تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/12/07 - 03:12
کد خبر: 259961

شغال و سگ‌های ولگرد چالش جدید دانشگاه حکیم سبزواری!

جدیدترین پدیده‌ وجود سگ‌های ولگرد در دانشگاه حکیم سبزواری است که این روزها آرام و خرامان خرامان در دانشگاه برای خود جولان می‌دهند و اعتنایی به کسی نمی‌کنند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، دانشگاه را می‌توان به عنوان یکی از محیط‌های مهم در زندگی آینده سازان کشور دانست؛ محیطی که جوان پس از ورود به آن، عرصه جدیدی از زندگی را آغاز می کند.

در این بین سایه سنگین مشکلات  در دانشگاه های کشور بعضا باعث دلسردی و ایجاد مشکل برای دانشجویان می شود.

پدیده ای جالب و نادر به نام سگ های ولگرد!

اخیرا پدیده جدید و نادری که دانشجویان را تهدید می کند، وجود سگ های ولگرد در دانشگاه حکیم سبزواری است که این روزها آرام و خرامان خرامان در دانشگاه برای خود جولان می دهند و اعتنایی به کسی نمی کنند!

یکی از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری که نخواست نامی از وی فاش شود گفت: وجود سگ های ولگرد در دانشگاه به یک چالش جدی تبدیل شده؛ به گونه ای که وجود این سگ ها باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دانشجویان شده است.

وی افزود: چند روز پیش سه سگ در اطراف خوابگاه خواهران دانشگاه حکیم سبزواری در حال پرسه زدن بودند که واقعا دانشجویان را با ترس و وحشت همراه کرده بود.

بارها از شهرداری و آتش نشانی پیگیری کردیم اما هنوز اقدامی نشده است

علیرضا زمانی، دبیر شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: چند وقتی است که سگ های ولگرد از سطح شهر رانده شده اند و این سگ ها به سمت اطراف شهر حرکت کرده و به فضای دانشگاه پناه آورده‌اند.

زمانی ادامه داد: تعداد سگ‌های ولگرد در دانشگاه حکیم سبزواری مدتی است که افزایش پیدا کرده و این موضوع باعث ترس دانشجویان نیز شده است.

دبیر شورای صنفی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: در دانشگاه حکیم سبزواری حیوانات دیگری نیز مثل شغال هم دیده می شوند که ما بارها از سمت شهرداری و آتش نشانی پیگیری کردیم؛ اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی در پایان گفت: ما از طریق حراست دانشگاه نیز پیگیر این موضوع شدیم و قرار است مجموعه حراست دانشگاه حکیم هم پیگیری های لازم را انجام دهد.

نگرانیم که تعداد سگ های ولگرد از دانشجویان بیشتر شود/ دیوارهای دانشگاه کوتاه است

دانیال یادگاری، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: تعداد سگ‌های ولگرد در شهرک توحید سبزوار بسیار بالا است و مطالبه مردم از سال های قبل این است که سگ ها از این شهرک جمع آوری شود.

یادگاری افزود: به همین نسبت و با توجه به نزدیکی شهرک توحید و دانشگاه حکیم سبزواری سگ های ولگرد در این دانشگاه هم به شدت حضور دارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری افزود: وجود سگ‌های ولگرد در دانشگاه و خصوصا اطراف خوابگاه خواهران باعث ایجاد وحشت دانشجویان می شود و ما نیز بارها این مسئله را به مسئولین دانشگاه منتقل کردیم؛اما متاسفانه اقدامی نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه روز به روز به تعداد سگ های ولگرد در دانشگاه حکیم سبزواری افزوده می شود و ما نگران این موضوع هستیم که روزی تعداد سگ ها از تعداد دانشجویان بیشتر شود.

یادگاری در ادامه با تشریح وضعیت دانشگاه حکیم سبزواری افزود: متاسفانه فقط در این دانشگاه مشکل سگ های ولگرد نیست و ما در فضای دانشگاه بعضا جوجه تیغی و شغال نیز می بینیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه حکیم با اشاره به دلیل وجود حیوانات در دانشگاه حکیم گفت: دیوارهای دانشگاه به شدت کوتاه است و همچنین نقاطی از دانشگاه نرده کشی است که حیوانات به راحتی از نرده ها عبور می کنند و به دانشگاه می آیند.

مسئولین توجه کنند...

ساماندهی سگ‌های ولگرد مسأله‌ای است که شاید در نگاه اول به‌ظاهر غیر مهم تلقی شود؛ اما می‌تواند تأثیرات مخرب و گاهاً غیرقابل‌جبرانی به همراه داشته باشد بنابراین نیاز است تا مسئولان مرتبط توجه بیشتری در این حوزه داشته باشند تا شاهد حوادث دردناکی در جامعه نباشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top