تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/12/07 - 22:40
کد خبر: 260054

چند دلیل برای رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان

بلیط هواپیما ارزان

دسترسی به اطلاعات دقیق هتل‌ها هم مورد دیگری بود که معمولا در جستجوهای اینترنتی مشکل‌آفرین می‌شد. علی‌الخصوص اگر هتل مدنظر در خارج از کشور بود و اطلاعاتش به زبانی غیر از زبان فارسی نوشته می‌شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: تجربه نشان داده که جدا از خرید بلیط هواپیما، اصلی‌ترین نیاز هر مسافری، داشتن مکانی مناسب برای اقامت و استراحت است. اصلا مگر می‌شود بدون رزرو هتل و اطمینان از داشتن اقامتی آسوده، بلیط هواپیما خرید و انتظار مسافرتی شیرین و به‌یادماندنی داشت؟ مسلما خیر.

اما رزرو هتل همیشه آسان نیست. گهگاه به دلیل بالا رفتن تعداد مسافران در یک برهه خاص زمانی مثل عید نوروز، عدم دسترسی به سایت هتل و یا به هر دلیل دیگری، رزرو هتل به یک معضل اساسی برای خریداران بلیط هواپیما بدل گشته و فرآیند مسافرت بسیاری از آنها را کاملا دچار مشکل می‌کند. به‌طوری‌که عده بسیار زیادی علی‌رغم خرید بلیط هواپیما به مقصد دلخواه‌شان، از یافتن مکانی برای استراحت عاجز مانده و بدیهی است که در چنین حالتی مشکلات ناشی از عدم رزرو هتل، حتی شیرینی خرید آسان بلیط هواپیما را هم از بین می‌برد.

این مشکل در سالهای اخیر که خرید بلیط هواپیما و مسافرت رونق فراوانی یافته بیش از گذشته به چشم می‌خورد و نیاز به یک راه حل اساسی برای رفع آن تا همین چند وقت پیش کاملا حس می‌شد. چرا تا همین چند وقت پیش؟ چون به تازگی آژانس سفرستان از خدمت جدیدش در اپلیکیشن خود رونمایی کرده و با اضافه کردن امکان رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان، برنامه‌ای ترتیب داده که مثل خرید بلیط هواپیما، انتخاب و رزرو هتل هم به تجربه‌ای شیرین برای مسافران تبدیل می‌شود. پس در ادامه این مطلب به بررسی چند دلیل برای رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان می‌پردازیم.

دلیل اول: افزایش سرعت و راحتی
اضافه شدن چنین امکاناتی به اپلیکیشن سفرستان که برای اولین‌بار فرصت رزرو هتل از طریق تلفن همراه را برای گردشگران کشورمان فراهم ساخته، گام بسیار مثبتی در آسان‌سازی سفرها به‌حساب می‌آید و به همین دلیل با استقبال گسترده کاربران این اپلیکیشن و خریداران بلیط هواپیما مواجه شده است. اکثر افرادی که تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن سفرستان را دارند، امکان رزرو هتل در هر نقطه از جهان فقط با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب را اتفاقی فوق‌العاده عالی و شگفت‌انگیز توصیف کرده‌اند.

آنچه که در این بین حائز اهمیت به نظر می‌رسد، افزایش سرعت کار و درعین حال بالا رفتن آرامش و راحتی خریداران بلیط هواپیما است. مطمئنا برای کسی که بارها تجربه رفت‌وآمد به دفاتر آژانس‌ها و اتلاف وقت برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل را داشته، دیدن این نکته که تنها با چند کلیک ساده می‌توان همه آن کارها را حتی در شلوغی‌های عید نوروز انجام داد، بسیار لذت‌بخش خواهد بود و این دقیقا همان چیزیست که سفرستان می‌خواهد.

دلیل دوم: گزینه‌های متعدد و آزادی انتخاب
اینکه بگوییم رزرو هتل از طریق اپلیکیشن سفرستان سرعت و راحتی را بالا می‌برد یک دلیل بدیهیست. اما اگر بخواهیم دلیل دیگری هم بیان کنیم باید به سراغ رنج گسترده‌ هتل‌ها در این اپلیکیشن برویم. قبلا روال کار گردشگران چنین بود که بعد از خرید بلیط هواپیما، در بهترین حالت خودشان دست به کار می‌شدند و اسامی ‌هتل‌های شهر مقصد را در اینترنت جستجو می‌کردند و طبیعتا به‌خاطر مشکلاتی مثل نبود اطلاعات کافی از لیست هتل‌ها و یا عدم توانایی در جستجوی مناسب، شانس اقامت در تعداد بسیار زیادی از هتل‌ها را از دست می‌دادند. اما با استفاده از اپلیکیشن سفرستان کاملا دست خریدار بلیط هواپیما برای انتخاب محل اقامتش باز بوده و امکان حضور در هر هتلی و در هر گوشه‌ای از جهان، برایش فراهم است.

دلیل سوم: دسترسی آسان به اطلاعات
دسترسی به اطلاعات دقیق هتل‌ها هم مورد دیگری بود که معمولا در جستجوهای اینترنتی مشکل‌آفرین می‌شد. علی‌الخصوص اگر هتل مدنظر در خارج از کشور بود و اطلاعاتش به زبانی غیر از زبان فارسی نوشته می‌شد. اما در اپلیکیشن سفرستان، همانگونه که هنگام خرید بلیط هواپیما، چندین‌وچند نوع گزینه در مقابل چشمان خریدار قرار می‌گیرد، برای رزرو هم هتل‌های مختلف با امکانات متفاوت به او پیشنهاد می‌شوند و بدین‌ترتیب او می‌تواند مناسب‌ترین گزینه را چه از لحاظ هزینه، چه از لحاظ امکانات و چه از هر حیث دیگری انتخاب و به راحتی رزرو کند.

دلیل چهارم: پشتیبانی معتبر مثل سفرستان
دلایل بسیار زیادی را می‌توان در مورد عالی‌بودن خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از طریق اپلیکیشن مطرح کرد. اما شاید بهترین دلیل این باشد که در گوشه‌ای از این اپلیکیشن نام آژانس معتبری همچون سفرستان به چشم می‌خورد. همین کافیست تا از اعتبار و درستی چنین خریدی اطمینان حاصل شود و دیگر هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

احتمالش هست که تاکنون در اپلیکیشن‌های دیگری هم امکان خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو بلیط هواپیما را دیده باشید. اما با یک‌ مقایسه ساده و یا فقط با یک‌بار خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل خودتان به خوبی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. همان لبخند رضایت­بخشی که بعد از خرید آسان بلیط هواپیما و رزرو هتل با اپلیکیشن سفرستان بر لب شما می‌نشیند، تفاوت کار را مشخص می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top