسوی تکنسین اعزامی خدمات پس از فروش دوو به شما آموزش داده میشود شستو شوی سریع در 19 دقیقه است که هم در زمان و همدر انرژی صرفه جویی میشود.

آموزش مراقبت از ماشین لباسشویی دوو:

1.ماشین لباسشویی دوو  را در جایی قرار دهید که به شیر آب، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.

2. نباید هرگز لباسشویی دوو  را بیش از حد ظرفیت آن پر کنید.

3.هر برنامه لباسشویی دوو برای شستن گروهی خاصی از لباس‌ هاست.در اسفاده از این برنامه ها دقت فرمایید.

4.پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آنها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید

5.گاهی البسه داخل محفظه به یکدیگر پیچیده و یک شکل توپی تشکیل داده، تعادل ماشین را بر هم میزنند، و اگر ماشین طراز قرار نگرفته باشد، این اتفاق موجب تکانهای شدید دستگاه میشود که با یک بار خالی و پر کردن، مشکل رفع خواهد شد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top