تاریخ انتشار: 22 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2531

دروغ های جدید لدین

وی گرچه منابعی در داخل ایران دارد ولی تاکنون بیشتر اخبارش مانند همین خبر، نادرست از آب درآمده است، چنانچه در سال 85 هم یک بار مدعی شده بود که آیت الله خامنه ای فوت کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نومحافظه کار آمریکایی مدعی شد دیروز ساعت 2 بعد از ظهر آیت الله خامنه ای از هوش رفته و به کلینیک ویژه اش منتقل شده است.

به گزارش مایکل لدین، نو محافظه کار آمریکایی و متخصص امور ایران، با درج این مطلب در سایت شخصی خود ادعا کرد که این خبر را از منابع خود در ایران گرفته است.

بنابر این گزارش وی گرچه منابعی در داخل ایران دارد ولی تاکنون بیشتر اخبارش مانند همین خبر، نادرست از آب درآمده است، چنانچه در سال 85 هم یک بار مدعی شده بود که آیت الله خامنه ای فوت کرده است.

لدین در خبر خود آورده است:
« دیروز بعد از ظهر ساعت 2.15 به وقت تهران (آیت الله) خامنه ای از حال رفته و به یک کلینیک مخصوص منتقل شده و هیچ کس بجز پسر و دکترش نتوانسته اند به او نزدیک شوند. مقامات رسمی و سری می گویند که شرایط او دست خداوند است.

بنابر گزارشات، از حال رفتن برای (آیت الله) خامنه ای طبیعی است و آن به دلیل مسمومیت یا عوامل خارجی نبوده و افراد بیت ایشان می دانند که این هدیه ای از طرف خداوند است.

شرایط (آیت الله) خامنه ای طی چند ماه گذشته به شدت بد شده و شرایط عصبی و روحی بدی را پیدا کرده است و آن به دو دلیل است:
1- عدم توانایی او برای حل مشکلات پس از انتخابات و رد نظریات یک بخش مهم از مردم که به نحو دیگری فکر می کردند.

2- از دست دادن موقعیت مذهبی با توجه به تقبیح روحانیون عالی مقام کشور از وضعیت پیش آمده در انتخابات.

گزارشات رسیده نشان می دهد که تلاش (آیت الله) خامنه ای در چند هفته گذشته که به ماه هم نمی رسد برای بدست آوردن 1- یک اعتبار مثبت برای مشروعیت خود 2- نجات دادن جان فامیل خود و سرمایه های آنها خصوصا در سوریه و ترکیه. ـ حمل 8.5محموله میلیارد دلار بصورت شمش طلا و پول نقد که بوسیله ترکها توقیف گردید ـ

شرایط اکنون نامشخص است اما آنچه مشخص است این است که در 24 ساعت گذشته او در "کما" بسر برده که نشان می دهد بزودی از کما خارج نخواهد شد و می میرد.

اگر او فوت کند یک نبرد خونین بین رفسنجانی که دارای قدرت مذهبی است از یک طرف و احمدی نژاد که دارای قدرت سیاسی و دولتی است از طرف دیگر در کشور ایران به وقوع خواهد پیوست.»

بر این اساس به نظر می رسد دور جدید سناریو سازی آمریکا برای ایجاد خط تفرقه و مختل کردن فضای داخلی ایران کلید خورده و جالب آنکه این خط با ادعای خنده دار نامناسب بودن شرایط جسمی و روحی رهبر ایران آغاز می شود تا شاید با القای چنین مسئله ای بتواند محور وحدت و رکن اساسی نظام را مورد خدشه قرار دهد.

در همین راستا در تنظیم این خبر از سوی لدین سعی شده است تا به تمام شایعات دروغ روزها و چند ماه اخیر به نوعی پرداخته شود تا شاید بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

گفتنی است ادعای مضحک مایکل لدین که بنابر اطلاع دقیق خبرنگار  دروغ محض است، بر اساس برنامه هدفمند غرب و با هدف تشویش اذهان ملت ایران ساخته و پرداخته شده تا از این رهگذر و با وارونه جلوه دادن واقعیات درون جامعه ایران، اوضاع داخلی کشور را همچنان متشنج نشان دهد.

لازم به ذکر است که این خط هماهنگ و با محوریت تخریب جایگاه ولایت فقیه، در ماههای اخیر همواره از سوی رسانه های دولتی غربی همچون VOA، BBC، FOX NEWS و CNN  دنبال شده و در صدد است تا اینگونه القا کند که اختلافات در ایران بر سر اساس و اصل نظام است، ضمن اینکه این خبر از دیروز به طور گسترده در وبلاگ ها و سایت های اپوزیسیون منتشر شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری مشهد
عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از ۳ دهه
آمادگی ایران برای همکاری‌های همه‌جانبه در حوزه فناوری هسته‌ای
روسیه: ۱۱۴۰ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «اسماعیل هنیه» درباره مذاکرات آتش‌بس
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مشهد + فیلم
تمرین پرسپولیس با ۲ غایب برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران
رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
نمایشگاه کتاب در ۷ روز ۳۱۲ میلیارد تومان فروش داشت
دعوت عربستان از قاریان ایرانی و اعزام نماینده کشورمان به مسابقات قرآن ترکیه
ساخت دستگاه در جهاددانشگاهی شریف با شعار سال کلید خورد
در جلسه کمیسیون اصل نود و وزیر بهداشت چه گذشت؟
رهبر انقلاب نفیا و اثباتا دربارۀ تعطیلی شنبه‌ها نظری نداده‌اند
چرا برای تعطیلی شنبه‌ها به دفتر رهبر انقلاب نسبت خلاف می‌دهید؟
شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید
نخست‌وزیر اسلواکی کیست و چه دیدگاه‌هایی دارد؟
ایران سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد
اهتمام ویژه چین برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط با ایران
وزیر جنگ اسبق اسرائیل: سنوار در تونل‌‌ها، جنگ را بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند
پیش‌بینی اوپک در مورد تقاضای نفت در سال ۲۰۲۴
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top