تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/01/09 - 23:21
کد خبر: 262116

استقلال بر مدار برد، پرسپولیس در حسرت یک امتیاز

استقلال با گل های جابر انصاری و نورافکن موفق شد نفت تهران را شکست دهد و پرسپولیس برای دومین هفته پیاپی در برگزاری جشن قهرمانی ناکام ماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در اولین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر استقلال تهران در یک دیدار جذاب و پرموقعیت با گل دیر هنگام نورافکن موفق شدند با بازگشتی مهم به بازی، در مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران برنده زمین مسابقه را ترک کند تا سال را با برد شروع کرده باشد.

گفتنی است استقلال برای اولین مرتبه در فصل هفدهم موفق شد با وجود دریافت گل اول، برنده از زمین مسابقه خارج شود. آبی ها حتی در دوران حضور شفر نیز چنین عملکردی نداشتند و هر مرتبه گل اول را دریافت کرده بودند، با شکست زمین را ترک کردند؛ اما در اولین دیدار سال جدید موفق شدند این طلسم را بشکنند.

همچنین در در ورزشگاه آزادی پرسپولیس که تا پیش از جدال مقابل استقلال می‌توانست با کسب تساوی برابر حریف دیرینه قهرمانی خود را در لیگ مسجل کند، برابر شاگردان وینفرد شفر شکست خورد تا قهرمانی‌شان به سال 97 موکول شود. آنها در ادامه امیدوار بودند روزهای ابتدایی سال 97 را با کسب امتیاز برابر سایپا و قهرمانی استارت بزنند که برابر شاگردان علی دایی غافلگیر شدند و از این مهم نیز بازماندند.

آنها اکنون با دو شکست پیاپی در لیگ برتر اتفاقی عجیب را رقم زده‌اند. اتفاقی که بعد از شروع طوفانی آنها در لیگ پانزدهم هواداران انتظار آن را نداشته و با آن غریب شده بودند اما اکنون برابر استقلال و سایپا تسلیم شده‌اند. سرخپوشان بعد از بازی برابر نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا، خود را مهیای جدال خارج از خانه برابر پدیده مشهد خواهند کرد و باید دید اینبار چه نتیجه‌ای را کسب خواهند کرد.

در دیگر بازی روز نخست هفته بیست و ششم گسترش فولاد بعد از روند درخشانی که با فیروز کریمی طی می‌کرد و از پایین جدول فاصله گرفته بود، طی هفت هفته اخیر نتایج ضعیفی به دست آورد و چهار تساوی و سه شکست متوالی داشت که به نظر می‌رسید امروز به دنبال پایان این ناکامی‌ها برابر صنعت نفت آبادان باشد ولی آنها به غیر از یک موقعیت نصف و نیمه موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق نکردند. در آن سوی میدان، شاگردان کمالوند هم در روزی که نمایش هجومی نداشتند و بیشتر در میانه زمین بازی را به گردش می‌انداختند تا جدال این دو تیم با نتیجه صفر- صفر خاتمه پیدا کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top