تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/01/19 - 15:23
کد خبر: 262755

میلاد صالحی؛

ملاک حال فعلی افراد است

ملاک حال فعلی افراد است

خودشان هم می دانند نه آن موقع از روی عقل و منطق حرف زدندنه الان که بی چون و چرا حامی دولتی هستند که عین مشابهات خود در سالهای قبل پر از اشتباه و ذلیل است که حتی طرح خوب تحول سلامت را نیز به گفته خودشان با شکست همراه ساخته اند و وضع از قبل بهتر نشده است دیگر مسائل که بماند.

خبرنامه دانشجویان ایران: میلاد صالحی*// همان‌گونه که سال‌های نه چندان دور(سالهایی که همه بی‌انصاف‌ها فقط ضعف‌ها را دیدند و هر اتفاق ناگواری و ناکارآمدی خود را در جمله‌ای سهل و آسان تقصیر دولت قبل انداختند در صورتی که دستاوردی غیر از برجام برد-برد که شد «خسارت محض» نداشتند که البته جای بحثش بیشترش نیست) خدمت کردی اگرچه اشکالات تو هم کم نبود ولی قطعا حال آن روزهایت مثل امروز نبود و گفتارت همچون فتنه‌گران ۸۸ گفتار شیطان نبود، حامی تو بودم و پشیمان نیستم و مسئولیتش بر گردنم است.

همان‌گونه در این سال‌های اخیر که در گرداب فتنه گرفتار شدی و مقابل گذشته خودت قرار گرفته‌ای و شده‌ای مقابل ولایت فقیه و امام امت از تو بیزارم و برائت می‌جویم چرا که قبل از هر تعهدی، تعهدی نسبت به ولی زمان و نائب برحق امام زمان دارم و این موضوع همیشه خط قرمز زندگی من بوده و هست و ان شاالله خواهد بود.

"ملاک حال فعلی افراد است" جمله‌ای که امام خمینی(ره) در آخرین صفحات وصیتنامه خود اضافه کردند، این که چه دیده بود و از چه کسی را شاید کسی دقیق نمی‌داند، اما این جمله تکلیف را مشخص می‌کند. کم نبودند افرادی که سال‌های اولیه تازه نفس در رکاب انقلاب بودند اما به مرور از نفس افتاده و جاماندند و در در مقابل خود انقلابیشان در سال‌های قبل ایستادند و این جریان زوال همیشه در کمین همه ما هست. نام بردنشان خالی از لطف نیست منتظری - بنی صدرموسوی- خاتمی- کروبی- مهاجرانی- اکبرگنجی- حجاریان- سریع القلم‌ها - آن مرحوم- و چند سالی احمدی‌نژاد و تفاله‌هایش.

قطعا مسئولیت حمایت آن موقع بر گردن من و امثال من است که البته بدون دلیل نبود و این مخالفت هم بدون دلیل نیست، اما چه کسی مسئول بیش از ۳۰ سال لیبرالیسم و انحراف و آقازادگی و اشرافی‌گری و حقوق‌های نجومی و ثروت‌های هزارمیلیاردی و... در جمهوری اسلامیست چه کسی حاضر است مسئولیت رای و حمایت خود را با همه این فجایع رخ داده بپذیرد در ظاهر همه، روی هوا همه در حرف همه! اما همیشه و اکثریت از روی احساسات و بدون منطق حرف می‌زنند که انگار که نه می‌بینند و نه می‌شنوند.

چه کسی حاضر است منصفانه همان قدر که ضعف‌های رقیب را می‌بیند خوبی‌هایش را هم ببیند و همان قدر که خوبی‌های خود را می‌بیند ضعف‌هایش را قبول کند؟

اکثریت مخالفان و موافقان از روی احساسات و صرف نظر جناحی نسبت به او و یا هر شخصی نظر می‌دادند که البته در اوایل خود من نیز از این مورد مستثنی نبودم، اما این روزها تو و همین طرفداران تقلبیت خیال کرده‌اید از رهبر جامعه انقلابی‌ترید و نامه می‌نویسید و دستور می‌دهید. همانند نامه‌ای که رفسنجانی و موسوی در سال ۸۸ نوشتند و به جای اطاعت از دستور رهبر به مخالف صریح با ایشان پرداختند.

حالا امروز عده‌ای روشنفکرنما به ما می‌گویند ما از همان اول می‌دانستیم که فلانی مشکل‌دار است و ... . اما خودشان هم می‌دانند نه آن موقع از روی عقل و منطق حرف زدند نه الان که بی چون و چرا حامی دولتی هستند که عین مشابهات خود در سال‌های قبل پر از اشتباه و ذلیل است که حتی طرح خوب تحول سلامت را نیز به گفته خودشان با شکست همراه ساخته‌اند و وضع از قبل بهتر نشده است دیگر مسائل که بماند.

امروز بهتر از هر روزی به دور از دعوای مزخرف جناحی اصلاحات و اصول‌گرایی دو لبه یک قیچی که خسارت محض شده‌اند. می‌بینم چیزهایی که شاید قبل‌تر نمی‌دیدم که نباید دل به غیر از «امام امت» به کسی بست! آن را که خواب است، بیداری هم هست ولی آنکه خود را به خواب زده خدا بیدارش کند برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند(بخشی از نامه امام خمینی به منتظری).

ان شاالله خدا توفیق دهد تا لحظه آخر عمر در خط ولایت بمانیم و در گرداب فتنه‌ها گرفتار نشویم.

* دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد
اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا غربگرایان را عزادار کرد
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
گفت و شنود/ بادمجون!
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top